XXL Nutrition

Dragonball Z casting

Dit moet je ook niet door die vervloekte amerikanen laten doen.

heeft iemand een idee waar je zo'n zwaartekrachtcapsule kan kopen? het heeft duidelijk effect om op 100G te trainen

Had de files binnen 3 weken binnen(computer staat altijd aan), het beste is dan ook om eerst een selectie te maken van de files die je als eerste wilt zien, en die geef je dan de hoogste prioriteit, de rest kan altijd later.

heeft iemand een idee waar je zo'n zwaartekrachtcapsule kan kopen? het heeft duidelijk effect om op 100G te trainen
Geef mij maar de dragonballs inclusief Dende, hoef ik de rest van m'n leven niet meer te werken, lopen er alleen nog maar mooie vrouwen op de wereld en kan bascross 25000kg benchen :rocknana:

Krijgt deze vent geen rol?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wss is het hele gedoe toch een hoax, zoals vorige keer.

als je nu kijkt naar de special effects in sommige nieuwe films, moet het wel te doen zijn om hier iets goeds van te maken denk ik

als je nu kijkt naar de special effects in sommige nieuwe films, moet het wel te doen zijn om hier iets goeds van te maken denk ik
Ja, dacht ik eerst ook, maarDBZ krijgt denk ik gewoon op voorhand al te veel kritiek enzo ent wordt als live action film niet serieus genomen

Als je ziet hoe goed transformer uitzag zou ik wel eens een live action film van Gundam Wing willen zien.

Special effects in de vorm van Juggernaut van de X-men, no way ... je weet dan gewoon automatisch dat zo'n lichaam niet past met vinnie jones zijn kop erboven.
Heeft de hele X-men voor mij verpest!

Ik ben benieuwt wie Trunks gaat spelen. Dat was de enige DBZ dude die ik altijd wel lachen vond. Trunks was de DBZ gothic zeg maar.....vaag mysterieus mannetje. Was op school ook altijd lachen. Wedden wie het gevecht ging winnen de volgende dag.

• Topic Starter Topic Starter
of helemaal cgi zoals in beowulf? of volledig bluescreen zoals in 300 of speedracer :eek:

Er is wat nieuwe info uitgelekt over de casting, er zal een Nederlander aan mee gaan doen. Als je het nog niet wilt weten en het een verassing moet blijven, niet op de spoiler drukken.

Jonko, you jerk! :D

Er is wat nieuwe info uitgelekt over de casting, er zal een Nederlander aan mee gaan doen. Als je het nog niet wilt weten en het een verassing moet blijven, niet op de spoiler drukken.

waarom zijn z'n ogen niet groen? :finger:

Terug
Naar boven