AndroidHealthClinic

doen jullie aan vechtsport naast bodybuilding

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
doen jullie aan vechtsport naast krachttraining/bodybuilding, zo ja welke en hoelang al?

ik zelf heb 5jaar taekwondo gedaan tot de rode band en gestopt met 16jaar omdat ik niet meer zoveel zin had en meer met maten rond hing enzo (dom dom dom), nou begint het weer bij mij te kriebelen en wil ik weer op een vechtsport dus:p maarja mma lijkt mij wel vet maar geen mma sportschool in de buurt jammer genoeg:)

Ik heb een zwarte band in Pimp-smacken, doe het vooral als die bitches me geld niet kunne ophoesten JwZ:cool:

OT: heel lang geleden paar jaar karate gedaan, nu zou ik eigenlijk wel wat van kickboksen oid willen doen, maar ben bang dat ik massa verlies + waarom zou ik heb tog nooit ruzie :)

Yep nu vooral Thaiboksen, vroegah Taekwondo.

heb vroeger enkele jaren nunchaku-do gedaan.

Was er echt goed in, mega spijt dat ik gestopt ben.

heb kickboksen gedaan voor bijna een jaar, nu gestopt.

Doe aan voetbal, das tegenwoordig ook meer een vechtsport :D

Alleen als er mensen in me squatrek bezig zijn.

Ja kickboxen of MMA, mooie sport waarbij kracht, lenigheid, snelheid, explosiviteit en uithoudingsvermogen echt mee tellen... En je gaat er helemaal stuk van :)

Sinds recent begonnen met MMA/pancrase. Echt te gek!

Ninjutsu, ook Jiu Jitsu een aantal jaar gedaan...

Boxen, januari wedstrijden...

doen jullie aan vechtsport naast krachttraining/bodybuilding, zo ja welke en hoelang al?

ik zelf heb 5jaar taekwondo gedaan tot de rode band en gestopt met 16jaar omdat ik niet meer zoveel zin had en meer met maten rond hing enzo (dom dom dom), nou begint het weer bij mij te kriebelen en wil ik weer op een vechtsport dus:p maarja mma lijkt mij wel vet maar geen mma sportschool in de buurt jammer genoeg:)

ja potenrammen :thumbup: perfekte vechtsport ! heb in middels de zwarte band in potenrammen maar pas oranje voor kelenknijpen.

ik boks :)

Ninjutsu is inderdaad de vechtkunst van de ninja's... Zo ongeveer :P Bevat heel veel onderdelen oa. wapens, man tegen man, maar ook psychologische onderdelen binnen een gevecht, is lastig om uit te leggen....

Terug
Naar boven