patrick93
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik ben inmiddels drie maanden bezig. Sla geen enkele training over en ga 4 keer per week naar de sportschool. Onder begeleiding van de sportschool met een schema van hen. Ik heb er flink op moeten hameren dat ik een schema wil met meer losse gewichten, dus ben nu flink bezig met deadlifts e.d.
Ondanks dat ik vrij licht en smal ben, merk ik dat mijn vet met name rondom mijn middel toeneemt en de definitie (voor hoever ik dat had) afneemt. Borst wordt wel wat breder.
Ik was benieuwd wat jullie van mijn progressie na drie maanden vinden. Wat schat je mijn vetpercentage? Ben ik goed op weg? Hoe kan het dat ik ondanks mijn gewicht toch weinig definitie (wat hogere vetpercentage) heb? Of ben ik te kritisch voor mezelf?
Ik heb alle geduld maar enigszins stelt het resultaat me soms teleur. Ben erg benieuwd wat jullie vinden.
Begin: Eind april
Begin gewicht: 52kg
Lengte: 1.76m
Huidig gewicht: 57.5kg
Ondanks dat ik vrij licht en smal ben, merk ik dat mijn vet met name rondom mijn middel toeneemt en de definitie (voor hoever ik dat had) afneemt. Borst wordt wel wat breder.
Ik was benieuwd wat jullie van mijn progressie na drie maanden vinden. Wat schat je mijn vetpercentage? Ben ik goed op weg? Hoe kan het dat ik ondanks mijn gewicht toch weinig definitie (wat hogere vetpercentage) heb? Of ben ik te kritisch voor mezelf?
Ik heb alle geduld maar enigszins stelt het resultaat me soms teleur. Ben erg benieuwd wat jullie vinden.
Begin: Eind april
Begin gewicht: 52kg
Lengte: 1.76m
Huidig gewicht: 57.5kg