XXL Nutrition

Drinken en roken

Dan moet ik elke keer opnieuw horen => hoe kan je zoveel plezier maken en dansen en heel de boel zonder aangeschoten te zijn. Maar dat probleem heb ik nooit gehad kan perfect zonder alcohol plezier maken en da dag nadien sta ik fris op uit mn bedje :D

Voordeel is dat de vrienden waar ik mee uitga ook keihard trainen en eten. Dus we zijn allemaal zo ;)

Rook niet

Drinken wil ik niet, maar soms doe ik het wel.

Ik wil het eigenlijk helemaal stoppen met drinken. Was zo'n maand of 8 gestopt met drinken maar daarna ging ik het weer doen.

Maar laatste tijd ook niet meer gedronken dus gaat goed! :P

Drinken nooit gedaan en zal het ook nooit gaan doen. Rest wel.

Toevallig van het weekend nog 3 sigaretten gehad en ik moet zeggen zwaar chill eens in de maand. Heerlijk momentje voor mezelf, al voel ik bij me 2de peuk dat dizzy zwaar relaxe gevoel al niet meer. In plaats van ontremmend en energiek eerder suf en lichtelijk verdoofd. Acute tolerantie, en dat is maar beter ook.

Ben sinds 2001 gestopt met sigaretten, maar rook nog wel elke avond een lekkere ketser.
Ook elke avond een lekker Alfa pilsje, maar ik drink lang niet meer zo erg als toen ik in England woonde, ben toch wat serieuser geworden wat dat betreft.

• Topic Starter Topic Starter
Ben sinds 2001 gestopt met sigaretten, maar rook nog wel elke avond een lekkere ketser.
Ook elke avond een lekker Alfa pilsje, maar ik drink lang niet meer zo erg als toen ik in England woonde, ben toch wat serieuser geworden wat dat betreft.

In Engeland kunnen ze een stukje drinken ! Kan ik geloven dat je daar meer dronk als hier:p
Mss een domme vraag maar ik ken er dus niet van :p Wat bedoel je met een lekkere ketser :D

stomme vraag misschien maar wat is een ketser???

Ben dan toch niet de einge die niet weet wat een ketser is hahaha :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die wat jij rookt zijn die dan ook zo groot ?:eek!:

je kan ze ook zelf klein draaien hé :D
Sure, maar als ik een zak haal is de kans groot dat die dezelfde dag nog leeg gaat en da's niet de bedoeling :D
Bovendien vind ik het lekker om na het werk door het bos te scheuren, een ketsertje halen en weer terug te gaan.

op zaterdagavond gaan er een flesje of 5 bier en 2 glazen sterke drank in. maar echt niet meer.

Terug
Naar boven