MuscleMeat

Doodstraf voor Somaliërs die te weinig bidden

ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek !!!!!!!!!!!

Een priester die een kind verkracht zegt niet dat hij het doet omdat god het wil, een moslimextremist die een gebouw opblaast zegt wél dat hij het doet omdat Allah het wil, en dat meent hij ook oprecht, het is geen vals voorwendsel. ;)

En nogmaals, ik zeg niet dat de islam slecht, is, alleen dat dit geloof door sómmige mensen een aanleidig of rechtvaardiging vormt om onschuldige mensen op te blazen. De meerderheid van de moslims zijn vredelievende mensen inderdaad. Maar het gaat me te ver om te beweren dat er geen verband is tussen de islam en moslim extremisme.

Een priester die een kind verkracht zegt niet dat hij het doet omdat god het wil, een moslimextremist die een gebouw opblaast zegt wél dat hij het doet omdat Allah het wil, en dat meent hij ook oprecht, het is geen vals voorwendsel. ;)

En nogmaals, ik zeg niet dat de islam slecht, is, alleen dat dit geloof door sómmige mensen een aanleidig of rechtvaardiging vormt om onschuldige mensen op te blazen. De meerderheid van de moslims zijn vredelievende mensen inderdaad. Maar het gaat me te ver om te beweren dat er geen verband is tussen de islam en moslim extremisme.

jeetje man, ik denk dat je eens de site www.begrijpendlezen.com moet bezoeken.

Een priester die zegt dat hi de liefde van de Heer verspreid tegen het kind dat hij anhet verkrachten is en zich dus baseert op zijn religie is fout maar dit houdt niet in dat de Bijbel dit goedkeurt.
Tuurlijk is er een link tussen de Bijbel en de priester. Maar het is de priester die de Bijbel misbruikt.
Hetzelfde geldt voor de extremistische moslims die zich beroept om de koran om zijn moorden te rechtvaardigen. Ook hier is de koran niet de schuldige.

Een priester die een kind verkracht geeft gewoon toe aan zijn perverse lusten. Ik heb nog nooit gehoord van een priester die dacht dat god graag wilde dat hij dat kind verkrachtte, of die de bijbel op een andere manier als excuus gebruikte. Moslim terroristen denken wél dat ze handelen naar Allahs wil.

Een priester die een kind verkracht geeft gewoon toe aan zijn perverse lusten. Ik heb nog nooit gehoord van een priester die dacht dat god graag wilde dat hij dat kind verkrachtte, of die de bijbel op een andere manier als excuus gebruikte. Moslim terroristen denken wél dat ze handelen naar Allahs wil.

hoe weet jij nu welke argumenten een priester gebruikt om een kind te overtuigen om hem te ppen of te laten nken?
"kom hier mijn kind".
"maar wat doet u Priester"
"niks mijn kind, maak je geen zorgen. je weet toch dat jezus geen vrouw en kinderen had. maar ook hij moest zijn leifde af en toe verspreiden en dat doe ik ook. Ik ezet het werk vande heer verder."

"ah das goed Priester maar ik heb dat niet graag."

"Maak je geen zorgen kind. God zal je belonen voor je goede daden."

conclusie: de priester misbruikt de religie om het kind te misbruiken. De religie is hier niet de schuldige; hetzelfde geldt voor de moslimextremist.

Er is toch een verschil tussen het zelf geloven en iemand iets wijsmaken.

Daar geef ik je helemaal gelijk in.
We oordelen zo graag in het groot,..dat schiet lekker op.
We plaatsen alles in hokjes, want daar zijn we ook goed in.
Waarom moeilijk als het makkelijk kan, stel je voor dat we moeten gaan nadenken, daar worden we moe van. :D

Terug
Naar boven