XXL Nutrition

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

EmileV

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zondag 14 juni werd in Terborg de Strongman Champions League
Nederland gehouden. Winnaar van deze wedstrijd werd de Rus Misha Koklyaev. Als tweede eindigde Agris Kazlniks uit Letland. Op een mooie derde plaats onze eigen Richard van der Linden. Een drama echter voor Jarno Hams. Op het tweede onderdeel, de yoke race, ging het voor hem behoorlijk mis. De yoke race liep Jarno Hams als een speer, echter bij het neerzetten scheurde Jarno, naar de laatste berichten, zijn bovenbeenspier volledig af. Jarno Hams zal met spoed worden geopereerd en zijn herstel zal naar verwachting zes tot negen maanden gaan duren. Wij wensen Jarno veel beterschap en een snel en succesvol herstel.
Zuur. :(

@ http://realdutchpower.nl/

Das balen. Zeker met de fortissimo die nu overgeslagen moet worden :(

Pff, zware blessure. Echt k*t voor hem.

wooo fock , dat is niet misselijk even 9 maanden geen been-training

beterschap voor hem !

Verschrikkelijk :eek:

Hoe lang is het herstel met zoiets?

en daarna de angst dat het weer gebeurt...:(

Hoe voelt het om zo'n scheur te hebben?

oei oei

Zwaar klote voor ´m, that´s for sure. Net nu dit jaar de finale in zijn dorp wordt gehouden.

Ben ook benieuwd hoe hij hieruit komt. Locust heeft volgens mij iets soortgelijks gehad, door het squatten en kwam er sterker uit, al lijkt dit wel erger te zijn.

locust had een kleine scheur, Jarno zen ganse quad is kapot als ik het goed begrijp ..

au **** dat is een zware blessure man, echt klote :(

42tx8xy.gif

locust had een kleine scheur, Jarno zen ganse quad is kapot als ik het goed begrijp ..

Klopt, heb het even teruggezocht, enkel de vastus medialis. Maar het is te hopen voor Jarno dat het bij hem net zo zal gaan als bij Locust; herstellen en sterker terugkomen.

Is het dan een spier of alle quads?

Echt vreselijk en pijnlijk ook. Hij had zijn 6e NL titel kunnen pakken.

Damn...

Beterschap man ; balen .

gruwelijk.

hopen dat het meevalt...

Zal wel langer duren, alleen het herstel duurt al 6 tot 9 maanden. Voordat je er weer snoeihard tegen aan kan zal het nog wel wat langer duren.

Lijkt me eerlijk gezegd niet.
Denk dat ie na 9 maanden wel weer redelijk zijn benen kan trainen hoor.

Maar het is afwachten hoe hij eruit komt.

Beterschap richting Jarno in ieder geval.

jeetje

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven