AndroidHealthClinic

Drie maanden eerste bulk

patrick93

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Ik ben inmiddels drie maanden bezig. Sla geen enkele training over en ga 4 keer per week naar de sportschool. Onder begeleiding van de sportschool met een schema van hen. Ik heb er flink op moeten hameren dat ik een schema wil met meer losse gewichten, dus ben nu flink bezig met deadlifts e.d.

Ondanks dat ik vrij licht en smal ben, merk ik dat mijn vet met name rondom mijn middel toeneemt en de definitie (voor hoever ik dat had) afneemt. Borst wordt wel wat breder.

Ik was benieuwd wat jullie van mijn progressie na drie maanden vinden. Wat schat je mijn vetpercentage? Ben ik goed op weg? Hoe kan het dat ik ondanks mijn gewicht toch weinig definitie (wat hogere vetpercentage) heb? Of ben ik te kritisch voor mezelf?

Ik heb alle geduld maar enigszins stelt het resultaat me soms teleur. Ben erg benieuwd wat jullie vinden.

Begin: Eind april
Begin gewicht: 52kg
Lengte: 1.76m
Huidig gewicht: 57.5kg

De foto's zijn waardeloos qua posing en ook niet goed te vergelijken.
Qua gewicht maak je progressie dus dat is al een pluspunt. Dat je wat minder definitie ziet is een bijkomend iets bij de bulk, probeer dit wel in de hand te houden.

Ga zo door en blijf evaluaren en daarbij eventueel aanpassing maken in je voedingsschema.

weinig spier is weinig definitie, makkelijker kan niet.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, kan je een schatting maken van mijn vetpercentage? Op de sportschool schatten ze 7 a 8 procent maar dat lijkt me wat weinig als ik mezelf bekijk.

Bedankt voor jullie reacties, kan je een schatting maken van mijn vetpercentage? Op de sportschool schatten ze 7 a 8 procent maar dat lijkt me wat weinig als ik mezelf bekijk.

10/11%

Vergeet die vetpercentage en focus je gewoon op massa. Je zal sowieso in vet aankomen. Als je er maar voor zorgt dat het niet hoger wordt dan 15%.

eerst spieren kweken en dan zoeken achter uw vet%

Dinnertimeeeee

Terug
Naar boven