Fitness Seller

Douane

DOC.FEELGOOD

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Hallo,de douane realy sucks like hell,20 potten xpand en vault en elite whey worden getest,dus van ieder potje word een staal genomen,vorige keer zat er een pot elite whey en een pot vault minder in de doos nadat de douane ff een check had gedaan,die gasten zijn echt kans loos (het team dat de pakketjes ophaald dan)ladingen coke gaan hun neus voorbij maar supplementen niet??????????groet DOC.FEELGOOD.

• Topic Starter Topic Starter
En waarschijnlijk loop of lopen er meer groote jongens daar rond die lekker aan het recept zitten te knabbelen :mad:

Wees eens iets duidelijker in het formuleren van uw probleem.

Topics samengevoegd.

Hallo,waar wil je dan verheldering over hebben???groet DOC

Als de douane meerdere bestelling uitgebreid testen zullen ze je waarschijnlijk wel op een zwarte lijst hebben staan... Volgende keer op ander adres laten bezorgen...

DOC.FEELGOOD zei:
Hallo,de douane realy sucks like hell,20 potten xpand en vault en elite whey worden getest,dus van ieder potje word een staal genomen

Dus, als ik het goed begrijp heb je 20 potten xpand, 20 potten vault en 20 potten elite whey besteld en zijn die allemaal opengemaakt door de douane om te zien of er nix illegaals in zit?

Wat een bs. Ik zou daar dus ook pissed off van worden maar ik kan het moeilijk geloven dat ze zoiets doen. Mijn bestellingen uit de VS zijn ook soms opengemaakt maar nooit de potten zelf, enkel de doos waar ze in zitten.

Juist,heb ze gebeld en alles wordt getest,het blijft niet altijd bij het openmaken van de doos,want de potten kunnen dus ook een andere inhoud hebben of een ander labeltje(blijkbaar hebben ze geen hondjes rond lopen die b.v anabolen kunnen op snuffelen of andere van dat soort middeltjes(scan haalt dus ook niks uit)dus gaan ze lekker moeilijk doen om een paar supplementjes,tewijl ze ons een hoop moeite kunnen bespaaren als ze een beetje weet hebben van supplementen.

DOC.FEELGOOD zei:
Juist,heb ze gebeld en alles wordt getest,het blijft niet altijd bij het openmaken van de doos,want de potten kunnen dus ook een andere inhoud hebben of een ander labeltje(blijkbaar hebben ze geen hondjes rond lopen die b.v anabolen kunnen op snuffelen of andere van dat soort middeltjes(scan haalt dus ook niks uit)dus gaan ze lekker moeilijk doen om een paar supplementjes,tewijl ze ons een hoop moeite kunnen bespaaren als ze een beetje weet hebben van supplementen.
Je mag blij zijn dat de kosten van de onderzoeken in Nederland nog niet aan jouw worden doorberekend... :cool:

DOC.FEELGOOD zei:
Hallo,de douane realy sucks like hell,20 potten xpand en vault en elite whey worden getest,dus van ieder potje word een staal genomen,vorige keer zat er een pot elite whey en een pot vault minder in de doos nadat de douane ff een check had gedaan,die gasten zijn echt kans loos (het team dat de pakketjes ophaald dan)ladingen coke gaan hun neus voorbij maar supplementen niet??????????groet DOC.FEELGOOD.

eigen schuld dikkeee bulltttttt

heb je als je cheap wilt gaan dan loop je risico dus niet gaan maauuwwweeeennn

PS: ik werk bij de Douane ;)

The rebel zei:
Mijn bestellingen uit de VS zijn ook soms opengemaakt maar nooit de potten zelf, enkel de doos waar ze in zitten.
Same here. Ik bestel zelf ook geregeld in de VS en af en toen wordt het wel opengemaakt, maar dan wordt de boel ook weer netjes dichtgeplakt en spullen zijn nooit weg of beschadigd.

Ik vind het een onzinnige behandeling van de douane, afgesloten potten afkomstig van een bij hun bekende leverancier hoeven ze echt niet iedere keer te checken.

Wat betreft cheap uit willen zijn, dat slaat natuurlijk nergens op. Als je de supplementenprijzen ziet in Nederland dan is het logisch dat mensen gebruik maken van een lage dollarkoers en de lagere prijzen in de USA. Laat de douane zich inderdaad bezig houden met belangrijkere zaken dan consumentje pesten.

Ai! gister net voor aardig wat euro's supplementen besteld ... Laten we hopen dat ze zo'n geintje niet bij mij flikken :)

robbiej zei:
Ai! gister net voor aardig wat euro's supplementen besteld ... Laten we hopen dat ze zo'n geintje niet bij mij flikken :)
zal wel meevallen hoor, heb zelf ook al 2 keer besteld, nog niet eens ooit doos opengemaakt.

Als ik wat bestel is het het niet teveel per keer. Liever langer wachten maar safe spelen.

Jah das idd nog eens iets lastigs gasten.. De reden waarom ik nog nooit wat uit VS heb besteld. Ook lastig wat nou wel legaal is hier en wat niet. Die bedrijven zeggen ook van 'eigen risico, als douane het zooitje niet goedkeurt, eigen probleem'. Lekker dan???

Ruub

Tja die bedrijven kennen niet de vage regeltjes per land. Nederland is helemaal ondoorzichtig daarin, lijkt op totale willekeur.

Heb je al iets gehoord van de douane?

Terug
Naar boven