XXL Nutrition

Donders duivels juichpak uit de supermarkt

Omdat ik best respect kan hebben voor de mensen zelf, zolang ze dat ook voor mij hebben en mij vooral niet lastig vallen met hun geloofzooi.

Je tolereert het. Respect hebben voor het geloof van iemand is van "Respect dat je gelooft in iets achterlijks". Nou respect man

Ooit in Barneveld geweest? Zou me niks verbazen als het echt zo is. :roflol:
Ik vind geloof sowieso hypocriet, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Hele week doen ze alles wat niet mag en schelden ze er op los, zondag zitten ze voor aan in de kerk.
Hier in Veenendaal Idem.. fl**ker op man.

Ik heb er best respect voor als iemand geloofd, maar dat achterbakse gedoe heb ik een hekel aan.

Geloven is dom en slecht voor de maatschappij. Daarom moeten ze die rommel verbieden.

Dat de christenen zeuren komt allemaal door de moslims. Omdat die altijd lopen te huilen en dan aandacht krijgen, gaan de christenen nu ook huilen. Weg met moslims dus.

Omdat je respect hebt voor iemands denkwijze?
Geloven in God, Geloven in Allah, nergens in geloven, geloven in afkomst van de apen, geloven in hybride wezens van apen en aliens? :orly:

Niemand weet waar teh **** we vandaan komen, dus iemands idee of denkwijze afkraken is sowieso een teken van zwakte.

Ontopic, natuurlijk achterlijk van die christenen, moeten de moslims eens proberen, dan staat heel Nederland weer op z'n kop.

Ik weet heel goed waar we vandaan komen, dus dat gelijkstellen met sprookjes is sowieso onzin. Dat jij dat blijkbaar niet kan bevatten is een ander verhaal.

Je tolereert het. Respect hebben voor het geloof van iemand is van "Respect dat je gelooft in iets achterlijks". Nou respect man

Dit:

Respect is gewoon een goede woordkeuze hoor:

Het woord betekent oorspronkelijk omzien naar, en vandaar rekening houden met.

Ik heb zelf niks met geloof, maar het is natuurlijk bullshit om te zeggen dat die mensen per difinitie slecht zijn puur omdat ze geloven..

Dat pak had wit moeten zijn. Met een grote capuchon. Veel gezelliger!

Ik kan respect hebben voor een persoon, voor zijn daden maar nooit respect omdat ie gelooft.

Respect hebben voor het geloof van iemand of respect hebben omdat iemand gelooft, zit wel een verschil in.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Overigens moet men ook onderscheid maken in geloof en religie, daar zit ook een dergelijk verschil in.
Niks mis met geloof, daar in tegen religie...

Kan je kijken in de #10.000 moslim topics op dit forum. Bijna iedereen moet dan weer gaan posten over hun (racistische) mening over alle moslims. Mensen die normaal kunnen nadenken en niet iedereen over 1 kam scheert zijn in een sterke minderheid hier.

Ik geef je enkel wat zelfreflectie. ;)
Racistisch zijn over een religie.

Das knap.

En wat als het nou moslims waren die geklaagd hadden?

Dan was er weer een 100 pagina tellende topic met talloze zinloze discussies en opmerkingen als "Dan ga je toch maar terug naar je eigen land" :o Christenen hoeven zich blijkbaar niet aan te passen aan de cultuur of maatschappij, alleen moslims.
Komt omdat vele mensen die christelijk zijn al uit dit land vandaan komen ( Christelijke voorouders door de eeuwen heen hier in NL ) en moslims niet, die kwamen vanuit het buitenland, dus je vlieger gaat niet op met je ''aanpassen'' : /
Neemt overigens niet weg dat ik deze christelijken wel retarded vind. Religie zou er eigenlijk niet moeten zijn, heb je gewoon veel problemen mee.

Potvernondedonder

K*t moslims altijd weer.

Ze drinken ook massaal nog gewoon Duvel bier wat nog veel directer demonisch is dan Donders imo. Beetje aanstellerij allemaal, in dit gehucht hebben ze ook 3 kerken en hier wordt het pak gewoon nog verkocht in de Jumbo.
Als je consequent wil zijn haal je ook direct het Duvel bier uit de supermarkt.

Terug
Naar boven