XXL Nutrition

Dragonball Z casting

roxxe mischien proberen voor de rol van fat buu?

Ben ze toevallig weer allemaal aan het kijken vanaf aflevering 1, ben inmiddels bij de android saga aangeland. :D

Ik heb vorige week toevallig ook nog wat delen DBZ gedownload. (geen sanca's(:P) maar gewoon de movies); M'n zoontje vindt het geweldig. :D

Echte manga zal ik hem nog maar niet laten zien. Dat gaat soms wat te ver.

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met 'hentai cod.

Had de files binnen 3 weken binnen(computer staat altijd aan), het beste is dan ook om eerst een selectie te maken van de files die je als eerste wilt zien, en die geef je dan de hoogste prioriteit, de rest kan altijd later.

Yabse.com
(weet niet of bovenstaande compleet is. Maar iemand is bezig met de hele reeks te posten volgens mij)

Downloaden gaat dan gewoon op je maximale snelheid. (+- 2340 KB/s hier :D)

Het had wel iets geweest voor Johnny Depp die staat altijd open voor dergelijke dingen, maar met deze cast word het natuurlijk niets.

Word een ***film zoals Mortal Kombat.

ik vind de 1ste mortal kombat anders toch geen slechte film hoor.

Ppfff wat is iedereen pessimistisch.

Met de hedendaagse technieken kunnen ze daar echt wel een dikke film van maken als je het mij vraagt? Ik ben iniedergeval wel benieuwd, maar gaat nog wel een aantal jaren duren voordat hij klaar is?

Ik was vroeger verliefd op dragonball Z dus ik zie het wel zitten!

+1

Er is wat nieuwe info uitgelekt over de casting, er zal een Nederlander aan mee gaan doen. Als je het nog niet wilt weten en het een verassing moet blijven, niet op de spoiler drukken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Dragonball (2008)

Chi Chi en het plot zijn bekend gemaakt.
Spijtig dat we geen Vegeta zullen zien. Hoewel ik toch nog sceptisch ben over of het echt is >_>

Ik weet het niet met die Justin Chatwin, er zal in iedergeval veel werk in moeten zitten kwa fysiek, uitstraling en make up om het een beetje die goku vibe te geven. Die andere twee lijken me wel geschickt op het eerste gezicht, ook al speelt Chi Chi alleen bijrol natuurlijk.

Ik vraag me af wie Bulma gaat spelen, hehe horney basterd :pp

• Topic Starter Topic Starter
pak nieuwe pics op Dragonball pics!

09a5b905.jpg

niet bang zijn forumecto's, zo'n fysiek krijgen jullie ook wel :roflol:

Hmm beetje jammer , ik vind het er nogal cheap en niet echt dragonball achtig eruit zien als ik de foto's bekijk.

Hmm beetje jammer , ik vind het er nogal cheap en niet echt dragonball achtig eruit zien als ik de foto's bekijk.
Kijk maar een keer de making of van 300, als je dat ziet denk je ook dat het een project is van een of andere MBO opleiding kunst&film. Maar de uiteindelijke film ziet er gewoon super uit...en transformers is ook een goed voorbeeld.

Ik weet zeker dat ze echt wel iets moois kunnen maken van die film, al dat gejank :rolleyes:

Ik denk dat jullie allemaal hollywood onderschatten als het op special effects aankomt, want daar draait deze film om.

Iedereen zit nu opeens te janken dat Vegeta etc er niet inzitten, maar die komen alleen in DragonballZ voor, niet in de originele Dragonball serie die daaraan vooraf ging.

Rot op met je stunt double gast.. bepaalde shit werkt niet als "echte" film.. DBZ is zoiets..

Dit:
GohanG.gif

Is onmogelijk om fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Dan krijgen we weer zo'n film waarin duidelijk is te zien dat alles met de computer is gedaan..

En de mensen die dit met "Transformers" etc vergelijken.. kijk Goku nou eventjes.. deze gasten hebben ECHT NIET hetzelfde budget hoor.

Rot op met je stunt double gast.. bepaalde shit werkt niet als "echte" film.. DBZ is zoiets..

Dit:
GohanG.gif

Is onmogelijk om fatsoenlijk voor elkaar te krijgen. Dan krijgen we weer zo'n film waarin duidelijk is te zien dat alles met de computer is gedaan..

En de mensen die dit met "Transformers" etc vergelijken.. kijk Goku nou eventjes.. deze gasten hebben ECHT NIET hetzelfde budget hoor.
Transformers had een budget van 150 miljoen dollar.
Dragonball heeft een budget van 100 miljoen dollar.

Met 100 miljoen kan je heel wat hoor.

Dit:
GohanG.gif

Eerst zien dan pas praten, tuurlijk zal het niet hetzelfde worden. Het was een tekenfilm en nu wordt het echt maar er zijn GENOEG voorbeelden waaruit blijkt dat tegenwoordig ALLES mogelijk is!

En over het budget: 300 had een budget van $80.000.000, Transformers zo'n $150.000.000 en het budget van Dragonball wordt op $100.000.000 geschat. Alsof je met dat budget niks moois kunt maken?

09a5b905.jpg

Kosten noch moeite zijn gespaard voor de kostuums, haar en de casting iig!

Terug
Naar boven