AndroidHealthClinic

Dragonball Z casting

Haha ik geef toe dat het er inderdaad suf uitziet maar toch wil dat niet veel zeggen over de uiteindelijke film..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er ook niet zo indrukwekkend uit, terwijl de uiteindelijke film toch aardig geworden is!

Nou, ik vond het toch aardig storend dat je in 300 kon zien dat bijna alles met de computer was gemaakt..

pak nieuwe pics op Dragonball pics!

09a5b905.jpg

niet bang zijn forumecto's, zo'n fysiek krijgen jullie ook wel :roflol:
:kots: GVD weer een serie naar de klote geholpen, straks the A-Team nog ze zijn goed bezig in Hollywood.
Durf te wedden dat er ook zo'n gay gesloten einde bij zit(iedereen leefde nog lang en gelukkig).:no:

Jesaja de pics die je plaats zijn allemaal DragonballZ en niet Dragonball. In de dragonball serie kwamen de kamehameha's etc nog niet langs, ook de supersaiyins etc niet. Dragonball is vrij suf te noemen. ;)

Dit is Dragonball:
1539~Dragonball-Posters.jpg

Ooh.. haha.. this just keeps getting worse and worse :roflol:

Jesaja de pics die je plaats zijn allemaal DragonballZ en niet Dragonball. In de dragonball serie kwamen de kamehameha's etc nog niet langs, ook de supersaiyins etc niet. Dragonball is vrij suf te noemen. ;)

Dit is Dragonball:
1539~Dragonball-Posters.jpg

in dragonball kon goku al wel de ka-me-ha-me-ha ;) leerde hij van de schildpaddenmeester :), mja...hij deed hem in 1 keer..:rolleyes:

schildpaddenmeester:roflol:

straks the A-Team nog ze zijn goed bezig in Hollywood.
Ik ben er wel optegen dat the A-Team wordt verfilmd. Want the A-Team is gewoon grotendeels geweldig door de acteurs, zoiets kun je in een film nooit overdoen met andere acteurs...

dit kan maar beter fake zijn :roflol:
kansloos

• Topic Starter Topic Starter
chatwingokuhqthumbnail.jpg

:no:

Kaaaaaaaa................

• Topic Starter Topic Starter
TengChiaDBZ_SSJ_Goku_front.jpg

Terug
Naar boven