MuscleMeat

Drama voor Jarno Hams tijdens Strongman Champions League

Jeetje.. hoe kan iemand nou zomaar een spier afscheuren.. hoe is het mogelijk...

in de 2e wereld oorlog deden ze testen met mensen om te kijken hoeveel kracht het lichaam kan hebben.. ze hebben toen der tijd mensen levend uit elkaar getrokken om dat te testen..

een menselijk lichaam kan veel hebben en scheurt niet zomaar.. zelfs niet bij gewichten van 500kg ofzo.. helemaal niet een lichaam dat er op getraint is..
dit soort blessures komen maar door 1 ding! hehehe
vreselijk dat ik er als eerste over begin, maar dat komt omdat de rest slijmballen zijn en onwetend hahaha..
Vertel

Damn, ****ed up... hopen dat ie er wel helemaal bovenop komt!

Van aas scheuren spieren sneller? Dacht juist dat ze dan taaier werden. Misschien is dat dan de reden, minder flexibel?

Maakt het nou uit waar het door komt, niet zo wijzen, zeker champ niet... (toch)

Echt zwaar balen voor Jarno, fukking zuur. Toch zullen er mensen zijn op het NK die nu kansen zien!

Van aas scheuren spieren sneller? Dacht juist dat ze dan taaier werden. Misschien is dat dan de reden, minder flexibel?

Spieren herstellen sneller maar je pezen niet.. de overgang tussen pees en spier is dan kwetsbaar.. in een gezond lichaam dat niet max belast wordt is dat anders....

Maakt het nou uit waar het door komt, niet zo wijzen, zeker champ niet... (toch)

Echt zwaar balen voor Jarno, fukking zuur. Toch zullen er mensen zijn op het NK die nu kansen zien!

zeker champ niet? juist champ. ik heb mijn borstspier gescheurd en ben altijd eerlijk geweest.. ik blijf een voorvechter van een eerlijke en open wereld! sorry..
maar ik weet trouwens niet waar je het over hebt.. mc. chick heeft die quote gewoon verzonnen dat heb ik nooit gezegt joh :P

Toch niet die discussie over AAS weer...

Ik snap niet dat je hier weer moet komen rellen Champ, had jij het kunnen waarderen dat mensen je alleen commentaar gingen geven over AAS gebruik tijdens je scheur?

Wens iemand eens gewoon sterkte en als je het allemaal beter weet laat je harsens dan eens zien op een sterkste man wedstrijd, spuit jezelf gans vol en laat ons allemaal een poepie ruiken.

ik snap niet dat je hier weer moet komen rellen champ, had jij het kunnen waarderen dat mensen je alleen commentaar gingen geven over aas gebruik tijdens je scheur?

Wens iemand eens gewoon sterkte en als je het allemaal beter weet laat je harsens dan eens zien op een sterkste man wedstrijd, spuit jezelf gans vol en laat ons allemaal een poepie ruiken.

qft!

Lijkt me eerlijk gezegd niet.
Denk dat ie na 9 maanden wel weer redelijk zijn benen kan trainen hoor.

Waarom denk je dat?

Je hebt sowieso een gigantische terugval in spierkracht, omdat in die periode je spieren totaal niet zijn belast waardoor daar ook weer veel tijd over heen gaat eer je normaal kan lopen bijv.

Hoop iig voor hem dat die zo snel mogelijk hersteld, blessure's zijn een b*ch.

ik zei niets.. ik heb het woord niet in mijn mond genomen..
dan hebben we hier een serieuze post over het verlies van onze kampioen Jarno en dan gaan jullie in die post rellen tegen mij over dat ik rare dingen zeg..

ik gaf alleen aan dat hij overbelast was en zijn trainer hem had moeten adviseren wat meer te rusten! of hij had zo een schema van 6 dagen in de week trainen ofzo..
overbelasting... Lenn begon over die andere dingen..

ikke niet?:P

ik zei niets.. ik heb het woord niet in mijn mond genomen..
dan hebben we hier een serieuze post over het verlies van onze kampioen Jarno en dan gaan jullie in die post rellen tegen mij over dat ik rare dingen zeg..

ik gaf alleen aan dat hij overbelast was en zijn trainer hem had moeten adviseren wat meer te rusten! of hij had zo een schema van 6 dagen in de week trainen ofzo..
overbelasting... Lenn begon over die andere dingen..

ikke niet?:P
De eeuwige onschuld :engel:

Hoop dat het herstel voorspoedig zal lopen. Volgend jaar willen we Jarno weer in actie zien.

Ik snap niet dat je hier weer moet komen rellen Champ, had jij het kunnen waarderen dat mensen je alleen commentaar gingen geven over AAS gebruik tijdens je scheur?

Inderdaad! Deze scheur heeft helemaal niets te maken met "AAS gebruik".
Waarschijnlijk waren zijn quads gewoon een beetje "moe", zo'n yoke race is geen joke! Quads staan er om bekend dat ze wel vaker spontaan afscheuren.
Of misschien had hij wel te zwaar getraind de dag van tevoren zoals Champ zei.

In ieder geval heeft hij niks gebruikt, ja hooguit eet hij stiekem de bruine boterham van zijn vriendin op als ze niet kijkt. Maar zo'n aardige jonge knul zal nooit doping gebruiken, toch?

Inderdaad! Deze scheur heeft helemaal niets te maken met "AAS gebruik".
Waarschijnlijk waren zijn quads gewoon een beetje "moe", zo'n yoke race is geen joke! Quads staan er om bekend dat ze wel vaker spontaan afscheuren.
Of misschien had hij wel te zwaar getraind de dag van tevoren zoals Champ zei.

In ieder geval heeft hij niks gebruikt, ja hooguit eet hij stiekem de bruine boterham van zijn vriendin op als ze niet kijkt. Maar zo'n aardige jonge knul zal nooit doping gebruiken, toch?

:roflol: zalige post, ik lig plat man, echt :hahaha:

damn.. nogmaals beterschap gewenst Jarno!

Waarom denk je dat?

Je hebt sowieso een gigantische terugval in spierkracht, omdat in die periode je spieren totaal niet zijn belast waardoor daar ook weer veel tijd over heen gaat eer je normaal kan lopen bijv.

Hoop iig voor hem dat die zo snel mogelijk hersteld, blessure's zijn een b*ch.

Spierherstel kost niet zoveel tijd. Als het echt spiermassa wat doorscheurt is zie ik hem over 9 maanden wel weer een goede beentraining eruit gooien. Natuurlijk nog niet op de kracht die hij nu heeft, maar dan is hij vast al aardig weer op weg.
Ook de atrofie die optreedt bij langdurige immobiliteit zal niet onomkeerbaar zijn. Dat is zelfs heel goed te herstellen.

Echter als hij al zijn quadriceps heeft doorgescheurt kan dit eigenlijk alleen gebeurd zijn rond zijn kniepees, aangezien dit de enige plek is waar al die koppen bij elkaar komen.
Dan is het wel een iets ander verhaal.

Verder is het gewoon afwachten, het kan erg meevallen, maar het kan ook erg tegenvallen.

Sterkte Jarno!

Terug
Naar boven