- Waardering
- 0
Neen, de aanslagen 9/11 waren een reactie van fundi's op het buitenlands beleid van amerika en de bezetting van Palestina. De aanslag is verwerpelijk maar neemt niet weg dat ze een oorzaak had. Wie is er het eerst begonnen met het vermoorden van burgers? Amerika of Irak?
Dat je afghainstan aanvalt, daar kan men mss een terechte reden voor vinden (want al qaeda zat daar)
maar Irak had er niks mee te maken. HAd amerika niet zo sterk gelogen dan hadden de amerikanen veel minder tegenwind gekregen van de bevolking, na de val van Saddam.
Eerst en vooral, er waren geen teroristen , noch terroristische aanslagen in Irak, alvorens Amerika de boel daar om zeep hielp.
In afghanistan gebeuren er ng dageijks aanslagen en volgens Nederland behoort Afghanistan tot de eilige landen (verdonk zei dit bij Pauw en witteman). Amerika is Afghanistan binnengevallen om de Taliban te verjagen, nadat ze deze jaren hadden gesteund. Toen de taliban besloot het contract voor de bouw van een oliepijleiding aan een ander land te geven moesten ze plots verdwijnen. Amerika helpt geen enkel land behalve uit eigenbelang.
En wat zeg je? Die terroristen die zelfmoordaanslagen plegen zijn lafaards? Bush zei dat ook eens en toen reageerde een Amerikaanse radio presentator en zei: "excuse me mr President, You can call them bastards ans sons of bitches but you cannot call them cowards. They blow themselves up for their beliefs. That's in my book, really couragous and crazy, but not cowardly!"
Ik noem het dom en laf, gelukkig ben ik Bush niet want ik had het licht uit ze ogen geslagen van die radiopresentator.
Btw Thinkalot jou denkbeelden horen eigenlijk meer thuis op extremistische moslim sites vind ik. Het goedpraten van aanslagen en het opkomen voor fundamentalisten vind ik toch wat ver gaan hoor.
Tenminste dat leid ik af uit je posts, je komt zo ontzettend op voor die gasten dat ik ga denken dat je toch wel sympathieen voor die gasten herbergt.
Correct me if i'm wrong