AndroidHealthClinic

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

Beweren mensen hier nu dat je alleen met AAS een spier kan scheuren???

Bedoel ik niet meer dat Jarno niet gebruikt, maar het lijkt me beetje kort door de bocht.

• Topic Starter Topic Starter

Bedoel ik niet meer dat Jarno niet gebruikt, maar het lijkt me beetje kort door de bocht.

Met mijn beperkte kennis over de menselijke anatomie en pathologie kan ik wel stellen dat een volledige ruptuur van de patellapees zeer ongewoon is.

ps. Ik heb het over een pees, niet een spier. Ik weet niet hoe het bij Jarno precies is. En de term 'volledige bovenbeenspier' is ook wat onduidelijk. Het kan zowel de pees zijn alswel een enkele vastus.

Denk dat zo'n kwetsuren bij heel sterke mensen komen omdat ze gewoon door pijntjes en lichte kwetsuren heen trainen met ontstekingsremmers en pijnstillers om maar normaal te kunnen functioneren. Pezen verzwakken, spieren versterken en dan krijg je deze miserie.

Veel sterkte Jarno, dat je snel mag beter worden.

Met mijn beperkte kennis over de menselijke anatomie en pathologie kan ik wel stellen dat een volledige ruptuur van de patellapees zeer ongewoon is.

ps. Ik heb het over een pees, niet een spier. Ik weet niet hoe het bij Jarno precies is. En de term 'volledige bovenbeenspier' is ook wat onduidelijk. Het kan zowel de pees zijn alswel een enkele vastus.

jongens jongens jongens.. je kan hier toch niet over doorgaan? :p

jarno echt donders k*t voor je! Nu maar hopen dat je snel herstelt.
En voor sommigen onder ons: shut the **** up met je geleuter over aas. Het is al donders kloten voor Jarno dat zijn seizoen aan stront is en dan gaan jullie nog even zeiken over AAS gebruik. Een discussie die niet gewonnen kan worden en die al veels te vaak is gevoerd. Tevens door deze beschuldigiingen die al eerder zijn geuit tegenover Jarno was hij bijna geen actief lid meer op dit forum. Omdat hij het gezeik zat was en nu gaan jullie weer zeiken, terwijl Jarno met z`n poot in de kreukels ligt.
Een beetje meer respect voor de sterkste man van NL zou mooi zijn!!!

respect verdien je door de persoon die je bent niet door de dingen die je doet!
Een eerlijke man krijgt respect en Jarno is eerlijk dus die krijgt echt wel ons respect hoor..

tenminste van mij :P
toen ik hem voor het eerst in Den Helder op de highland games zag vond ik het al een beer en wist dat hij meer naam zou maken.. ik ben een echte fan!

mensen zoals Mc Chick en Lenn die beginnen erover.. bah

Zwaar k*t man, net nu dit je jaar moest worden (zei je laatst dat je om het jaar een heel goed jaar hebt). Eerst een mooi nationaal record en dan dit. Sterkte met het herstel!

niet om raar over te komen, maar is er ook een video van toen het gebeurde? zijn er hier mensen die bij de wedstrijd zijn geweest?

jarno echt donders k*t voor je! Nu maar hopen dat je snel herstelt.
En voor sommigen onder ons: shut the **** up met je geleuter over aas. Het is al donders kloten voor Jarno dat zijn seizoen aan stront is en dan gaan jullie nog even zeiken over AAS gebruik. Een discussie die niet gewonnen kan worden en die al veels te vaak is gevoerd. Tevens door deze beschuldigiingen die al eerder zijn geuit tegenover Jarno was hij bijna geen actief lid meer op dit forum. Omdat hij het gezeik zat was en nu gaan jullie weer zeiken, terwijl Jarno met z`n poot in de kreukels ligt.
Een beetje meer respect voor de sterkste man van NL zou mooi zijn!!!

Goede post! x2

Shit happens, sterkte met de recovery.

jezus christus, 6 tot 9 maanden... dat word een hel

Een beetje meisje laat de oorspronkelijke post staan.

Een kerel zegt Jarno dit recht in zijn gezicht!

Wat is er jochie? Wil jij je ook in een discussie gaan mengen?

Inderdaad! Deze scheur heeft helemaal niets te maken met "AAS gebruik".
Waarschijnlijk waren zijn quads gewoon een beetje "moe", zo'n yoke race is geen joke! Quads staan er om bekend dat ze wel vaker spontaan afscheuren.
Of misschien had hij wel te zwaar getraind de dag van tevoren zoals Champ zei.

