MuscleMeat

Bloed controles op fitness

Deze vraag zal al wel eerder geweest zijn, maar stel je hebt een pre-workout genomen met dmaa erin. Test je dan ook positief?

:roflol: wist niet dat dit kon...

Voor de rest weet ik niet wat ik hier van niet vinden, heb vrij weinig verstand van AAS dus weet ook niet of de negatieve effecten zo groot zijn dat zulke acties nodig zijn,al lijken mij die negatieve effecten nihil bij verstandig gebruik?

Maar ken je niet thuisblijven tot eind september? Of gwn 2 weekies bij een andere sportschool trainen totdat de verwachte controles voorbij zijn?

Deze vraag zal al wel eerder geweest zijn, maar stel je hebt een pre-workout genomen met dmaa erin. Test je dan ook positief?

nee want enkel in competitie verboden.

trouwens met 1m82 en 78kg hoeft TS toch niks te vrezen, kan je toch niks voor gebruikt hebben?...

Gekke belgen :hahaha: ik zou gelijk ook in een potje voor ze schijten als ze toch bezig zijn

Knetter gek daar

Ik vraag me nu af of je in België ook iemand met een homegym kunt aangeven? Stel je hebt geluidsoverlast van een buur die de gewichten wat hard laat vallen. Je belt de politie en zegt dat je buurman wel erg groot aan het worden is (verwijst naar steroïden gebruik) en hij de hele dag met gewichten smijt.

Kunnen ze dan ook zomaar bij je woning langskomen met zo'n plas potje? :D

Ten eerste is het Vlamingen want zoals gezegd, in Brussel/Wallonie wordt dit niet gedaan(al vraagt de Vlaamse gemeenschap soms de toestemming voor controle buiten de grenzen aan).

Ten 2de is een gelijkaardig ding al een paar keer in Nederland ter sprake gekomen, en kan het daar nog komen.

dit zie ik niet gebeuren in Nederland hoor, de overlast is gewoon niet aanwezig en men is hier te zot op hun vrijheid

Ten eerste is het Vlamingen want zoals gezegd, in Brussel/Wallonie wordt dit niet gedaan(al vraagt de Vlaamse gemeenschap soms de toestemming voor controle buiten de grenzen aan).

Ten 2de is een gelijkaardig ding al een paar keer in Nederland ter sprake gekomen, en kan het daar nog komen.

Ik zie dit ook niet zo snel v/d grond komen in NL.

Belgen :roflol:

Mogen ze je dat echt verplichten? en als je weigert test je dus positief.. en wat betekent dat? boete?

echt helemaal compleet gestoord zijn die lui daar. Ze komen ook echt onverwacht binnen vallen om je te pakken :roflol:

Ik vraag me nu af of je in België ook iemand met een homegym kunt aangeven? Stel je hebt geluidsoverlast van een buur die de gewichten wat hard laat vallen. Je belt de politie en zegt dat je buurman wel erg groot aan het worden is (verwijst naar steroïden gebruik) en hij de hele dag met gewichten smijt.

Kunnen ze dan ook zomaar bij je woning langskomen met zo'n plas potje? :D

Zou me niets verbazen, maar weet het niet.
Dacht wel dat ze op Jimmy zijn trainingslocatie al zijn langsgeweest tijdens een training.

:roflol: wist niet dat dit kon...

Voor de rest weet ik niet wat ik hier van niet vinden, heb vrij weinig verstand van AAS dus weet ook niet of de negatieve effecten zo groot zijn dat zulke acties nodig zijn,al lijken mij die negatieve effecten nihil bij verstandig gebruik?

Maar ken je niet thuisblijven tot eind september? Of gwn 2 weekies bij een andere sportschool trainen totdat de verwachte controles voorbij zijn?

Het gaat niet om de schadelijkheid van AAS, het gaat om de illegaliteit van PED's en de "dopers are cheaters"-slogan die steeds wordt aangehaald.

Ik denk ook niet dat het in Nederland ooit gaat gebeuren. Ze kunnen je al bijna niet om je DNA vragen. Stel AAS controle.

Maar hoe kan het, dat ze echt het recht hebben je te testen/te beboeten. Wat zijn de consequenties voor je wanneer je weigert?

Ik zie gewoon voor me dat degenen die dit bewerkstelligen van die trieste ecto's zijn met 30cm armpjes. Die 3x zijn wezen trainen en je altijd in een hoekje ziet haten. Als dit soort praktijken de boventoon moeten voeren is het maar triest gesteld. Dit is gewoon haat/jalozie gerelateerd als je het mij vraagt. Het is natuurlijk ook niet leuk als miezerige ecto als je chick op een dude zit te geilen die roids gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
Dit dus, dacht eerst dat dit topic een groot level was maar het blijkt dus gewoon serieus te zijn.
ik vraag me af waarom een sportschool dit ooit zal toelaten, ze konden dus gewoon weigeren? echt bizar

De fitness wil gezien worden als een "promoter van gezond leven", maw wille ze zelf de mensen zoals mij buiten krijgen.

Nu aangezien zij zichzelf kandidaat gesteld hebben zit er voor mij niks anders op als naar een andere gym te gaan.

Nu zit ik natuurlijk wel met wat meer "schrik" aangezien ik de artikels eens opgezocht heb van de razzias begin juni in die 4 fitnessen.
Eventueel een mogelijkheid voor is op doktersbezoek te gaan en die mijn urine te laten testen om te kijken hoe zwaar de overblijfselen zijn?
Al zal da wa tegenslagen aangezien ik nog niet zolang klaar ben met de kuur...

Terug
Naar boven