XXL Nutrition

doseringen dbol

MarcoV

Novice
Waardering
0
zijn wat verschillende meningen over..
in deca/dbol stack..wat is de beste dosering per dag voor de dbol?
is van GS..niet dat het iets uitmaakt maar toch :D

Hangt van je doelstelling, leeftijd cq. praktijkervaring, etc af. Iets meer info dus pls.

Persoonlijk denk ik dat je het de eerste 3 a 4 weken kan gebruiken in hoeveelheden tussen de 25mg en 40mg /d.

Ik zal daarna ook wat levercleaners gebruiken, just to be sure.

• Topic Starter Topic Starter
is mn tweede kuurtje, ben 21 jaar..
wil vooral massaaaaaaaa :)

maar ik kan dus wel gewoon 3 weken op 40 mg per dag gaan zitten..en daarna weekeje afbouwen?

1) Niet afbouwen. Gewoon stoppen
2) 40mg /d is maybe iets teveel
3) Voor tijdelijke massa kan je naar de dboll grijpen. Alleen zullen je gains grotendeels na je kuur weer verdwijnen aangezien het merendeel vocht is.

Misschien dat DBC01 je hier iets meer over kan vertellen. Die is dboll fan bij uitstek. :)

hmm..afbouwen lijkt me toch wel zinvol.

iemand nog een mening over de dosering?

is inderdaad zinloos , meeste denken hun lever erdoor te ontlasten maar laat duidelijk zijn u lever went Nooit maar dan ook NOOIT aan de stoffen

ja marcov. waar baseer jij je op dat afbouwen zinvol is.

dat dan je testaanmaak sneller weer op gang komt..
maar afbouwen van orals is dus ook alweer een achterhaalde theorie?

maar heb nog steeds geen antwoord over de dosering?

Wel grappig met dat op- en afbouwen. Sinds een paar maanden (misschien wat langer) zegt opeens iedereen dat je NIET moet opbouwen en afbouwen. Als je echt even behoefte hebt om een hippe opmerking te maken zeg dan vooral dat het zinloos is, lig je meteen goed in de groep.

Dus dan komt er weer zo'n newbie die van Dianabol heeft gehoord via de site van Willem Koert, die nog adviseert wel op- en af te bouwen, en dan krijgt die persoon gegarandeerd een hele lading "afbouwen is zinloos!!! :mad: " opmerkingen over zich heen.

Op zich geloof ik er ook wel in, maar we moeten oppassen dat we niet onze eigen feitjes denken te kunnen maken door iets maar vaak genoeg te herhalen.

Aangezien je geen Dbol-only doet adviseer ik je namelijk wel af te bouwen.
De Dbol maakt een zachte landing terwijl de Deca begint te werken. Dan hou je dus min of meer constante steroidenspiegels.

Bijvoorbeeld:
week 1 tm 3: 40mg Dbol en 400mg Deca
week 4: 25mg Dbol en 400mg Deca
week 5 tm 10: 400mg Deca

niet alleen op ergogenics..
de tijd dat ik mn eerste kuurtje deed (+/- jaartje geleden) riep iedereen nog over de noodzaak van goed afbouwen, omdat anders je testaanmaak compleet stilligt, en zeer moeilijk weer op gang komt..ook met chlomid en degelijke..

@thorwulf, thanx..40mg is dus goed..mooizo

MarcoV zei:
niet alleen op ergogenics..
de tijd dat ik mn eerste kuurtje deed (+/- jaartje geleden) riep iedereen nog over de noodzaak van goed afbouwen, omdat anders je testaanmaak compleet stilligt, en zeer moeilijk weer op gang komt..ook met chlomid en degelijke..

@thorwulf, thanx..40mg is dus goed..mooizo

Afbouwen (tenzij je doorkuurt met bv Deca zoals jij, dan maakt dat even niet uit) is in ieder geval niet goed voor het herstel van testosteronaanmaak. Dan kan je beter zo snel mogelijk met een nakuur beginnen. De theorie was meer dat het beter was voor je lever om deze te laten wennen en weer ontwennen.

Oke, op die manier..
Dat lijkt me dus gewoon een logische actie.

Als je met de deca tegelijkertijd zou stoppen..zou je dan niet moeten afbouwen, en gelijk met de nakuur beginnen?

Mmm... zoals ik eigenlijk had gehoopt dat jij wel zou weten, aangezien je Dbol in de eerste weken naast je Deca zet (of was dat meer mijn advies?:D) heeft Deca een trage ester. Het duurt lang voor het inwerkt en duurt ook lang voor het uitwerkt. De dosering langzaam verlagen is dus niet verstandig. Je loopt dan weken met een gestaag dalende Decaspiegel rond. Je moet na de laatste injectie sowieso twee weken wachten voor je met je nakuur begint. Nakuren met Deca in je bloed heeft namelijk geen zin. Je lichaamseigen hormoonaanmaak herstelt dan niet.

wist ik wel, maar na deze "nieuwe" theorien hier gezien te hebben check ik het nog maar even haha..
maar dan is het duidelijk ja.. :)

Thorwulf zei:
Wel grappig met dat op- en afbouwen. Sinds een paar maanden (misschien wat langer) zegt opeens iedereen dat je NIET moet opbouwen en afbouwen. Als je echt even behoefte hebt om een hippe opmerking te maken zeg dan vooral dat het zinloos is, lig je meteen goed in de groep.

Dus dan komt er weer zo'n newbie die van Dianabol heeft gehoord via de site van Willem Koert, die nog adviseert wel op- en af te bouwen, en dan krijgt die persoon gegarandeerd een hele lading "afbouwen is zinloos!!! :mad: " opmerkingen over zich heen.

Op zich geloof ik er ook wel in, maar we moeten oppassen dat we niet onze eigen feitjes denken te kunnen maken door iets maar vaak genoeg te herhalen.

Aangezien je geen Dbol-only doet adviseer ik je namelijk wel af te bouwen.
De Dbol maakt een zachte landing terwijl de Deca begint te werken. Dan hou je dus min of meer constante steroidenspiegels.

Bijvoorbeeld:
week 1 tm 3: 40mg Dbol en 400mg Deca
week 4: 25mg Dbol en 400mg Deca
week 5 tm 10: 400mg Deca

dat is uiteraard ook de reden dat ik het roep, ik wil zo graag ook eens populair zijn en goed in de groep liggen.. :P

soulreaver zei:
dat is uiteraard ook de reden dat ik het roep, ik wil zo graag ook eens populair zijn en goed in de groep liggen.. :P

:D hehehe

en ik wil zo graag recalcitrant zijn..... :) (terwijl ik het er stiekum wel mee eens ben)

uit ervaring

200mg deca voor 6-8 weken is voldoende met daarbij;
5-6 weken dianabol 20mg wel op en afbouwen

winst veel massa, je kunt er wel een kilo of 10 -12 mee aankomen tijdens de kuur!

mariadistel niet te vergeten!!

nakuur ook niet

Terug
Naar boven