- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer je tijdens de reps te focussen op je borst spier, kijk er desnoods naar, probeer hem te voelen samentrekken. Je borst is moeilijker om direct te voelen dan je biceps, ik heb echter vrijwel nooit spierpijn in de biceps, maar wel in mijn borst.
@ Demian, Sterf. GTFO
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 22:54 ----------
Maar jij bent gewoon een gek ventje.
Nee man, mijn spieren zijn niet gewend aan de knuffel beweging.

lol.. elke 3-4 maanden wisselen van schema is veel beter vor je dan 1 jaar achter elkaar zelfde btw... ik denk dat je dit nog maar een jaartje doet zijn er hier die het al 10 jaar doen...
oh zit zo dus.. als je groot ben heb je hier wat te vinden...
wat ik bedoel met mensen die al 10 jaar doen, is dat hij 17 is net doet of hij al 10 jaar aant traingen
ik snap wat je bedoelt, maar ik had het over demian, en ja over gewicht ik doe nu 4 maanden 4 dagen per week ik ga tot uiterste meestal kan volgende dag niet meer lopen ben nu 2.5kg aan gekomen
lol.. elke 3-4 maanden wisselen van schema is veel beter vor je dan 1 jaar achter elkaar zelfde btw... ik denk dat je dit nog maar een jaartje doet zijn er hier die het al 10 jaar doen...
oh zit zo dus.. als je groot ben heb je hier wat te vinden...
wat ik bedoel met mensen die al 10 jaar doen, is dat hij 17 is net doet of hij al 10 jaar aant traingen