AndroidHealthClinic

Donald Rumsfeld stapt op

Neen, de aanslagen 9/11 waren een reactie van fundi's op het buitenlands beleid van amerika en de bezetting van Palestina. De aanslag is verwerpelijk maar neemt niet weg dat ze een oorzaak had. Wie is er het eerst begonnen met het vermoorden van burgers? Amerika of Irak?
Dat je afghainstan aanvalt, daar kan men mss een terechte reden voor vinden (want al qaeda zat daar)
maar Irak had er niks mee te maken. HAd amerika niet zo sterk gelogen dan hadden de amerikanen veel minder tegenwind gekregen van de bevolking, na de val van Saddam.

Eerst en vooral, er waren geen teroristen , noch terroristische aanslagen in Irak, alvorens Amerika de boel daar om zeep hielp.
In afghanistan gebeuren er ng dageijks aanslagen en volgens Nederland behoort Afghanistan tot de eilige landen (verdonk zei dit bij Pauw en witteman). Amerika is Afghanistan binnengevallen om de Taliban te verjagen, nadat ze deze jaren hadden gesteund. Toen de taliban besloot het contract voor de bouw van een oliepijleiding aan een ander land te geven moesten ze plots verdwijnen. Amerika helpt geen enkel land behalve uit eigenbelang.

En wat zeg je? Die terroristen die zelfmoordaanslagen plegen zijn lafaards? Bush zei dat ook eens en toen reageerde een Amerikaanse radio presentator en zei: "excuse me mr President, You can call them bastards ans sons of bitches but you cannot call them cowards. They blow themselves up for their beliefs. That's in my book, really couragous and crazy, but not cowardly!"

Ik noem het dom en laf, gelukkig ben ik Bush niet want ik had het licht uit ze ogen geslagen van die radiopresentator.

Btw Thinkalot jou denkbeelden horen eigenlijk meer thuis op extremistische moslim sites vind ik. Het goedpraten van aanslagen en het opkomen voor fundamentalisten vind ik toch wat ver gaan hoor.

Tenminste dat leid ik af uit je posts, je komt zo ontzettend op voor die gasten dat ik ga denken dat je toch wel sympathieen voor die gasten herbergt.

Correct me if i'm wrong

Ik noem het dom en laf, gelukkig ben ik Bush niet want ik had het licht uit ze ogen geslagen van die radiopresentator.

Btw Thinkalot jou denkbeelden horen eigenlijk meer thuis op extremistische moslim sites vind ik. Het goedpraten van aanslagen en het opkomen voor fundamentalisten vind ik toch wat ver gaan hoor.

Tenminste dat leid ik af uit je posts, je komt zo ontzettend op voor die gasten dat ik ga denken dat je toch wel sympathieen voor die gasten herbergt.

Correct me if i'm wrong

Daarom staat hij op mijn ignore lijst. Ik ben zijn racistische en radicale denkbeelden jegens onze en andere samenlevingen meer dan zat.

Eerst en vooral, er waren geen teroristen , noch terroristische aanslagen in Irak, alvorens Amerika de boel daar om zeep hielp.
Nee een dictator die dagelijks massaal vrouwen/kinderen/mannen vermoord en verkracht dat was idd veel beter. Ze hebben de boel niet om zeep geholpen, ze hebben de situatie veranderd. Nu moet die situatie alleen nog stabiliseren, en dat is vooral een taak die de Irakezen zelf moeten uitvoeren.

Correct me if i'm wrong

Dus je leven geven voor een zaak is laf? Zelf als is de aanslag verschrikkelijk immoreel, je kan het onmogelijk laf noemen. Je kent mss de betekenis van het woord niet goed.

Praat ik aanslagen goed? Praat ik de opkomst van fundamentalisten goed? Jouw conclusies zijn echt altijd heel opmerkelijk.

Daarom staat hij op mijn ignore lijst. Ik ben zijn racistische en radicale denkbeelden jegens onze en andere samenlevingen meer dan zat.

je beticht me wel vaker van racisme maar je hebt nog nooit een bewijs ervan geleverd. Builder en anderen hebben jullie daar al op gewezen.

Nee een dictator die dagelijks massaal vrouwen/kinderen/mannen vermoord en verkracht dat was idd veel beter. Ze hebben de boel niet om zeep geholpen, ze hebben de situatie veranderd. Nu moet die situatie alleen nog stabiliseren, en dat is vooral een taak die de Irakezen zelf moeten uitvoeren.

ja idd, je hebt gelijk en dat ontkende ik ook neit; Maar de dsicussie gong over terrorisme. en ik vermeldde louter dat er geen terrorisme in Irak was voorheen.

Hij zei toch al dat hij het imperialisme verafschuwde, rot dan lekker op naar Iran ofzo
Imperialisme is het proces waarbij landen hun macht in andere delen van de wereld uit willen breiden door gebieden te veroveren en te controleren. Daarbij stalen dze de grond van de Indianen en roeiden ze bijna uit.
Roeiden we de Inca's volledig uit. Koloniseerden we Afrika,...
Vind jij het imperialisme dan een goede zaak? Jeetje man, zoek eens het woord op in een woordenboek he. Iedere democraat zou tegen het imperialisme moeten zijn. En dan beticht je mij van radicalisme.

