Fitness Seller

Drinken en roken

Iemand echt spijt dat hij is beginnen roken of leg je jezelf daar gwn bij neer ? :p

Tuurlijk, waarom mee begonnen? Uit experimentatie en het vervolgens stoer vinden.. Een stoere grap van meerdere duizende euro's en algemene lichaamserosie.. Drinken daarentegen wordt al minder snel een verslaving en kost.

Tuurlijk heb ik er spijt van dat ik ooit ben begonnen doh, kan mezelf wel op me kop slaan, heeft me duizenden euro's gekocht ik wor er niet beter van, en er vanaf komen is verschrikkelijk moeilijk.

Heb gerookt en gedronken.. gestopt.. heb er geen behoefte aan..

Ik ben wel véél minder alcohol gaan drinken. (vochtafdrijvent)

Ik rook niet. Mijn ouders rookten en dat stonk zo verschrikkelijk! Als jonge puber weleens geprobeerd, maar ik vond het naar oude, verbrande koffie smaken... Bleh! (Koffie drink ik dus ook niet.) Daarbij kan ik erg slecht tegen rook. Ik moest bijna met mijn studie stoppen van de dokter, omdat de andere studenten steevast in de niet-roken kantine bleven roken.

Ik drink vrijwel niet. Ik kan er gewoon niet tegen. Na een half glaasje sta ik op mijn kop op tafel te dansen. Voor anderen misschien grappig, maar ik vind het zelf niet echt geweldig. Ik wordt wel supervrolijk en moet overal uitbundig om lachen. Helaas is het heel vermoeiend en wil ik na een half uurtje in een hoekje wegkruipen om te slapen.
Een paar keer aangeschoten geweest en een keer echt dronken, en dat was voor mij genoeg om het nooit meer zover te laten te komen. Niet vanwege een kater, want die heb ik nooit gehad, maar wel vanwege dat duffe, suffe en ongecoordineerde gevoel tijdens de dronkenschap.

Drugs gebruik ik ook niet. Ik heb het niet nodig; ik vermaak me prima zonder, zo op een paar flesjes Spa blauw/rood. Verder durf ik het niet aan met een halve apotheek aan medicijnen die er wekelijks doorheen gaan bij mij.
Als ik echt een avondje wil stuiteren, neem ik wel een flesje Cola. Ik kan dus ook niet goed tegen suiker en wordt dus hyperactief van dat spul.

Ik rook niet. Mijn ouders rookten en dat stonk zo verschrikkelijk! Als jonge puber weleens geprobeerd, maar ik vond het naar oude, verbrande koffie smaken... Bleh! (Koffie drink ik dus ook niet.) Daarbij kan ik erg slecht tegen rook. Ik moest bijna met mijn studie stoppen van de dokter, omdat de andere studenten steevast in de niet-roken kantine bleven roken.

Ik drink vrijwel niet. Ik kan er gewoon niet tegen. Na een half glaasje sta ik op mijn kop op tafel te dansen. Voor anderen misschien grappig, maar ik vind het zelf niet echt geweldig. Ik wordt wel supervrolijk en moet overal uitbundig om lachen. Helaas is het heel vermoeiend en wil ik na een half uurtje in een hoekje wegkruipen om te slapen.
Een paar keer aangeschoten geweest en een keer echt dronken, en dat was voor mij genoeg om het nooit meer zover te laten te komen. Niet vanwege een kater, want die heb ik nooit gehad, maar wel vanwege dat duffe, suffe en ongecoordineerde gevoel tijdens de dronkenschap.

Drugs gebruik ik ook niet. Ik heb het niet nodig; ik vermaak me prima zonder, zo op een paar flesjes Spa blauw/rood. Verder durf ik het niet aan met een halve apotheek aan medicijnen die er wekelijks doorheen gaan bij mij.
Als ik echt een avondje wil stuiteren, neem ik wel een flesje Cola. Ik kan dus ook niet goed tegen suiker en wordt dus hyperactief van dat spul.

Je mag toch wel coïtus hebben of niet? :D Geintje...

