MuscleMeat

Dosering verhogen.. nog zinvol?

Neen jij beweerde dat meer aas niet beter is. Ik stel enkel dat meer aas meer spiermassa betekent én veel hogere sides geeft. Heb in een eerdere post ook gezegd dat het niet aan te raden is.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 19:01 ----------

Lees anders eens wat op professional muscle hè als je me niet gelooft. Ik vind het ook compleet bizar, maar er zijn er die het doen.

verwijs mij even naar de post waarin ik dat doe..ik zie hem niet???

Wat weet jij nou van kuren?

Word schijtziek van adviezen van mensen die amper gekuurd hebben..
Dus als ik een aantal kuurtjes doe kan ik opeens wel adviezen geven? Man man man, daar leer je bijna niks van. Waarom loop je te b**chen? Als mijn adviezen nou slecht waren dan had je een punt maar nu loop je te zeiken om niks. Als je je er aan ergert dan zet je me maar op je ignorelijst.

Nee, zie je mij dat ergens zeggen dan? Of zie jij mij advies geven?
Die jongen heeft nog nooit gekuurd, tja, op een oral na dan. En ik weet hoe zijn fysiek eruit ziet, je zou niet eens zeggen dat die jongen uberhaupt traint. Maar goed, als ze het hier niet erg vinden dat dit soort jongens zich hier met kuuradviezen gaan bemoeien dan is dit forum sowieso naar de klote. En dan heb ik nog niets gezegd over je uitspraak van 2-5 gram per week, misschien moet jij het ook maar bij lezen houden.
Ja jonge heb ik een oralkuurtje gedaan? Interessant, ik zal het wel vergeten zijn.

Al dat gebitch altijd op elkaar over adviezen..
Je hoeft geen 100 kuurtjes te hebben gezet om goed ingelezen te zijn over AAS.
Als iemand iets verkeerd adviseert, probeer deze persoon dan hierop te wijzen en geef ook aan wat de persoon dan verkeerd doet.

imo is de AAS sectie niet achteruit gegaan doordat er een nieuwe generatie veel post, maar wel door het gewijs, gebitch en bekrompen gedoe.

Iedereen zit hier volgens mij om te leren, ik in ieder geval wel ;)

Terug
Naar boven