Fitness Seller

Drie vragen over volgende kuur (met name PCT en AI)

De werking van dbol is voor een groot deel juist via oestrogeen. Als je gyno gevoelig bent dan laat je dbol toch weg?

Ik zou winny net als test vanaf week 4 nemen, de eerste 4 weken lijkt het voor je gevoel alsof je dan niet kuurt maar in die tijd kan bold wel opbouwen. Ik vind het zonde om tijdens de eerste 4 weken winny zonder test te nemen.

Uiteindelijk is je uitgangspunt niet goed, een kuur stel je niet samen met wat je hebt liggen maar je maakt een ideale kuur en dan koop je wat bij.
Maar als je de eerste 4 weken gebruikt om bold op te bouwen, zonder dat je "echt" kuurt, is je myostatin al enorm opgekropen zonder dat je veel profijt hebt gehad van je kuur. Ik zou dan eerder test e vanaf week 1 zetten, eventueel met een dubbele dosis boldenone (of bijv. in week 1 en 2 900mg).

Klopt!

Zou het persoonlijk gewoon op de winny houden en zeker de Test verhogen. De Bold gaat TS pas echt goed voelen in week 7 of 8, anders ga je naar mijn mening op het einde van je winny wat in een gat vallen. Zeker als je dan nog kickstart met een korte Test gaan je bloedwaardes nogal schommelen van hoog naar lager naar hoog tijdens de kuur en dat moet naar mijn mening vermeden worden.. Maar als TS het dan toch wilt doen zou ik er idd een korte test bij doen ipv Dbol want dat gaat op deze manier naar mijn mening geen zoden aan de dijk zetten.

Winny op het eind is ook k*t ivm cortisol. Ik zou, als je zo per se met Bold wilt kuren helemaal niet kickstarten. Die shit kickt pas rond week 8 ofzo echt in, een oral kickstart duurt normaal maximaal 6 weken dus dan heb je nog 2 weken niks :'). Als je per se een oral wilt zou ik dan eerder voor Var kiezen daar je dit eventueel wel 8 weken kunt gebruiken.Aan de andere kant vind ik : Je kiest niet voor niks voor een heel lange ester, gun het spul dan ook de tijd om gewoon z'n werk te gaan doen en als je ongeduldig bent kies je lekker voor een andere kuur.

Edit : 4 weken Bold laten lopen voor je je Test start slaat imo ook nergens op. Je lichaam streeft naar balans dus gaat eh, myostatin geloof ik aanmaken. Die is dus al hoog voor je echt met je kuur begint, dat lijkt me helemaal een waste of AAS

Winny op het eind is ook k*t ivm cortisol. Ik zou, als je zo per se met Bold wilt kuren helemaal niet kickstarten. Die shit kickt pas rond week 8 ofzo echt in, een oral kickstart duurt normaal maximaal 6 weken dus dan heb je nog 2 weken niks :'). Als je per se een oral wilt zou ik dan eerder voor Var kiezen daar je dit eventueel wel 8 weken kunt gebruiken.Aan de andere kant vind ik : Je kiest niet voor niks voor een heel lange ester, gun het spul dan ook de tijd om gewoon z'n werk te gaan doen en als je ongeduldig bent kies je lekker voor een andere kuur.
Bold kickt echt niet pas na 8 weken in hoor... Na de 4e inject van 600mg bold is er (ik ga even uit van een halfwaardetijd van 13 dagen) een afgifte van 71mg per dag, t.o.v. 98mg voor 500mg test e. Die 71mg klimt per nieuwe injectie langzaam op tot 99mg in week 13. Ter vergelijking zit je naturel aanmaak zo rond de 10mg per dag. Dan kan het toch onmogelijk zo zijn dat je bold pas in week 8 voelt?

Bold kickt echt niet pas na 8 weken in hoor... Na de 4e inject van 600mg bold is er (ik ga even uit van een halfwaardetijd van 13 dagen) een afgifte van 71mg per dag, t.o.v. 98mg voor 500mg test e. Die 71mg klimt per nieuwe injectie langzaam op tot 99mg in week 13. Ter vergelijking zit je naturel aanmaak zo rond de 10mg per dag. Dan kan het toch onmogelijk zo zijn dat je bold pas in week 8 voelt?

Ik weet dat de cijfers zo werken ja. Helaas zal volgens mij echt iedereen die Bold heeft gebruikt zeggen dat je het pas rond die tijd gaat voelen, althans iedereen die ik er over heb zien schrijven/horen praten. Vraag me niet waarom dat is, dat durf ik je echt niet te vertellen maar het is wel de reden waarom bij Bold altijd aangeraden wordt om het minimaal een week of 14 tot 16 te pakken.

Ik weet dat de cijfers zo werken ja. Helaas zal volgens mij echt iedereen die Bold heeft gebruikt zeggen dat je het pas rond die tijd gaat voelen, althans iedereen die ik er over heb zien schrijven/horen praten. Vraag me niet waarom dat is, dat durf ik je echt niet te vertellen maar het is wel de reden waarom bij Bold altijd aangeraden wordt om het minimaal een week of 14 tot 16 te pakken.

Ben het hier met MikieB eens. Op papier is het allemaal mooi maar ikzelf en iedereen in mijn omgeving merkt pas echt iets van Bold in week 7 tot 8 inderdaad.

Heb zelf ook mn handen gebrand aan kickstarten in een Test/Bold kuur, had 5 weken kickstart oxy en merkte echt een dip in week 6 en 7. Pas vanaf week 8 begon het weer wat op te kruipen en in week 9 zat ik voor mijn gevoel pas weer waar ik week 5 was geëindigd.

Maar als je de eerste 4 weken gebruikt om bold op te bouwen, zonder dat je "echt" kuurt, is je myostatin al enorm opgekropen zonder dat je veel profijt hebt gehad van je kuur. Ik zou dan eerder test e vanaf week 1 zetten, eventueel met een dubbele dosis boldenone (of bijv. in week 1 en 2 900mg).

Ik nam het punt van test vanaf w4 als vast gegeven aan. Natuurlijk is het logischer om test vanaf week 1 te pakken. Ik reageerde vooral op het punt van 4 weken winny zonder test nemen.

Terug
Naar boven