Zie je? Ik zeg natuurlijk dat 't daar aan ligt heel goed allemaal, maar gezond leven betekent helemaal niet dat 't beter is, kijk naar jou je zegt dat je zwaar aan de medicijnen zit en je rookt/drinkt niet etc. en je hebt mensen zoals ik, ik heb veel drugs gebruikt, ik blow af en toe ik rook ik zuip, en ik ben 1x in de 2 jaar is een keer ziek... ;)

Roken alleen als ik drink, en drinken bijna alleen in weekend

drinken doe ik de laatste tijd niet en als ik drink drink ik vaak niet zoveel, met vakanties uitgezonderd :roflol:. roken doe ik niet alleen soms een wat joints, maar sinds ik dus ghb gebruik komt het bijna niet meer voor dat ik alcohol drink misschien drink ik maar 1 x in de 2 maanden

• Topic Starter Topic Starter
Nu ik dit alles lees voel ik me best eenzaam (in mijn ogen is dat posi) Dit wil zeker en vast niet zeggen dat al de rest nega is!
Als ik goed heb kunnen volgen met mezelf erbij geteld zijn er 4mensen die niet drinken of roken.
Zoals ze zeggen , je moet ergens van sterven ! :D
Vindt het wel posi dat toch iedereen kan zeggen , ik gebruik wiet , pillen etc maar ben er niet aan verslaafd . Maar lijkt me ook logisch ergens ? Een echte junk om het even zo te noemen zou ook niet op dit forum zitten en aan bodybuilding doen.

Nooit gerookt, was ik van drinken niet kan zeggen. Maar ik beperk het zoveel mogelijk. Sinds nieuwjaar denk ik niet dat ik meer dan 5 pinten heb gehad. Wel zo ne en dan een wijntje, maar ook heel beperkt!

Ik rook niet en drink sporadisch. En ja dat doe ik voor de bodybuilding :D:D:D

MOMENTEEL drink ik niet echt, begin januari beetje doorgeschoten, af en toe heb ik van die momenten..maar nu benik serieus bezig met e..**** it ik heb geen zin om te typen

Ik rook en drink met mate! :D

Waarom? Omdat je ook weleens lekker moeten kunnen genieten naast je sport!

Ja als je geen zin hebt om te typen moet je niet typen :haha::D

Nu ik dit alles lees voel ik me best eenzaam (in mijn ogen is dat posi) Dit wil zeker en vast niet zeggen dat al de rest nega is!
Als ik goed heb kunnen volgen met mezelf erbij geteld zijn er 4mensen die niet drinken of roken.
Zoals ze zeggen , je moet ergens van sterven ! :D
Vindt het wel posi dat toch iedereen kan zeggen , ik gebruik wiet , pillen etc maar ben er niet aan verslaafd . Maar lijkt me ook logisch ergens ? Een echte junk om het even zo te noemen zou ook niet op dit forum zitten en aan bodybuilding doen.
sja, ik zou weinig dingen laten voor bodybuilding, uiteindelijk leef je toch om elke dag zoveel mogelijk uit het leven te halen als erin zit? bodybuilding is voor mij een manier om m'n tijd leuk te besteden, maar een gezellig avondje in de kroeg ook, beiden moeten kunnen imo.
boeie dat je een paar kg minder gaint per jaar, als ik dan elk weekend een topweekend heb zou ik gewoon lekker zuipen. ik word alleen strontirritant voor m'n omgeving van alcohol en vind het zelf ook k*t om dronken te zijn, daarom drink ik zelden.

dat stricte gedoe ga je alleen maar spijt van krijgen later.

sja, ik zou weinig dingen laten voor bodybuilding, uiteindelijk leef je toch om elke dag zoveel mogelijk uit het leven te halen als erin zit? bodybuilding is voor mij een manier om m'n tijd leuk te besteden, maar een gezellig avondje in de kroeg ook, beiden moeten kunnen imo.
boeie dat je een paar kg minder gaint per jaar, als ik dan elk weekend een topweekend heb zou ik gewoon lekker zuipen. ik word alleen strontirritant voor m'n omgeving van alcohol en vind het zelf ook k*t om dronken te zijn, daarom drink ik zelden.

dat stricte gedoe ga je alleen maar spijt van krijgen later.

Hier heb je groot gelijk in ! In mijn geval laat ik het drinken en roken niet voor de bodybuilding => Het roken is duur , stinkt , ongezond
=> Het drinken heb ik 1x gdn en kwas alle controlle kwijt :D en het
zegt me simpel weg totaal niets , ik amuseer me perfect zonder

Terug
Naar boven