- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat mijn trainingshok gewoon thuis is, en het me elke dag jeuktBen eerlijk gezegd niet wild van je plan, Brik. Waarom denk je dat dit meer oplevert dan gewoon een UB/LB als je toch wat meer wil doen? 5x per week is best wel overkill voor iemand die recreatief lift.![]()
Hehe, nou succes in ieder geval Brik!Omdat mijn trainingshok gewoon thuis is, en het me elke dag jeukt
Das de bedoeling. Blijft toch maar in mijn hoofd spelen. Voor hetzelfde geld werkt t voor geen meter bij mij, dan WEET ik het tenminste. Misschien raak ik wel overtrained of hou ik het niet vol, maar dan opnieuw, dan WEET ik het. Onderzoeken zijn boeiend en leerzaam, en ik probeer er altijd wat uit mee te pikken, maar uiteindelijk staat er altijd ergens dat het gemiddeld over een testgroep is en ieder persoon anders is. Nu wil ik weten hoe IK er op reageer en niet een groep

Ps weer maar eerlijk delen hier,
Eergisteren gemeten en gewogen.... uhm schaam schaam: 103kg en 104cm buikomtrek... we got some work to do
He he, het bourgondische levenPs weer maar eerlijk delen hier,
Eergisteren gemeten en gewogen.... uhm schaam schaam: 103kg en 104cm buikomtrek... we got some work to do

Nee rauwe worteltjes hoeft ook niet, gewoon biertje en whiskey laten staan. Ook niet om die lekker kazen 's avonds weg te spoelen.He he, het bourgondische leven
Daar mag wel iets aan gebeuren. Zou fijn zijn als je je vrouw daarin ook mee krijgt, net als met trainen. In je eentje aan de rauwe worteltjes zitten gaat ook niet werken lijkt me.