XXL Nutrition

Doet hier iemand voeding en dietetiek?

Heb je voor deze opleiding scheikunde gehad? Lijkt me wel een klein beetje ergerlijk als je met alleen maar females in de klas zit :p

Nope, NAtuurScheiKunde (NASK) in de derde klas, ages ago. Je kan altijd wisselen van klas en met meer bro's komen, doen ze niet zo moeilijk over. Je hebt toch niet heel veel werkcolleges/practica en zal na de eerste week naar 5% van de hoorcolleges gaan.

• Topic Starter Topic Starter
morgen is het 1 mei bobby, heb je al gekozen?
bobby heeft inderdaad gekozen, voor voeding en dietetiek :)

Nope, NAtuurScheiKunde (NASK) in de derde klas, ages ago. Je kan altijd wisselen van klas en met meer bro's komen, doen ze niet zo moeilijk over. Je hebt toch niet heel veel werkcolleges/practica en zal na de eerste week naar 5% van de hoorcolleges gaan.

Ik ben eerlijk gezegd wel blij met de scheikunde, daar was ik wel goed in.:p
Bedankt voor de tip, zal ik onthouden.

Ik ben vorig jaar begonnen aan Voeding & Gezondheid in Wageningen. Hoop dat jouw keuze beter is dan die van mij was haha.

• Topic Starter Topic Starter
Je vraagt het niet aan mij maar.

Ik had nog nooit scheikunde gehad en heb me opleiding zonder her gehaald dus goed te doen..

Vroeg ik jou wat?

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Ik ben vorig jaar begonnen aan Voeding & Gezondheid in Wageningen. Hoop dat jouw keuze beter is dan die van mij was haha.

Wat is er zo erg aan die opleiding dan? Klinkt niet verkeerd.

Laatst bewerkt:
Ben ik ook wel benieuwd naar ja, wil je er wat over vertellen Pleurklaat?

Ik vraag me gewoon af of hij serieus is of dat hij een grap maakt.

Wat is er zo erg aan die opleiding dan? Klinkt niet verkeerd.

Ben ik ook wel benieuwd naar ja, wil je er wat over vertellen Pleurklaat?

Zelf grotendeels gekozen vanwege mijn interesse in de voedingsaspecten van trainen, om me daar in Wageningen pas te realiseren dat dat maar een heel klein van het vakgebied voeding&gezondheid is.

Maar los daarvan was het eigenlijk ook een stomme keuze, ben altijd fan geweest van exacte vakken. Voor mij persoonlijk te veel reproductie van kennis en te weinig toepassen. Volgend jaar gewoon technische informatica voor mij. :p

Ok dan kan ik weer met gerust hart slapen zo

nee, wel interessant

Volgens mij een kleine banengarantie als je voeding en diëtiek doet. Persoonlijk zou ik voedingsmiddelentechnologie studeren, als ik iets met voeding moest kiezen.

Ok dan kan ik weer met gerust hart slapen zo

11sl63l.jpg

jammer maar helaas :o

Mirin 3.4k karma

Verkapte kijk mij karma van Pleurklaat gekregen hebben post

Doet iemand hier de opleiding voeding en dietetiek op het hbo?
Is het wat? Hoe moeilijk vind je? Zit ik dan bij alleen meisjes in de klas? en sluit het een klein beetje aan op bodybuilding (een klein beetje?)?

groetjes:)
Niks voor jou. Geloof me maar.

Wel echt ****ing bout dat je dat nu al moet aangeven, wat je wilt gaan doen. Ik zit nog midden in m'n afstudeerperiode, hoe kan ik me nu in godsnaam in gaan schrijven voor een opleiding, terwijl ik nog geen garantie heb dat ik deze af ga ronden.

Das not it, mane.

Terug
Naar boven