Fitness Seller

Dragon Ball Z komt naar het witte doek

Bezoekers in dit topic

inderdaad je transformeert :+


transformers tutu
 
Ik zie liever een vervolg op de anime serie in DBZ style. Een film lijkt me erg lastig.
 
Ohnee... Dragon Ball....
 
wordt zowiezo een slap aftreksel van de serie, zullen de genialiteit van de serie bij lange na niet kunnen evenaren
heb tot buu ofso ook alle afleveringen gezien, en in het dbz spel voor ps1 was ik ook echt de man :o

wordt wel flop maar toch ga ik hem zeker kijken :D
 
De Dragon Ball movie wordt vet en ik kan niet wachten! April 2009 staat hij gepland :D
 
vind de serie echt geweldig.. jeugd herineringen man... maar die film.. ik weet t niet..
heb alle afleveringen op dvd :D woehoe..
how about this:
YouTube - Dragon Ball Z Live Action Movie Casts

ik denk dat veel acteurs onmogelijk zijn. leonardo dicaprio, cameron diaz, arnold swarzenegger enz. dat zijn echt ****ing dure acteurs die niet tevreden zijn met een minimale 10/15 miljoen voor een film. Laat ze dan wat minder bekende acteurs nemen en meer geld in de film pompen.
 
ik denk dat veel acteurs onmogelijk zijn. leonardo dicaprio, cameron diaz, arnold swarzenegger enz. dat zijn echt ****ing dure acteurs die niet tevreden zijn met een minimale 10/15 miljoen voor een film. Laat ze dan wat minder bekende acteurs nemen en meer geld in de film pompen.

ja tuurlijk.. maar vond em wel leuk op youtube.. mensen lijken echt goed..
 
100 mil is wel netjes geloof ik toch? Hoop dat ze wel een beetje coole acteurs ervan maken, die ook een btje lijken op die dbz figuren.
 
dit wordt de grootste flop, moe je goku zien, goku hoort groot en gespierd te zijn en dat is die gast niet


officiele poster

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
goku is niet groot en gespierd in Dragon ball
 
word dat komt later, maar deze gast ziet er uit als een power ranger
 
Gvd nok nou is met die topicbumps.

Tevens zou het een film worden over Dragonball toch en niet DragonballZ, als het DragonballZ zou worden, vind ik de acteurs die ze ervoor hebben uitgekozen wel goed :thumbs:
 
waarom het forum vervuilen als het oo zo kan

wordt waarschijnlijk net zon k*tfilm als deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarom het forum vervuilen als het oo zo kan

wordt waarschijnlijk net zon k*tfilm als deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

..vond alle dames er wel erg lekkahh uitzien!:D
 
Back
Naar boven