AndroidHealthClinic

Dramatisch, vrouw raakt armen en benen kwijt tijdens opname in ziekenhuis

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
WTF? Het ziekenhuis wil niet zeggen waarom ze al haar ledematen hebben geamputeerd? Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Volgens mij houdt het leven dan voor een groot deel op. Lijkt mij in ieder geval zwaar klote.

SUE!!!!!!!! damn vaag verhaal

Wel lekker om haar alle kanten op te nken :)

Maar lijkt me wel raar dat je met alles eraan een ziekenhuis binnenkomt, je wakker word en ineens alles weg is.

Wajoooo... da's echt wel heftig!!! Dat zoiets noodzakelijk bij een of andere ziekelijke bacterie kan misschien, maar dat dan NIEMAND op de hoogte wordt gesteld van dit feit, zelfs haar echtgenoot niet, dat is toch wel echt verschrikkelijk. De directeur van dat ziekenhuis kan vertrekken en misschien kunnen de deuren ook wel dicht, want niemand wilt ooit nog daar geopereerd worden!

Ik zou liever 200 km reizen dan daar aan m'n aambeien geholpen te worden, stel je voor dat ze m'n lul eraf hakken.

t*ring zeg ! Alsof je ergste nachtmerrie gewoon werkelijkheid wordt.
Stond hier laatst in de krant dat een 23-jarige uit Roermond uit een rijdende intercity is gesprongen, omdat hij zich bedreigd voelde door 4 mannen. In zijn val is hij met zijn benen onder de trein gekomen. Chop , allebei eraf !.. Arghh.. die 4 mannen hadden hem waarschijnlijk niet zo zwaar toegetakeld als hij zelf.

Achja, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.

ja he amputeren ivm streptococcen en TSS....

Remember JP'tje? Die lag een tijd geleden ook in het ziekenhuis. Met een dubbele infectie van streptococcen en stafylococcen aan z'n voet en die liep ook met al z'n ledematen in tact weg. (al schat ik dat de aanblik van z'n tenen niet helemaal tof meer is) Hij heeft ook op het randje van de dood gehangen.

Tuurlijk kan het zo zijn dat de koorts die gevolg is van TSS de infectie heeft versterkt. En het feit dat ze een bevalling heeft ondergaan zal haar weerstand ook niet veel sterker hebben gemaakt. Maar al haar vier ledematen???

Volgens mij is hier veeel meer aan de hand. En de heren artsen loopt het op het moment in zeven kleuren tegelijk langs de benen...

Marc zei:
Stond hier laatst in de krant dat een 23-jarige uit Roermond uit een rijdende intercity is gesprongen, omdat hij zich bedreigd voelde door 4 mannen. In zijn val is hij met zijn benen onder de trein gekomen. Chop , allebei eraf !.. Arghh.. die 4 mannen hadden hem waarschijnlijk niet zo zwaar toegetakeld als hij zelf.

Weet je wie dat was uit Roermond??

Marc zei:

Weet je wie dat was uit Roermond??

Dat is echt zwaar klote. Ik weet niet of m'n leven dan nog zin had.

Was laatst docu over. Veel mensen sterven of raken besmet met ziekenhuisbacteries door slechte verzorging of slechte hygiene in het ziekenhuis. Vaak gaat het om kleine fouten met grote gevolgen, dat het ziekenhuis niets wil zeggen kan maar 1 ding doen vermoeden: ze heeft de bacterie daar opgelopen. De waarheid achterhalen kan wel eens heel moeilijk worden, want kost hopen geld (wat ze waarschijnlijk niet heeft) en het ziekenhuis heeft nu tijd zat om alle bewijzen en problemen te verbergen.
In die docu werd ook vermeld dat Nederland 1 van de landen is met de meest hygienische ziekenhuizen en met het minst aantal doden/besmettingen /jaar. Belgie komt er veel minder goed uit.

zij word wel een multi miljonair
helaas kun je er dan niet veel mee

Een kennis die advocaat is en zelf dit soort zaken behandelt zei er het volgende over:

That is terrible-infection rates in hospitals are said to be on the rise-and the bacteria are becoming more resistant to antibiotics-not a good combination. Most States prohibit the disclosre of detailed infection statistics claiming it violates "patient rights". This woman will probably lose her case because she will not be able to prove how the hospital was negligent. Even if she wins, all she will probably get is $250,000- the tort reform cap. That's the new form of Republican"justice". You won't see this story on Fox T.V.

Ik denk dat in dit geval de uitdrukking' geld maakt niet gelukkig'maar weer eens zn waarde laat zien

:eek: MY GOD!! n de artsen hebben serieus nog niets gezegt ??? :nope: waarom.....Damnzzzzz!!! Zwaar Klote!! :S
Im Shoked!! Dat dit gewoon kan gebeuren....

Ziekenhuis heeft duidelijk een fout gemaakt.

Dit wil je niemand laten overkomen, verschrikkelijk gewoon!

Glenn GX zei:
Ziekenhuis heeft duidelijk een fout gemaakt.

Dit wil je niemand laten overkomen, verschrikkelijk gewoon!

Volgens die kennis van mij is het dus bijna niet te bewijzen, hoewel het wel erg vreemd is dat alle ledematen waren geinfecteerd.

Terug
Naar boven