Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey edje op naar permban #3404?
Ben ze toevallig weer allemaal aan het kijken vanaf aflevering 1, ben inmiddels bij de android saga aangeland.![]()
) maar gewoon de movies); M'n zoontje vindt het geweldig. 
Had de files binnen 3 weken binnen(computer staat altijd aan), het beste is dan ook om eerst een selectie te maken van de files die je als eerste wilt zien, en die geef je dan de hoogste prioriteit, de rest kan altijd later.
)Het had wel iets geweest voor Johnny Depp die staat altijd open voor dergelijke dingen, maar met deze cast word het natuurlijk niets.
Word een ***film zoals Mortal Kombat.
Ppfff wat is iedereen pessimistisch.
Met de hedendaagse technieken kunnen ze daar echt wel een dikke film van maken als je het mij vraagt? Ik ben iniedergeval wel benieuwd, maar gaat nog wel een aantal jaren duren voordat hij klaar is?
Ik was vroeger verliefd op dragonball Z dus ik zie het wel zitten!
Er is wat nieuwe info uitgelekt over de casting, er zal een Nederlander aan mee gaan doen. Als je het nog niet wilt weten en het een verassing moet blijven, niet op de spoiler drukken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pKijk maar een keer de making of van 300, als je dat ziet denk je ook dat het een project is van een of andere MBO opleiding kunst&film. Maar de uiteindelijke film ziet er gewoon super uit...en transformers is ook een goed voorbeeld.Hmm beetje jammer , ik vind het er nogal cheap en niet echt dragonball achtig eruit zien als ik de foto's bekijk.

kan gewoon een stunt double zijn hé
Transformers had een budget van 150 miljoen dollar.Rot op met je stunt double gast.. bepaalde shit werkt niet als "echte" film.. DBZ is zoiets..
Dit:
![]()
Is onmogelijk om fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Dan krijgen we weer zo'n film waarin duidelijk is te zien dat alles met de computer is gedaan..
En de mensen die dit met "Transformers" etc vergelijken.. kijk Goku nou eventjes.. deze gasten hebben ECHT NIET hetzelfde budget hoor.
Eerst zien dan pas praten, tuurlijk zal het niet hetzelfde worden. Het was een tekenfilm en nu wordt het echt maar er zijn GENOEG voorbeelden waaruit blijkt dat tegenwoordig ALLES mogelijk is!Rot op met je stunt double gast.. bepaalde shit werkt niet als "echte" film.. DBZ is zoiets..
Dit:
![]()
Is onmogelijk om fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Dan krijgen we weer zo'n film waarin duidelijk is te zien dat alles met de computer is gedaan..
En de mensen die dit met "Transformers" etc vergelijken.. kijk Goku nou eventjes.. deze gasten hebben ECHT NIET hetzelfde budget hoor.