XXL Nutrition

Drinken en roken

als de drugs (ook alcohol!) de situatie er niet leuker op maakt begin ik er gewoon niet aan.

• Topic Starter Topic Starter
Kerels ik ben slapen , morge stage (koeltechniek) weer een dagje gratis en voor niets werken:mad:
Adios :zzz:

Ik laat niets voor de sport. Ben er serieus mee bezig. Dat wil zeggen dat ik goed eet en hard train. Maar meer ook niet. Die biertjes vliegen erin en als ik een dag geen honger heb ik niet. En als ik een keer verschrikkelijke trek heb in KFC of Mcdonalds, dan neem ik dat ook gewoon. Strict smict.

Roken en alcohol zijn de drugs waarvan we denken dat ze niet heel erg zijn maar toch juist zeer schadelijk en verslavend

Roken en alcohol zijn de drugs waarvan we denken dat ze niet heel erg zijn maar toch juist zeer schadelijk en verslavend

true ghb junk:p
offtopic : en ben je al geminderd? ik in iedergeval wel had 2 weken elke dag 1 buisje dat vond ik toch niet helemaal kunnen dus nu doe ik het nog maar 2-3 keer per week.

true ghb junk:p
offtopic : en ben je al geminderd? ik in iedergeval wel had 2 weken elke dag 1 buisje dat vond ik toch niet helemaal kunnen dus nu doe ik het nog maar 2-3 keer per week.

Ik ben aan het afbouwen....ondertussen toch al 2 dagen niets. We gaan het volhouden tot zaterdag..

Je mag toch wel coïtus hebben of niet? :D Geintje...
Tuurlijk, hoe denk je dat ik aan mijn nickname kom?
Zie je? Ik zeg natuurlijk dat 't daar aan ligt heel goed allemaal, maar gezond leven betekent helemaal niet dat 't beter is, kijk naar jou je zegt dat je zwaar aan de medicijnen zit en je rookt/drinkt niet etc. en je hebt mensen zoals ik, ik heb veel drugs gebruikt, ik blow af en toe ik rook ik zuip, en ik ben 1x in de 2 jaar is een keer ziek... ;)
Als ik wel zou roken, drinken en/of drugs zou gebruiken, zou ik ook ziek zijn hoor... :)

ja en weet je dat er is bewezen dat er in 1 joint 10 sigaretten zitten dus wie houdt nou wie voor de gek haha

Zie je? Ik zeg natuurlijk dat 't daar aan ligt heel goed allemaal, maar gezond leven betekent helemaal niet dat 't beter is, kijk naar jou je zegt dat je zwaar aan de medicijnen zit en je rookt/drinkt niet etc. en je hebt mensen zoals ik, ik heb veel drugs gebruikt, ik blow af en toe ik rook ik zuip, en ik ben 1x in de 2 jaar is een keer ziek... ;)

Ik gebruik ook, maar ben nooit ziek. Ik rook wel niet (blow af en toe) en drink ook geen alcohol

Ik heb nog nooit gerookt (oke om te proberen maar vond het smerig, gelukkig maar!) en ben sinds eind 2006 ook gestopt met alcohol :) :D

Ook nooit begonnen met roken, wel geprobeerd natuurlijk maar ik vond er niks aan :D
Alcohol drink ik ook zeer weinig :)

Als je iets niet mist is het idd niet moeilijk er vanaf te blijven :D

Ik drink en rook niet. Voel me er fijn bij. Ik drink alleen op speciale gelegenheden. Deze keuze is wel voor bb.

Een jaar gestopt met roken, op het 'hoogtepunt' toch anderhalve pak per dag... en gestopt met drinken voor een periode van twee maanden, een zelftest, zeg maar.

Is het moeilijk vol te houden gedurende 2maanden niet drinken ?
En 1.5 pakje per dag is best veel :eek: gelukkig dat je daar vanaf bent :D

Terug
Naar boven