XXL Nutrition

doen jullie aan vechtsport naast bodybuilding

Ben recent begonnen met karate, en het bevalt me wel.

Ninjutsu is inderdaad de vechtkunst van de ninja's... Zo ongeveer :P Bevat heel veel onderdelen oa. wapens, man tegen man, maar ook psychologische onderdelen binnen een gevecht, is lastig om uit te leggen....

dodelijk destructief!!!!!!!!!! ik heb het zelf van me 16e tot me 21e gedaan:P

Ik heb de combi van thai boksen en boksen en kyokushinkai en free fight gedaan

Ook heb ik hierin wedstrijden en demo's gedaan. Een kleine 18 jaar in totaal. Wegens polsblessure moete afhaken

Dit heb ik altijd gecombineerd met BB. Dit gaat goed mits je maar met verstand traint

Ik vraag me nog steeds af, stel dat je bokst op maandag-woensdag-vrijdag, en op dinsdag/donderdag doeje aan krachttraining (met oa overhead press, clean & press...) dan belast je toch 5 dagen na elkaar je schouders? Geeft dat geen problemen?

ik merk dat als je jonger bent veel meer kunt belasten, vroeger (rond mijn 18 e jaar) trainde ik 6 per week en daarbij nog mijn looptraining. Nu ondenkbaar

doen jullie aan vechtsport naast krachttraining/bodybuilding, zo ja welke en hoelang al?

ik zelf heb 5jaar taekwondo gedaan tot de rode band en gestopt met 16jaar omdat ik niet meer zoveel zin had en meer met maten rond hing enzo (dom dom dom), nou begint het weer bij mij te kriebelen en wil ik weer op een vechtsport dus:p maarja mma lijkt mij wel vet maar geen mma sportschool in de buurt jammer genoeg:)

Judo toen ik 'klein' was:p jaartje of 2
Geen vechtsport, maar ik rugby al sinds mijn zesde.
Doe nu naast mijn rugby en bodybuilding ook kickboksen en ga beginnen met Jiu-Jitsu.

Heb 1 kenkervolle week:o

Ik vraag me nog steeds af, stel dat je bokst op maandag-woensdag-vrijdag, en op dinsdag/donderdag doeje aan krachttraining (met oa overhead press, clean & press...) dan belast je toch 5 dagen na elkaar je schouders? Geeft dat geen problemen?

er zijn inderdaad veel trainers die geen echt shouderwerk doen door dat. Leren doseren, wat ik zou proberen(indien mogelijk, hangt van de vrijheid die je trainer je geeft af): maandag zwaarder te trainen(meer zakwerk/conditie/sparren), donderdag schouders trainen in laag volume, hoog gewicht en niet tot faling en vrijdag meer technische training. Zo kun je je herstel wat regelen, hangt het van persoonlijke zaken ook af(herstelvermogen, werk,...).

MMA:
bestaande uit:
kick/thai boksen en BJJ.

mma, wushu/kung fu, karate (goju ryu).
Heb in het verleden ook aikido, boksen en capoeira gedaan.
Nog maar net bezig met mijn eerste schema en kan dus nog niks zeggen over hoe goed het combineert :p

ben wel heel erg geinteresseerd in dat Hammer Down program, iemand daar ervaring mee? met het trainen volgens dat programma?

Naast KT altijd Karate gedaan, combineer dit nu al een jaar of zes. Tussendoor als aanvulling ook nog een jaar of drie kickboksen erbij gedaan, maar dat heb ik nu gedropped.

2 jaar karate, 2 jaar kickboxen, kwil het weer opgaan pakken. Dit keer kickboxen in Vosgym of bij Kops.

3 jaar lang op kickboxen gezete en nu sinds 1 half jaar Kung Fu

ik doe Ving tsun en jij

en hier doet er nog een aan kickboxen

kan jou foto niet zien

ach nu zie ik het, het is een youtube link laat maar doe maar alsof ik niks zei ben neit zo wakker vandaag

Terug
Naar boven