XXL Nutrition

Dosering test tijden test/tren

Tranqilo

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,

Binnenkort zal ik weer een blast test/tren gaan doen, zit alleen nog te twijfelen over de dosering.

Tijdens de kuur zal ik gaan bulken en wil dus in die periode zo veel mogelijk massa aanzetten.

Kuur 1:
test-e 125mg/e3d
tren-e 300mg/e3d

of

kuur 2:
test-e 250mg/e3d
tren-e 300mg/e3d

Zullen de extra mg's test-e ook meer gains opleveren op deze hoeveelheid tren?

Als je massa wilt hebben dan zet je je testosteron hoger dan je trenbolone. Test = massa

• Topic Starter Topic Starter
Is low test high tren niet aan te raden om massa aan te zetten dan?

Als je massa wilt hebben dan zet je je testosteron hoger dan je trenbolone. Test = massa

Op tren gain je ook prima massa.. Mijn piemeltje werd gekilled door high test naast de tren. Voor mij dus alleen low test naast tren. 250mg om 1 tot 1.4 gr

• Topic Starter Topic Starter
op tren gain je ook prima massa.. Mijn piemeltje werd gekilled door high test naast de tren. Voor mij dus alleen low test naast tren. 250mg om 1 tot 1.4 gr
1.4 gram tren? Maak je een grap?

Om het bekende libido problem wou ik dus ook voor low test high tren gaan, net als de laatste keer (wat goed bevallen is).

Cruise nu al een tijd door op 125mg/e3d en libido is altijd top geweest, zou niet graag zien dat dat minder wordt.

Dit forum is niet om te grappen bro, menens hier

1.4 gram tren? Maak je een grap? Om het bekende libido problem wou ik dus ook voor low test high tren gaan, net als de laatste keer (wat goed bevallen is). Cruise nu al een tijd door op 125mg/e3d en libido is altijd top geweest, zou niet graag zien dat dat minder wordt.

Wat is hier grappig aan?

Dit forum is niet om te grappen bro, menens hier

Deze forum iz srs bizznizzzz

Terug
Naar boven