In ieder geval heeft hij niks gebruikt, ja hooguit eet hij stiekem de bruine boterham van zijn vriendin op als ze niet kijkt. Maar zo'n aardige jonge knul zal nooit doping gebruiken, toch?

Heb jij zelf wel eens met een 400kg Yoke gelopen? Laat staan alleen al uitgetilt? Weet je hoe zo'n ding met zo'n belasting aanvoeld? De meesten hier op dit forum zouden bij de enkels afbreken en kunnen alleen maar dromen van de brute kracht waar atleten als Jarno over beschikken. Maar mondjes hebben we wel hè?

respect verdien je door de persoon die je bent niet door de dingen die je doet!
Een eerlijke man krijgt respect en Jarno is eerlijk dus die krijgt echt wel ons respect hoor..

tenminste van mij :P
toen ik hem voor het eerst in Den Helder op de highland games zag vond ik het al een beer en wist dat hij meer naam zou maken.. ik ben een echte fan!

mensen zoals Mc Chick en Lenn die beginnen erover.. bah

Respect kun je ook krijgen voor prestaties die je neerzet. Zo zijn er atleten die je respecteert op basis van wat zij als sportman presteren, terwijl je ze als mens misschien niet echt geweldig vind. Mike Tyson is misschien een voorbeeld.

Maar om heel eerlijk te zijn, krijg jij mijn respect niet. Als mens niet en niet als spo(r)ter.
Kom eens naar Ommen om daar even je mening te geven en dan mag je vervolgens laten zien hoe zo'n Yoke wel gelopen moet worden. Dan heb je mijn respect weer.

Waar blijft zijn reactie eigelijk?

niet om raar over te komen, maar is er ook een video van toen het gebeurde? zijn er hier mensen die bij de wedstrijd zijn geweest?

Ja, het gebeurde bij het neerzetten van de Yoke (als odd van een medley). Jarno ging echt als een speer.
Zo spijtig want hij verkeerde in bloedvorm en had imo echt de kans op de titel. Maar ja, zo gaat dat soms.

tony

rot voor jarno , dus nu is richard een beetje de favoriet met berend als trainer en scheidsrechter van de sterkste man van nederland.

Mike, ik antwoord gwn op zijn vraag.

Kan gebeuren in deze tak van sport.

Succes met je herstel Jarno, zoals tony al zei nu is Richard ineens favoriet.

:)

De pees ligt eraf en Jarno is waarschijnlijk nu al geopereerd, zou vanmiddag plaatsvinden.

Mike, ik antwoord gwn op zijn vraag.

Ja...

Een beetje meisje laat de oorspronkelijke post staan.

Een kerel zegt Jarno dit recht in zijn gezicht!

Ja man je hebt helemaal gelijk!! waarom de oorspronkelijke tekst laten staan als me doel om een reactie uit te roepen gelukt is, het was al gequote en dat was mijn doel..
iets in iemand gezicht zeggen.. en dan? wat verwacht je daarna? je hoeft geen man te zijn om zoiets in iemand zijn gezicht te zeggen..

Heb jij zelf wel eens met een 400kg Yoke gelopen? Laat staan alleen al uitgetilt? Weet je hoe zo'n ding met zo'n belasting aanvoeld? De meesten hier op dit forum zouden bij de enkels afbreken en kunnen alleen maar dromen van de brute kracht waar atleten als Jarno over beschikken. Maar mondjes hebben we wel hè?

en zo zal het altijd blijven..

Respect kun je ook krijgen voor prestaties die je neerzet. Zo zijn er atleten die je respecteert op basis van wat zij als sportman presteren, terwijl je ze als mens misschien niet echt geweldig vind. Mike Tyson is misschien een voorbeeld.

in dat geval respecteer ik de prestatie niet de persoon

Maar om heel eerlijk te zijn, krijg jij mijn respect niet. Als mens niet en niet als spo(r)ter.
Kom eens naar Ommen om daar even je mening te geven en dan mag je vervolgens laten zien hoe zo'n Yoke wel gelopen moet worden. Dan heb je mijn respect weer.

jeetje.. wat heb ik in ommen te zoeken? stel stakkers met een andere levensfilosofie dan ik proberen te bekeren.. ik geef mijn mening waar ik dan wil en wanneer ik dat wil.. en daarbij hoef ik niet naar Ommen te komen of een ander gat..

maar toch bedankt dat je weer zo lekker veel energie in me gestoken hebt.. je zal het ook nooit leren he:)

Terug
Naar boven