MuscleMeat

Dorian Yates (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic










1597642951850.png
 
Laatst bewerkt:
Deed wel graag squats lang geleden. Nu lijk ik net een downie wanneer ik een poging doe.
 
Doe ze ook graag alleen vaak pijntjes.. beetje haat/liefde
 
Deed alleen maar lage reps. Want ben erg lui zoals jullie weten.
 
Ik ook voornamelijk low reps maar af en toe heb ik een Tom Platz moment en wil ik hem nadoen maar faal ik hard omdat ik na 10 reps aan de beademing moet :o
 
Ik ook voornamelijk low reps maar af en toe heb ik een Tom Platz moment en wil ik hem nadoen maar faal ik hard omdat ik na 10 reps aan de beademing moet :o

Squats voor high reps zijn idd een bitch. Vaak doe je 8 of 9 easy reps en denk je dat je makkelijk 15+ haalt, en dan bij de 10e of 11e rep lijkt het of iemand het licht gewoon uitdoet en kom je met alle moeite van de wereld omhoog.

Ik houd het lekker bij 6 of 8 reps. Dan kan ik tenminste progressie boeken.
 
Ik ook voornamelijk low reps maar af en toe heb ik een Tom Platz moment en wil ik hem nadoen maar faal ik hard omdat ik na 10 reps aan de beademing moet :o
Squats voor high reps zijn idd een bitch. Vaak doe je 8 of 9 easy reps en denk je dat je makkelijk 15+ haalt, en dan bij de 10e of 11e rep lijkt het of iemand het licht gewoon uitdoet en kom je met alle moeite van de wereld omhoog.

Ik houd het lekker bij 6 of 8 reps. Dan kan ik tenminste progressie boeken.

Het wordt makkelijker door het vaker te doen. Als je op 6-8 reps blijft trainen is het toch geen wonder dat het dan moeite kost als je een keer 10+ reps doet? Dat is een kwestie van 10+ reps blijven doen.

Is dat niet een basisprincipe? Of is het te confronterend dat je dan eigenlijk gewoon een shite conditie hebt?

Als we het dan toch over Tom Platz hebben: niemand maakt progressie in z'n comfortzone.
 
Het wordt makkelijker door het vaker te doen. Als je op 6-8 reps blijft trainen is het toch geen wonder dat het dan moeite kost als je een keer 10+ reps doet? Dat is een kwestie van 10+ reps blijven doen.

Is dat niet een basisprincipe? Of is het te confronterend dat je dan eigenlijk gewoon een shite conditie hebt?

Is zeker waar... Het beste voor hypertrofie is denk ik om in verschillende rep ranges te trainen en hierin ook te varieeren. Maar squats doe ik persoonlijk liever voor 6 of 8 reps. Op een leg press, hack of leg extension ofzo doe ik wel eens 30 reps of iig 12-15. Zo compenseer ik het dus een beetje.

Mijn benen zijn mijn beste bodypart en ik heb sowieso het idee dat die wel redelijk goed groeien wat ik ook doe.
 

dubbele mention maar goed hij verdiend het :)
 
Holy fucking shit! My boy Yates bij Fouad 😱
Yes :)
Dorian is denk ik degene waar ik de meeste uren aan interviews van heb gezien, alles al 100x gehoord maar kan altijd naar hem blijven luisteren
 
Yes :)
Dorian is denk ik degene waar ik de meeste uren aan interviews van heb gezien, alles al 100x gehoord maar kan altijd naar hem blijven luisteren
Ja dat heb ik ook man. Zijn podcast bij Joe Rogan heb ik volgens mij wel 10 keer gezien ofzo.
 
Enige wat ik nog niet gezien heb is die film van hem van generation iron. The original mass monster ofzo.
Moet die nog een keer gaan kopen
 
Back
Naar boven