XXL Nutrition

Drinken en roken

Sure, maar als ik een zak haal is de kans groot dat die dezelfde dag nog leeg gaat en da's niet de bedoeling :D
Bovendien vind ik het lekker om na het werk door het bos te scheuren, een ketsertje halen en weer terug te gaan.

Samen met een paar vrienden lekker gezellig rollen en blowen, lekker sfeertje altijd.

ik rook wel en wordt er ook altijd op beoordeeld
laat iedereen in zijn waarde van wat hij doet als je een ander er maar geen last mee bezorgd
en ik ben er nog nooit ziek van geweest en het helpt mij tegen mijn stress dus lekker blijven paffen

• Topic Starter Topic Starter
Zoals je zegt=> zolang je er geen last mee bezorgd.
Ik heb er geen prob mee als iemand een siga of joint rookt zolang het allemaal plezant blijft het moment dat ze gaan aandringen voor ook een trektje tenemen etc dan word ik nogal snel Angry! Zolang die zever niet gebeurt is het nog tedoen

Geen alcohol of rookwaren voor mij.

Nopz er was er nog één denk ik:p

ik rook niet en drink nauwlijks, mede door bb maar roken is zowieso duur en vrijwillig je longen ver********

roken nooit, drinken sinds ik train eigenlijk niets meer (een bak per jaar of zo), ervoor ook nooit echt veel, maar is niet dat ik niet dronk, een beetje gewoon :p

Er zijn periodes geweest toen ik af en toe een sigarettje rookte en er waren periodes waarin ik zo'n 4 of 5 sigaretjes per dag rookte maar sinds een jaar rook ik helemaal niet. Ik ben nooit bang geweest om verslaafd te worden.

Drinken doe ik af en toe, maar niet veel.

Wie van de dbb members rook en drinkt niet ? En is dit een bewuste keuzen omdat je aan bodybuilding of fitness doet ? Of heb je het voordien ook nooit gedaan ? Ik zelf heb nog nooit gerook en drink ook niet en dit al van lang voor ik begon met bodybuilding. Ik ben 1x serieus slecht gegaan toen ik pas 16 was geworden had ongelooflijk veel gedronken de dag nadien zat ik wel met een alcohol vergifteging en sinds toen niet meer gedronken
allebei met mate, roken wel wat vaker dan drinken. ik drink eigenlijk alleen op vakanties en met speciale gelegenheden, ik heb er niet echt behoefte aan want als ik aangeschoten/dronken ben heb ik mezelf niet in de hand en word ik gigantisch moe, dan is er voor mij niks meer aan de hele avond. roken moet best kunnen, of je nou een sigaretje op steekt of gewoon in de kroeg staat, dat maakt heel weinig uit imo.

alles in de weekenden, doordeweeks ben ik uberstrict :D

Dan moet ik elke keer opnieuw horen => hoe kan je zoveel plezier maken en dansen en heel de boel zonder aangeschoten te zijn. Maar dat probleem heb ik nooit gehad kan perfect zonder alcohol plezier maken en da dag nadien sta ik fris op uit mn bedje :D
meestal zijn het van die gasten die zonder drank te verlegen zijn om los te komen...

Voordeel is dat de vrienden waar ik mee uitga ook keihard trainen en eten. Dus we zijn allemaal zo ;)
zeker, dat scheelt een hoop.

gerookt vlees gaat langer mee duss

Drink toch wel een vijftal keer per week, soms meer... drank zit gewoon in mijn cultuur (scouts). Ik ben er gewoon mee opgegroeid...

Roken doe ik niet aan mee...

Ik ben anderhalve week gestopt met roken, doordeweeks geen moeite mee, in 't weekend wel en dan rook ik gewoon me peukie op z'n tijd.

Drinken doe ik wanneer ik wil, doordeweeks bijna niet, misschien op een dag niet trainen hooguit 3 biertjes, in 't weekend drink ik wat op vrijdag en zaterdag.

Blowen wanneer ik wil, niet aan verslaafd, maar veel vriende van mij die blowen wel dus dan neem ik een paar hijsjes mee.

Snuiven en pillen, wanneer ik wil, ik heb 2 weken een pil genomen sinds een half jaar, en eigenlijk ben ik daar helemaal klaar mee, hoe ik me voel volgende dag is gewoon te k*t voor woorden, een snuifie op z'n tijd vind ik ook wel best, alleen dat zal niet vaak gebeuren.

Voorderest moet je gewoon een beetje genieten van 't leven en niet zo druk maken om wat nou wel en niet goed is voor je lichaam want dan maak je je zelf alleen maar gek, als jij zin heb om vanavond een fles whiskey open te trekken en het kan gewoon (bijv je hoeft volgende dag niet te werken) dan moet je dat gewoon lekker doen, doen waar je zin in heb, dan leef je het langst en gelukkigst, maar alleen als het kan, en met mate ;)

roken probeers ik doordeweeks te reduceren naar nul en in het weekend alleen als ik uitga. drinken alleen in het weekend tijdens het stappen. moet kunnen vind ik.

Terug
Naar boven