AndroidHealthClinic

doen jullie aan vechtsport naast bodybuilding

ach nu zie ik het, het is een youtube link laat maar doe maar alsof ik niks zei ben neit zo wakker vandaag
haha, zie je die niet embedded in je scherm dan? tis wel een mooie vorm trouwens, wel moeilijk ik kan nog niet alle bewegingen ervan

Vanaf mijn 11de tot 19de taekwondo gedaan, nooit een hoge band gehaald omdat alleen sparren en wedstrijden me boeide. Om hoger te komen moest je van die gay-sTvormen leren. Beter dat ze een systeem introduceren net als bij kyu-karate waar je met punten hogerop kunt komen.
Verder vanaf 16de tot 21 Thaiboksen gedaan, ook een tijdje hulptrainer geweest. Per 1 september stop ik ermee omdat ik ga studeren en niet verwacht nog op gezette tijden te kunnen trainen. Best k*t, maar sparen voor een slamman.

Waarom dropt iedereen kickboxen ??? Zelf ben ik namelijk erg geintresseerd om het te gaan doen omdat het me een betere aanval en verdediging lijkt te bieden dan karate, taek, judo ofzo....

Maar kan je nog verder blijven BB'en en proberen groot (massa) worden ?? of verlies je door die sport wat massa ??

wel ?

heb een tijdje mma gedaan en ga in september weer beginnen. vond het als beginner in vechtsport mega zwaar te combineren met krachttraining. het was echt 2 a 3 dagen in de week mma training plus krachttraining. conclusie-> hele week door gesloopt.. vanaf september 1 dag per week weer mee draaien puur voor de lol

Waarom dropt iedereen kickboxen ??? Zelf ben ik namelijk erg geintresseerd om het te gaan doen omdat het me een betere aanval en verdediging lijkt te bieden dan karate, taek, judo ofzo....

Maar kan je nog verder blijven BB'en en proberen groot (massa) worden ?? of verlies je door die sport wat massa ??
Komt omdat ze niets doen aan een eetschema. Ik combineer een 3x pw kt met 2xpw mma. Is goed te doen.

ik doe aan kickfun - geen zuiver kickboksen - maar zeer goede trainer waardoor de opwarming aan een bokstraining doet denken - verder boksen op de bokszuil en ook verdedingsoefeningen leren maar wij moeten de tegenstander niet touchen wel naar hem toe gaan en de verdedings- of aanvalsbeweging doen echter zonder te raken
is dus meer dan alleen maar kickfun

Judo toen ik 'klein' was:p jaartje of 2
Geen vechtsport, maar ik rugby al sinds mijn zesde.
Doe nu naast mijn rugby en bodybuilding ook kickboksen en ga beginnen met Jiu-Jitsu.

Heb 1 kenkervolle week:o

geld teveel? maar je kan toch nooit serieus bodybuilding doen met al die andere sporten erbij, verbrand je meer spieren dan dat je aankomt...

On topic ik ben sinds deze week weer begonnen met 2 x kickboksen in de week, kga even kijken in hoeverre dit te combineren is met bodybuilding wat wel me prioriteit is dus misschien dan terug naar 1 keer per week maar wil wel vechtsport blijven doen.
Hoop ook is MMA te gaan doen maar is nu geen gym voor in de buurt dus:(

geld teveel? maar je kan toch nooit serieus bodybuilding doen met al die andere sporten erbij, verbrand je meer spieren dan dat je aankomt...

On topic ik ben sinds deze week weer begonnen met 2 x kickboksen in de week, kga even kijken in hoeverre dit te combineren is met bodybuilding wat wel me prioriteit is dus misschien dan terug naar 1 keer per week maar wil wel vechtsport blijven doen.
Hoop ook is MMA te gaan doen maar is nu geen gym voor in de buurt dus:(
Inderdaad. Je kan onmogelijk al die sporten goed doen, én het uithouden.
Zelf beoefen ik karate sinds 2000, en ben in die tijd ook begonnen met fitness. Nu oefen ik elke dag een halfuurtje met gewichten, met soms eens een dagje rust er tussen, en ga 3 x per week naar karate. Wat mij betreft is dit meer dan genoeg, alhoewel ik wel nog wat extra inspanning voor spieropbouw wil leveren, in de komende maanden/jaren.
Ik ben al wel 49, mischien gaat het vlotter als je 20 of 30 bent, maar ik twijfel eraan. Voor een vechtsport goed te doen, moet je er helemaal in opgaan, je concentreren, en dat gaat moeilijk, als je alle dagen iets anders beoefent.

mma, wushu/kung fu, karate (goju ryu).
Heb in het verleden ook aikido, boksen en capoeira gedaan.
Nog maar net bezig met mijn eerste schema en kan dus nog niks zeggen over hoe goed het combineert :p

ben wel heel erg geinteresseerd in dat Hammer Down program, iemand daar ervaring mee? met het trainen volgens dat programma?
Ah vandaar dat je gezicht er zo raar uitziet, zou wat meer de focus leggen op je hoofd beschermen. :thumbup:
Ik wacht nog steeds op een pm van je... kusjes bekjam. :heart:

11 jaar kyokushin karate tot 1e dan, moeten stoppen wegens werk...
mss binnen een paar jaar terug

Ik train 3/4x per week ITF Taekwon-do, maar wil ook weer gewichttraining gaan doen, dat dan op Dinsdag, Donderdag en Zaterdag. Moet ik wel een goed eetschema in elkaar zetten. :)

Ik doe MMA en kickboksen en heb mijn eerste wedstrijd Freefight 25 oktober in Londen..
Moet op -84 vechten.. weeg nu 86kg Dus moeten wat kg`s vanaf.. helaas ook een paar kg spier.. ik kwam van 93 kg 10%Bf 1,5 maand geleden

Ik doe MMA en kickboksen en heb mijn eerste wedstrijd Freefight 25 oktober in Londen..
Moet op -84 vechten.. weeg nu 86kg Dus moeten wat kg`s vanaf.. helaas ook een paar kg spier.. ik kwam van 93 kg 10%Bf 1,5 maand geleden

2kg is niks man, wanneer is de weging, zelfde dag of dag voor de wedstrijd?

Waar vecht je voor? Cage rage ofzo?
Hoe lang doe je het al?

Terug
Naar boven