Ik ben anderhalve week gestopt met roken, doordeweeks geen moeite mee, in 't weekend wel en dan rook ik gewoon me peukie op z'n tijd.
Drinken doe ik wanneer ik wil, doordeweeks bijna niet, misschien op een dag niet trainen hooguit 3 biertjes, in 't weekend drink ik wat op vrijdag en zaterdag.
Blowen wanneer ik wil, niet aan verslaafd, maar veel vriende van mij die blowen wel dus dan neem ik een paar hijsjes mee.
Snuiven en pillen, wanneer ik wil, ik heb 2 weken een pil genomen sinds een half jaar, en eigenlijk ben ik daar helemaal klaar mee, hoe ik me voel volgende dag is gewoon te k*t voor woorden, een snuifie op z'n tijd vind ik ook wel best, alleen dat zal niet vaak gebeuren.
Voorderest moet je gewoon een beetje genieten van 't leven en niet zo druk maken om wat nou wel en niet goed is voor je lichaam want dan maak je je zelf alleen maar gek, als jij zin heb om vanavond een fles whiskey open te trekken en het kan gewoon (bijv je hoeft volgende dag niet te werken) dan moet je dat gewoon lekker doen, doen waar je zin in heb, dan leef je het langst en gelukkigst, maar alleen als het kan, en met mate