Laatst bewerkt:
Imperialisme is het proces waarbij landen hun macht in andere delen van de wereld uit willen breiden door gebieden te veroveren en te controleren. Daarbij stalen dze de grond van de Indianen en roeiden ze bijna uit.
Roeiden we de Inca's volledig uit. Koloniseerden we Afrika,...
Vind jij het imperialisme dan een goede zaak? Jeetje man, zoek eens het woord op in een woordenboek he. Iedere democraat zou tegen het imperialisme moeten zijn. En dan beticht je mij van radicalisme.

gast draai de zaken nu niet om he, jij praat de acties van die laffe terroristen goed. Ja want dat is het met een bomgordel een bus inlopen en vrouwen en kinderen opblazen, of wilde je zeggen dat dat strijden voor een goede zaak was. Je probeert het goed te praten want he zij zijn er niet mee begonnen.

En ja Israel maakt zich daar ook schuldig aan alleen kondigen die het nog van te voren aan dat ze de boel gaan bombarderen.

En ik bedoelde niet imperialisme maar kapitalisme, maar waarom neem jij het de hele tijd op voor : relschoppers, terroristen, al qaida etc.

Je laat hieruit blijken dat je sympatiseert met die groepen mensen door het continu goed te praten. want dat doe je, ze zijn of kansloos of arm of beide of ze worden onderdrukt door de Joden noem maar op. Continu excuses zoeken om bepaalde acties goed te praten. Ik wordt daar zo moe van..........

gast draai de zaken nu niet om he, jij praat de acties van die laffe terroristen goed. Ja want dat is het met een bomgordel een bus inlopen en vrouwen en kinderen opblazen, of wilde je zeggen dat dat strijden voor een goede zaak was. Je probeert het goed te praten want he zij zijn er niet mee begonnen....

Waar praat ik de acties van die terroristen goed?

En ja Israel maakt zich daar ook schuldig aan alleen kondigen die het nog van te voren aan dat ze de boel gaan bombarderen.
.......

Ah ja? hebben ze de mensen even opgebeld in Beit Hanoun toen ze "per ongeluk " 7 huizen bombardeerden en 18 mensen vermoordden?

.

En ik bedoelde niet imperialisme maar kapitalisme, maar waarom neem jij het de hele tijd op voor : relschoppers, terroristen, al qaida etc.
....

Dus als jij imperialisme schrijft moet in ontcijferen dat je eigenijk kapitalisme bedoelde?

kan je me tevens een zeggen wat de voordelen van kapitalisme zijn?

Je laat hieruit blijken dat je sympatiseert met die groepen mensen door het continu goed te praten. want dat doe je, ze zijn of kansloos of arm of beide of ze worden onderdrukt door de Joden noem maar op. Continu excuses zoeken om bepaalde acties goed te praten. Ik wordt daar zo moe van..........

Dat heet niet "goedpraten", dat heet nuanceren en verder kijken dan je neus lang is. Als je 1000 000 mensen uit hun land verjaagt en de achterblijvers 50 jaar als beesten behandeld, dan krijg je er automatisch verzetstrijders tussen die zich richten op militairen en kolonisten (daar hebben ze het recht toe volgens het Verdrag van Geneve en dat hebben wij ook gedaan tegen de Duitesers) en dan heb je ook gekken die ook burgers gaan aanvallen. Ik praat niks goed, ik verklaar het alleen maar.
MAar trek jij maar alvast doelbewust, of erger nog, uit domheid, de verkeerde conclusies.

Dus als jij imperialisme schrijft moet in ontcijferen dat je eigenijk kapitalisme bedoelde?

kan je me tevens een zeggen wat de voordelen van kapitalisme zijn?

Ik verbeter mezelf toch.

Wie ben jij dan wel niet ........

Je lijkt me leraar wel man, je moet me niet gaan behandelen als een 14 jarig ventje.

Met je minachtende toontje van je.... Zo van kan jij me even uitleggen wat het kapitalisme inhoud ja die jongen achterin de klas......

Voordelen van kapitalisme: dat jij nu aan bodybuilding doet en dat je krav maga kan beoefenen dat zijn o.a. de voordelen van het kapitalisme voor jouw zelf.

Gast en als je tegen het kapitalisme bent wat doe jij dan hier in Europa als ik vragen mag? Pleur dan lekker op naar Cuba ofzo

En btw je komt veel te geleerd over het is aan alles te merken wat je post het ontbreekt je totaal aan relativering en terugkoppeling naar de dagelijkse praktijk. Overduidelijk iemand die te lang met zijn neus in de boeken heeft gezeten.

Ik verbeter mezelf toch.

Wie ben jij dan wel niet ........

Je lijkt me leraar wel man, je moet me niet gaan behandelen als een 14 jarig ventje.

