Fitness Seller

Dramatisch, vrouw raakt armen en benen kwijt tijdens opname in ziekenhuis

Als je als echtgenoot nog bij zo'n "multiple amputee" blijft, heb je echt een plaat voor je kop. Vent, kies toch een leven!

D. zei:
Als je als echtgenoot nog bij zo'n "multiple amputee" blijft, heb je echt een plaat voor je kop. Vent, kies toch een leven!

Eindelijk een wijf wat je moeiteloos om je lul kunt schuiven, is het nóg niet goed.

axestream zei:
Volgens die kennis van mij is het dus bijna niet te bewijzen, hoewel het wel erg vreemd is dat alle ledematen waren geinfecteerd.

dat laatste vind ik dus ook erg vreemd.
En als het allemaal conform de regels en protocollen is gegaan, moet er zeker een duidelijke rapportage van zijn te vinden. (In Nederland is het in feite zo dat bij bijv een ziekenhuisopname iedere bijzonderheid die geopperd wordt door de zorgverlener, deze ook gerapporteerd moet staan. Bij een juridische kwestie zonder deugdelijke rapportage ben je zwaar de lul)

Echter, het blijkt ook steeds weer dat er in de medische wereld een sterke
'handjes boven elkaars hoofd' cultuur heerst.

Lastige zaken altijd.

Los van het gebrek aan ledematen is wel lekker.

Door de ziekenhuisdirectie werd haar echter verteld dat ze het hospitaal maar moest aanklagen indien ze details wilde horen. Inmiddels heeft ze samen met haar man een advocatenteam in de arm genomen.

En die reacties dan ook:

Ze heeft geen poot om op te staan...

Inderdaad, als ze hier een schadevergoeding uit sleept mag ze in haar handjes klappen.

Schandalig, maar ik moest er toch om lachen :o

Wahahaha... leuke woordspeling;

Een advocaat "in de arm genomen" :roflol:

Nou ja, je kan haar tenminste nog wel lekker bij de lurven pakken.

Dikke schadevergoeding eissen...Niet dat het zal helpen maartoch..

Nou ja dan kan ze toch bionische armen en benen kopen? Velletje eromheen spannen en het is alsof er nooit iets gebeurd is!

D. zei:
Nou ja dan kan ze toch bionische armen en benen kopen? Velletje eromheen spannen en het is alsof er nooit iets gebeurd is!

daar hebben ze toch een film van gemaakt, met een of andere bodybuilder?

Ja die heeft een bionische k*t, onvoorstelbaar dat jij daar ooit uit bent gekomen!!

tjah maar is allemaal wel vaag... het lijkt me niet dat ze idd zomaar wat amputeren??:eek:

Terug
Naar boven