SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ninjutsu is inderdaad de vechtkunst van de ninja's... Zo ongeveerBevat heel veel onderdelen oa. wapens, man tegen man, maar ook psychologische onderdelen binnen een gevecht, is lastig om uit te leggen....

doen jullie aan vechtsport naast krachttraining/bodybuilding, zo ja welke en hoelang al?
ik zelf heb 5jaar taekwondo gedaan tot de rode band en gestopt met 16jaar omdat ik niet meer zoveel zin had en meer met maten rond hing enzo (dom dom dom), nou begint het weer bij mij te kriebelen en wil ik weer op een vechtsport dusmaarja mma lijkt mij wel vet maar geen mma sportschool in de buurt jammer genoeg
![]()
jaartje of 2
Ik vraag me nog steeds af, stel dat je bokst op maandag-woensdag-vrijdag, en op dinsdag/donderdag doeje aan krachttraining (met oa overhead press, clean & press...) dan belast je toch 5 dagen na elkaar je schouders? Geeft dat geen problemen?

gaaf, welke sT?3 jaar lang op kickboxen gezete en nu sinds 1 half jaar Kung Fu
beetje modern: chang quan, hu quan (http://www.youtube.com/watch?v=ANWOG3Ny7p0) stok en breedzwaard.
? wat bedoel je?