Met je minachtende toontje van je.... Zo van kan jij me even uitleggen wat het kapitalisme inhoud ja die jongen achterin de klas......

Voordelen van kapitalisme: dat jij nu aan bodybuilding doet en dat je krav maga kan beoefenen dat zijn o.a. de voordelen van het kapitalisme voor jouw zelf.

Gast en als je tegen het kapitalisme bent wat doe jij dan hier in Europa als ik vragen mag? Pleur dan lekker op naar Cuba ofzo

En btw je komt veel te geleerd over het is aan alles te merken wat je post het ontbreekt je totaal aan relativering en terugkoppeling naar de dagelijkse praktijk. Overduidelijk iemand die te lang met zijn neus in de boeken heeft gezeten.

Ik heb niet gezegd dat ik voor of tegen het kapitalisme ben. ik vroeg het aan jou omdat mensen vaak zeggen dat ze het kapitalisme iets goed vinden maar ze weten niet wat het inhoudt , noch wat de gevolgen er van zijn. en je weet volgens mij niet wat het kapitalisme inhoudt, noch wat de gevolgen zijn, toch verdedig je het zo fel.

En nog iets, ik moet hier niet vertrekken: mijn voorpuders hebben hier ook keihard gevochten voor onze staat!

Ik zit met mijn neus in de boeken om meer kennis te vergaren over de ERVARINGEN die ik beleef; Jij baseert al je opmerkingen louter en alleen op je eigen ervaringen waardoor je blijft steken op een bepaald niveau.

Ik heb niet gezegd dat ik voor of tegen het kapitalisme ben. ik vroeg het aan jou omdat mensen vaak zeggen dat ze het kapitalisme iets goed vinden maar ze weten niet wat het inhoudt , noch wat de gevolgen er van zijn. en je weet volgens mij niet wat het kapitalisme inhoudt, noch wat de geveolgen zijn, toch verdedig je het zo fel.

En nog iets, ik moet hier niet vertrekken: mijn voorpuders hebben hier ook keihard gevochten voor onze staat!

Ik zit met mijn neus in de boeken om meer kennis te vergaren over de rERVARINGEN die ik beleef; Jij baseert alje opmerkingen mouter en alleen op je eigen ervaringen waardoor je blijft steken op een bepaald niveau.

nee nee nee, je snapt het echt niet denk je nu echt slimmer te worden door met je neus in de boeken te zitten.

Je wordt slimmer door levens en praktijkervaring nothing more, nothing less.

En dat leer je niet in de boeken. Nooit van zijn levensdagen niet

En wie waren die mensen idd terroristen,

When you play with matches, you get burned

Het waren verdomme 10 kinderen en 8 vrouwen. Kijk jij wel naar het nieuws?
Je maakt je steeds belachelijker!

en zelf al zouden de slachtoffers mannen geweest zijn die kassamraketten afvuurden op de naburige kolonies, dan zijn het geen terroristen. Kolonisten zijn mensen die dorpen bouwen war ze zonet palestijnen hebben verjaagd; Heel wat van die kolonies zijn volgens Israelisch en ook Internationaal recht illegaal gebouwd. Als een volk bezet wordt dan heeft de bezetter niet het recht (volgens het verdrag van geneve) om zijn eigen bevolking in deze gebieden te plaatsen. doen ze dat toch dan heeft dieene die bezet is het recht gewapend verzet te plegen; Either way, je kan ze niet als terroristen bestempelen; Wie wel als terroristen bestempeld kunnen wordne volgens internationaal recht is de Palestijnse burger die met een bom op een Israelische bus stapt en burgers dood. maar dat was niet het geval met de slapende kinderen en vrouwen in Beit Hanoun. Je gebrek aan dossierkennis doet me lachen.

Ik heb niet gezegd dat ik voor of tegen het kapitalisme ben. ik vroeg het aan jou omdat mensen vaak zeggen dat ze het kapitalisme iets goed vinden maar ze weten niet wat het inhoudt , noch wat de gevolgen er van zijn. en je weet volgens mij niet wat het kapitalisme inhoudt, noch wat de gevolgen zijn, toch verdedig je het zo fel.

Ik zit met mijn neus in de boeken om meer kennis te vergaren over de ERVARINGEN die ik beleef; Jij baseert al je opmerkingen louter en alleen op je eigen ervaringen waardoor je blijft steken op een bepaald niveau.

Minachting is iets wat je later parten kan gaan spelen thinkalot,

Je bent geen haar beter dan wie dan ook dus stel je alstublieft niet zo op, met je je blijft steken op een bepaald niveau.

Als dit niveau te laag voor je is tja dat is jouw probleem.

einde bericht

Het waren verdomme 10 kinderen en 8 vrouwen. Kijk jij wel naar het nieuws?
Je maakt je steeds belachelijker!

Gast en de laatste bomaanslag in een bus he dat waren ook tien vrouwen 8 studenten 12 mannen.

Ze zijn allebei net zo schuldig dus stop met het goed praten van gedrag van terroristen.

En stop met dat minachtende toontje van je aub :(

Terug
Naar boven