MuscleMeat

Drinken en roken

Roken doe ik niet, een paar keer bij het uitgaan een peuk gehad maar dat doe ik nu niet meer. Drinken alleen bij het uitgaan een paar, heel af en toe wel meer dan een paar. Gewoon voor mn algehele gezondheid en omdat je anders de hele volgende dag naar de klote bent. Ik heb wel betere dingen te doen dan hele dagen op de bank hangen omdat ik brak ben.

ik rook en drink , doe eigenlijk wel alles als ik er zin in heb!!

jaja en dat na 2 jaar!

Ik drink , rook soms wat , en doe nog wel meer dingen met mate :) Ik heb nooit echt achteruitgang gemerkt erdoor. Misschien had ik wel meer vooruit kunnen gaan maar dat neem ik maar voor lief.

gwoon lekker genieten van het leven
je leeft om te leven en niet om geleefd te worden
en als je iedereen moet geloven wat slecht voor je is dan kun je net zo goed stoppen met leven zo saai
gwoon alles met mate dan valt het reuze mee toch

Idd, ge moet nog leven ook hé ;)

dat excuus hoor je ook vaak maar snap ik toch niet helemaal.
Is een niet (weinig) drinker en niet roker iemand die niet van het leven geniet?
Ik drink nog geen 8 biertjes op 1 jaar en dit altijd tijdens krokusvakantie (1 week).
Meer kan ik niet omdat ik na 2 biertjes al een braakgevoel heb (zonder zat te zijn). Ik drink veel melk en die combinatie is niet goed.
Voor de rest geen alcohol.
En roken doe ik niet, nooit behoefte aan gehad en nu nog beginnen roken in een klimaat waarin men weet dat het dood en schadelijk is, is absurd.

gwoon lekker genieten van het leven
je leeft om te leven en niet om geleefd te worden
en als je iedereen moet geloven wat slecht voor je is dan kun je net zo goed stoppen met leven zo saai
gwoon alles met mate dan valt het reuze mee toch

ma als je verslaafd bent (geef maar toe :p) dan word je toch geleefd?

ja idd daar heb je ook gelijk in maar iedereen geniet op zijn manier van het leven
en als je elkaar in zijn waarde laat wat is het probleem dan
ik bedoel alleen te zeggen ik geniet van mijn sigaretje op zijn tijd
en voor degene die niet roken heb ik alleen maar respect

dat excuus hoor je ook vaak maar snap ik toch niet helemaal.
Is een niet (weinig) drinker en niet roker iemand die niet van het leven geniet?
Ik drink nog geen 8 biertjes op 1 jaar en dit altijd tijdens krokusvakantie (1 week).
Meer kan ik niet omdat ik na 2 biertjes al een braakgevoel heb (zonder zat te zijn). Ik drink veel melk en die combinatie is niet goed.
Voor de rest geen alcohol.
En roken doe ik niet, nooit behoefte aan gehad en nu nog beginnen roken in een klimaat waarin men weet dat het dood en schadelijk is, is absurd.

Moet je voor jezelf uitmaken, als ik uitga drink ik graag enkele martini's. Ik ben dan losser en amuseer mij gewoon meer. Tijdens de week drink ik nooit iets van alcohol. Aan me de kop inzuipen zodat ik moet overgeven vind ik ook niks aan. Maar licht aangeslagen is gewoon een ontspannend en leuk gevoel.

Ik ben geen pro dus waarom zou ik mij dit allemaal ontzeggen.

Zolang de rokers en drinkers maar niet beginnen over andere drugs hoe schadelijk die wel niet zijn ..

Roken en drinken doe ik niet. Heeft verder weinig met BB te maken, aangezien ik al een tijd niet meer getraind heb.

Moet je voor jezelf uitmaken, als ik uitga drink ik graag enkele martini's. Ik ben dan losser en amuseer mij gewoon meer. Tijdens de week drink ik nooit iets van alcohol. Aan me de kop inzuipen zodat ik moet overgeven vind ik ook niks aan. Maar licht aangeslagen is gewoon een ontspannend en leuk gevoel.

Ik ben geen pro dus waarom zou ik mij dit allemaal ontzeggen.

probeer eens gewoon zonder? Je kan je ECHT wel zoveel (en meer) amuseren zonder alcohol. Alcohol maakt je persoonlijkheid niet anders dus kan je ook relaxter zijn zonder alcohol.
Het gaat in om pro zijn of niet: kijk naar arnie. Hij blowt (wss nu niet meer) en was pro.

Probeer het drinken alleen tot het weekend te beperken, als ik met vrienden op café zit, als ik daar niet drink ben ik gewoon zwaar asociaal.

vroeger zat ik wel eens whisky te drinken achter de Tv, en dat was niet zo goed, nu enkel vrijdag en zaterdagavond wat biertjes, maar echt bezopen ben ik nooit, hooguit eens op een festival.

Terug
Naar boven