MuscleMeat

Drinken en roken

Live for the pu

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wie van de dbb members rook en drinkt niet ? En is dit een bewuste keuzen omdat je aan bodybuilding of fitness doet ? Of heb je het voordien ook nooit gedaan ? Ik zelf heb nog nooit gerook en drink ook niet en dit al van lang voor ik begon met bodybuilding. Ik ben 1x serieus slecht gegaan toen ik pas 16 was geworden had ongelooflijk veel gedronken de dag nadien zat ik wel met een alcohol vergifteging en sinds toen niet meer gedronken

Ik rook niet , sinds een jaar gestopt . Reden ? Het is duur , ongezond en ik had een stevige stugge rokershoest .
Zuipen doe ik wel . Gisteren nog 5 Rocheforts gedronken . Meestal drink ik 1 keer per week stevig door . Maar soms ook een maandje niet ofzo .

heb t gedaan, net gestopt met roken,maar heel stiekum glijd er nog wel eens een ijskoud warsteinertje naar binnen :P

• Topic Starter Topic Starter
Denk wel dat het voor jullie beide een zware stap is geweest stopppen met roken ? Mijn ouders thuis roken en heb ze beide al zien prob te stoppen het enige resultaat was een rotte sfeer , snel opgejaagd etc.... Maar echt stoppen konden ze niet mn Pa had het 4maand volgehouden. Ik tracht hen nu nog te overtuigen opnieuw te proberen want als je zelf geen roker bent ruik je het heel fel aan je kleren bij mij valt het nu nog mee omdat ik er toch vaak thuis inzit. En zelf kan ik er niet tegen al die rook krijg zo een scherp gevoel in mn keel van. Naar het schijnt is passief roken nog schadelijker iemand die hier meer over weet ?

Ik heb helemaal geen moeite gehad om te stoppen gezien ik op een gegeven moment echt gedegouteerd was van tabak en de rookontwikkeling .
Hoe langer ik stop , hoe viezer ik het vind .
Wel is het zo dat ik veel meer last heb van passief roken nu . Als ik een avond op café zit , dan ben ik de volgende dag net een hoestende oude hond . Echt walgelijk .

nog nooit gerookt, ja een sigaar. en ik drink zelden, 1x dronken geweest en een paar keer aangeschoten. ik drink misschien 1 of 2 keer per maand een paar biertjes.
ik drink en rook niet omdat ik het niet mis en omdat ik dr prima zonder kan.

Denk wel dat het voor jullie beide een zware stap is geweest stopppen met roken ? Mijn ouders thuis roken en heb ze beide al zien prob te stoppen het enige resultaat was een rotte sfeer , snel opgejaagd etc.... Maar echt stoppen konden ze niet mn Pa had het 4maand volgehouden. Ik tracht hen nu nog te overtuigen opnieuw te proberen want als je zelf geen roker bent ruik je het heel fel aan je kleren bij mij valt het nu nog mee omdat ik er toch vaak thuis inzit. En zelf kan ik er niet tegen al die rook krijg zo een scherp gevoel in mn keel van. Naar het schijnt is passief roken nog schadelijker iemand die hier meer over weet ?

ik ben t nog steeds niet helemaal verleerd hoor daar moet ik wel eerlijk in zijn.
1 x in de week rook ik nog een lekker zwaar van nelle exportje.:o
tsja wat wil je 17 jaar roken is niet zo maar weg.
t is al een hele vooruitgang met wat t was.:D

rook nog geen pakje per week, drinken alleen met uitgaan, valt wel mee dus.

1x in de week zal wrsl niets zijn invergelijking met hoe je vroeger rookte dus het is sowieso al een grote verbetering :D

Eerlijk moet ik toegeven, 2 keer per week stevig drinken is geen uitzondering en een pakje roltabak iedere week ook niet, maar het laatste wil ik wel beperken nadat ik een week op buitelandse excursie ben geweest, gewoon omdat ik weet dat daar toch sowieso gigantisch veel gerookt wordt en ik zo terug weg ben. Ik wil dan gewoon een sociale roker worden.

Iemand echt spijt dat hij is beginnen roken of leg je jezelf daar gwn bij neer ? :p

Ik rook niet en drink bijna nooit.

Ga net zo los zonder alcohol als met en ik HAAAT het k*tgevoel na een avond doordrinken.

Ik rook niet en drink bijna nooit.

Ga net zo los zonder alcohol als met en ik HAAAT het k*tgevoel na een avond doordrinken.

Dan moet ik elke keer opnieuw horen => hoe kan je zoveel plezier maken en dansen en heel de boel zonder aangeschoten te zijn. Maar dat probleem heb ik nooit gehad kan perfect zonder alcohol plezier maken en da dag nadien sta ik fris op uit mn bedje :D

Gestopt met roken en blowen 5 jaar terug, een jaar geleden weer begonnen en in augustus '07 weer gestopt. Vanaf september tot oud en nieuw ook niet gedronken want ik dronk echt veel te veel. Nu weer met mate een glaasje. Ja ik ben verslavingsgevoelig, dat weet ik en daar heb ik rekening mee te houden.

Kameraad waar ik samen mee train is nu sinds kort ook gestopt met roken en blowen en hij zegt dat het toch een groot verschil is , daarmee bodoelt hij dat het traine nu veel beter gaat

Ik ben met allebei gestopt drinken al een jaar of 3. Roken zo een 3 maanden.

ik drink wel.. nog... teveel... te vaak... (maar dat komt wel goed:D)

en verder nog nooit een sigaretje gerookt:) oke.. 1 x 'n joint.. of 2 misschien:P

Terug
Naar boven