AndroidHealthClinic

douchen na het trainen?`

Bezoekers in dit topic

Omnipotent

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2008
Berichten
915
Waardering
0
ik heb vandaag voor het eerst niet gedouched na het trainen,omdat ik zowat niet gezweet heb, alleen op m'n voorhoofd. ik had zoveel deoderant gebruikt dat het een membraan vormde op mijn huid zodat het geen zweet doorlaat.

douchen jullie wel na het trainen? bij mij zijn er een heleboel die het niet doen.
 
harder trainen impotent:D

die gasten vinden het relaxter om thuis te douchen. ik kan mij niet voorstellen dat je na het trainen niet doucht. ik vind iig vies.
 
Laatst bewerkt:
ik douche thuis altijd, woon toch maar paar minuten van sportschool
 
Het is toch altijd lekker om ff te douchen na inspanning?? Bij ons zijn er wel vrouwen die het doen, maar ik ga altijd lekker thuis douchen, woont ook op paar tellen afstand van de sportschool :)
 
Ik kan mijn shirt soms wel uitwringen, dus ik denk niet dat wat deodorant dat tegen gaat houden (en het lijkt me ongezond ook).

En ja ik douche.
 
Ik wel. Thuis of op de sportschool
 
Bij ons is geen douche in de gym :roflol:
 
douche wel, maar niet direct na de training.

heeft ook helemaal geen nut, want je blijft min 15 a 30 min doorzweten na je training.

dus geen weinig nut om direct te douchen als je daarna nog steeds doorzweet.
 
Ja tuurlijk . Ik moet meestal na trainen gaan werken , het lijkt me niet aangenaam om met een bezweete squatreet te gaan koken voor andere mensen .
 
Ik douch altijd na training...

Als ik goed zweet (wat meestal altijd het geval is) dan kan ik wijze van spreken m'n truitje uitwringen en om dan met een bezweet lichaam in m'n kleren te kruipen, no thx...

Ik zie ook die douche als een beetje relaxen, chillen.
 
Ik douche altijd na het trainen, ik zweet ook redelijk veel.
 
heb gratis stoomkamer (hammam), sauna en jacuzzi so **** yea :p
 
Ofwel trek ik iets overaan en dan zweet ik nog wat verder in de auto en douche thuis.

Ofwel in de gym, maar dat water is er ****ing koud
 
harder trainen impotent:D

die gasten vinden het relaxter om thuis te douchen. ik kan mij niet voorstellen dat je na het niet trainen niet doucht. ik vind iig vies.


ik heb weinig vet, ik zweet niet zo snel, het is maar 18 graden bij ons en ik had geen cardio gedaan.
 
Ja tuurlijk . Ik moet meestal na trainen gaan werken , het lijkt me niet aangenaam om met een bezweete squatreet te gaan koken voor andere mensen .

dan kom ik graag bij je eten.
 
Ik ga altijd in me trainkleren weer naar huis en douche me daar. Als ik me echt direct na het sporten douche ga ik weer zweten.
 
Ik douche altijd thuis. de douches bij het fitnesscentrum kun je niet regelen en
als je dan na het trainen doucht ga je alleen maar meer zweten, kan je gelijk weer.
 
Ik douche thuis. Bij ons in het sportcentrum zijn zo ongeveer gezamelijke douches. Een keer gedaan, maar toen werd er om de paar minuten een blok zeep voor mn neus gegooid :roflol: (niet opgeraapt)

j/k
Ik vind het gewoon niet relaxed zo'n gezamelijke douche, ben binnen 5 min thuis en ga na mn shake in de douche.
Tijdens het trainen zweet ik ook overal, met als toppunt tussen mn bilnaad.
 
ik zweet me de tyfus dus ik douche na me shake (train thuis) ik vind het super ranzig als je niet gaat douchen na het trainen
 
Bij ons hebben ze alleen een gezamelijke douche. Als ik me aan het omkleden ben hoor ik toch vaak ranzige geluiden.
Gasten die hun neus een halve minuut ophalen om vervolgens de inhoud met flinke snelheid richting het doucheputje te schieten! En dat hoor ik dan een keer of 5 als ik een paar minuutjes in de kleedkamer ben.

Voor het zelfde geld schiet zo'n gozer je enkels vol met zijn groene "zeep" als jij daar ook staat te douchen.

Met andere woorden, ik douche lekker thuis :D
 
Back
Naar boven