Live for the pu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
ik drink wel.. nog... teveel... te vaak... (maar dat komt wel goed)
en verder nog nooit een sigaretje gerooktoke.. 1 x 'n joint.. of 2 misschien
![]()
Hahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik drink wel.. nog... teveel... te vaak... (maar dat komt wel goed)
en verder nog nooit een sigaretje gerooktoke.. 1 x 'n joint.. of 2 misschien
![]()

Dan moet ik elke keer opnieuw horen => hoe kan je zoveel plezier maken en dansen en heel de boel zonder aangeschoten te zijn. Maar dat probleem heb ik nooit gehad kan perfect zonder alcohol plezier maken en da dag nadien sta ik fris op uit mn bedje![]()

Voordeel is dat de vrienden waar ik mee uitga ook keihard trainen en eten. Dus we zijn allemaal zo![]()

Voordeel is dat de vrienden waar ik mee uitga ook keihard trainen en eten. Dus we zijn allemaal zo![]()

Rook niet
Drinken wil ik niet, maar soms doe ik het wel.

Ben sinds 2001 gestopt met sigaretten, maar rook nog wel elke avond een lekkere ketser.
Ook elke avond een lekker Alfa pilsje, maar ik drink lang niet meer zo erg als toen ik in England woonde, ben toch wat serieuser geworden wat dat betreft.

Wat bedoel je met een lekkere ketser 
Ben sinds 2001 gestopt met sigaretten, maar rook nog wel elke avond een lekkere ketser.
Ook elke avond een lekker Alfa pilsje, maar ik drink lang niet meer zo erg als toen ik in England woonde, ben toch wat serieuser geworden wat dat betreft.

Ben dan toch niet de einge die niet weet wat een ketser is hahaha![]()
Ik haal meestal een voorgedraaide, kleintje dus

Sure, maar als ik een zak haal is de kans groot dat die dezelfde dag nog leeg gaat en da's niet de bedoeling