MuscleMeat

Doe ik het wel goed?

Probeer je tijdens de reps te focussen op je borst spier, kijk er desnoods naar, probeer hem te voelen samentrekken. Je borst is moeilijker om direct te voelen dan je biceps, ik heb echter vrijwel nooit spierpijn in de biceps, maar wel in mijn borst.

@ Demian, Sterf. GTFO

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 22:54 ----------

Probeer je tijdens de reps te focussen op je borst spier, kijk er desnoods naar, probeer hem te voelen samentrekken. Je borst is moeilijker om direct te voelen dan je biceps, ik heb echter vrijwel nooit spierpijn in de biceps, maar wel in mijn borst.

Maar jij bent gewoon een gek ventje.

Ik denk dat je armen wat onderontwikkeld zijn daarom raad ik je aan om de dagelijkse dingen aftewisselen met rechts en links :p (paggaslaan) Nee maar ik meen het serieus hierdoor zal je snel groeien. Probeer dit goed te doen en je zult letterlijk uit je vel scheuren.

Misschien traint TS wél goed en voelt hij zijn borstspieren nadien gewoon nooit?

Ben je ondertussen sterker geworden en zie je verschil in de spiegel? Zelfs als je 'nee' antwoordt, hoeft dat niet erg te zijn; je bent nog niet lang bezig en het is moeilijk om verandering bij jezelf te zien.

lol.. elke 3-4 maanden wisselen van schema is veel beter vor je dan 1 jaar achter elkaar zelfde btw... ik denk dat je dit nog maar een jaartje doet zijn er hier die het al 10 jaar doen...

oh zit zo dus.. als je groot ben heb je hier wat te vinden...
wat ik bedoel met mensen die al 10 jaar doen, is dat hij 17 is net doet of hij al 10 jaar aant traingen

oh zit zo dus.. als je groot ben heb je hier wat te vinden...
wat ik bedoel met mensen die al 10 jaar doen, is dat hij 17 is net doet of hij al 10 jaar aant traingen

nee tuurlijk niet, als je hier zit om bij te leren en ervaringen te delen dan zit je hier goed!

Tweede gedeelte van je verhaal snap ik niet.

Maar het is niet beledigend bedoeld, het valt me gewoon op dat mensen met weinig ervaring vaak deze beweringen doen, en ja dit zijn dus ook vaak mensen met stats als 70 kg

ik snap wat je bedoelt, maar ik had het over demian, en ja over gewicht ik doe nu 4 maanden 4 dagen per week ik ga tot uiterste meestal kan volgende dag niet meer lopen ben nu 2.5kg aan gekomen

nee was een voorbeeld maar faal een beetje met goed nederlands tetype XD

1.Biceaps/ tricaps
2.boven benen sqaute,deadliften, walking lunges
3 .rust
4.borst en kuiten
5. boven rug en schouders
6. rust
7. rust

lol.. elke 3-4 maanden wisselen van schema is veel beter vor je dan 1 jaar achter elkaar zelfde btw... ik denk dat je dit nog maar een jaartje doet zijn er hier die het al 10 jaar doen...

Ik stel voor dat je nog even wacht met het uitdelen van advies op dit forum.

dat zal ik ook zker doen :) daarom ben ik ook lid van deze site

Gewoon veel eten en zwaar trainen en niet elke dag panisch in de spiegel kijken of je borst al groter is.
Spierpijn is overigens helemaal niet evenredig met groei hoor, zijn al meerdere topics over geweest.

Merk wel dat als IK mijn ellebogen beter plaats met het bankdrukken mijn borst meer explodeerd...

Terug
Naar boven