- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft iemand een idee waar je zo'n zwaartekrachtcapsule kan kopen? het heeft duidelijk effect om op 100G te trainen

heeft iemand een idee waar je zo'n zwaartekrachtcapsule kan kopen? het heeft duidelijk effect om op 100G te trainen

Had de files binnen 3 weken binnen(computer staat altijd aan), het beste is dan ook om eerst een selectie te maken van de files die je als eerste wilt zien, en die geef je dan de hoogste prioriteit, de rest kan altijd later.
Geef mij maar de dragonballs inclusief Dende, hoef ik de rest van m'n leven niet meer te werken, lopen er alleen nog maar mooie vrouwen op de wereld en kan bascross 25000kg benchenheeft iemand een idee waar je zo'n zwaartekrachtcapsule kan kopen? het heeft duidelijk effect om op 100G te trainen

yep als de fonz van happy daysKrijgt deze vent geen rol?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, dacht ik eerst ook, maarDBZ krijgt denk ik gewoon op voorhand al te veel kritiek enzo ent wordt als live action film niet serieus genomenals je nu kijkt naar de special effects in sommige nieuwe films, moet het wel te doen zijn om hier iets goeds van te maken denk ik
als je nu kijkt naar de special effects in sommige nieuwe films, moet het wel te doen zijn om hier iets goeds van te maken denk ik
Er is wat nieuwe info uitgelekt over de casting, er zal een Nederlander aan mee gaan doen. Als je het nog niet wilt weten en het een verassing moet blijven, niet op de spoiler drukken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]