XXL Nutrition

'Doodrijdster tasjesdief rij-instructrice'

Hertje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
'Doodrijdster tasjesdief rij-instructrice'

Germaine C., de vrouw die vorig jaar in Amsterdam een tasjesrover doodreed, is bezig aan een opleiding tot rij-instructrice. Volgens een bekende van C. is het haar bedoeling om een eigen rijschool te beginnen.

Volgende maand moet C. bij de Innovam groep in Zaandam een rijproef afleggen, die onderdeel is van het examen voor het diploma rij-instructeur. Als zij slaagt voor deze rijproef dan kan ze door naar deel twee van de opleiding, waarin het echte autorijles geven aan bod komt.

Het is overigens nog niet duidelijk of justitie haar voor de rechter gaat brengen. Germanie C. reed begin vorig jaar achteruit in op tasjesrover Ali el B., die daarbij bekneld raakte tussen C's auto en een boom en daardoor overleed. Het Openbaar Ministerie wacht nog op de uitkomsten van aanvullend technisch onderzoek en neemt pas daarna een besluit over het wel of niet vervolgen van C., die wordt verdacht van doodslag. De advocaat van Germaine C. wil geen commentaar geven.

Bron: Fok.nl

:D :D :D

je bent vergeten rode letters te gebruiken

Dit is toch heerlijke humor of niet dan :D

haha de ironie :D

Ik neem wel een paar rijlessen bij haar, zij beheerst maneuvres die ik nooit geleerd heb voor m'n rijbewijs. :cool:

We zullen maar uit de buurt blijven van de eerste die bij haar leert rijden :scared:

Wordt nog wat als marokkanen bij haar gaan lessen :D

was dat hele gebeuren alweer vergeten zeg, en daarin zal ik niet de enige zijn, dus denk niet dat het haar klanten zal kosten.

Nieuwe bijzondere verrichtingen! :D achteruit dood rijden...

Normaal moet je dus tussen die paaltje achteruit met haar is dat eerst de ene en dan de andere rij omver rijden ;)

Hoi DBC :)

hopelijk wordt ze niet vervolgt, als iemand jou berooft en je zit in de auto wil je degene toch ook een tik geven, dat onze ali beetje ongelukkig terecht komt is zijn probleem. bedrijfsongeval

Terug
Naar boven