Fitness Seller

Dragon Ball z Real

Dragon ball z "real" ??? Volgens mij is dit nep hoor ???????????????????????????????

Als amateurs zoiets kunnen maken dan moeten professionals toch wel hele mooie film kunnen maken. Waarom doen ze dat niet ?

Is gewoon met Adobe After Effects gedaan, ben momenteel ook bezig met een cursus via m'n werkgever.
Op m'n website kun je een hele boel stuff mbt After Effects downloaden, hier een cursus van Lynda.com voor de liefhebbers.

[Link niet meer beschikbaar]

Fake!

er komt toch een of ander supervet vervolg op die dragonball film?

over dragonball z zeg maar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga nu Dragon ball GT beginnen te kijken, dus ben nog wel ff tevreden .

Een echte film, ik weet het niet echt je gaat nooit die personages nooit echt goed over kunnen brengen zoals Dragonball z , vind ik persoonlijk.
Er komt wel een hergemaakte versie van de Dragon Ball z serie, met betere effecten en hertekend maar wel maar 150 afleveringen of meer dacht ik.

Oh boy, het eerste half uur was die dragonball film nog grappig omdat het zo slecht was, maar daarna was het gewoon om te huilen. Absoluut niet de moeite waard.

WTF goku ecto. Gaar gaar gaar:(

haha nice :D

****ing heftig! Echt sneu eigenlijk dat hollywood zo'n troepfilm heeft gemaakt van Dragonball. Deze amateurfilm is zeker een stuk vermakelijker en een stuk dichter bij de tekenfilm.

bruuuuttt:D vele malen beter dan die bagger biosversie :p

Terug
Naar boven