Fitness Seller

drinken

Ecevt... gvd :roflol:

Volgens mij ben je al begonnen.

niet bepaald evvecteif alkol drinken en bodiebulding denk ek dan heh

dan maak je de gains van je leven

Gewoon goed zuipen

mijn evect 4 maanden 4-5 keer per week strontlazarus = 4-5 kg spiermassa kwijt (tel daarbij 1x per dag eten op een katerdag erbij op)

kortom: laten we ruim zijn, dan zijn 5 contact momenten per week x 4 = 20. 20 x 4 = 80.
80 dronken avonden. laten we uitgaan van 5 kg spiermassa verlies = 5:80 = 0,0625 kg (62,5 gram) spierverlies per avond dat je helemaal naar de t*fus bent en de dag daarna alleen avond eten naar binnen werkt.

Ik denk het meer uitmaakt als je naar een top toe werkt en je gaat dan zuipen (bijv. vlak voordat je een pr wilt zetten) of dat je in de aanloop ernaartoe zit. In de aanloop ben ikzelf meestal lakser maar drink me nooit te pletter. Een drankje of 10 op een leuke avond ben ik niet vies van. Ik doe het zelf niet meer dan 1x per maand en merk daar niets van. Heb wel het gevoel dat veel drank stress oplevert voor je maag als je de volgende dag niet goed eet.

Na een avond zuipen eet ik de volgende dag erg slecht (geen trek enz).Ook geen kracht.Ik wordt wel super geil na een kater (iets in bier/pilsener).Dus ja, ik drink de laatste tijd gewoon 1-2 keer in de maand, voldoende.Alcohol is ook slecht man.sommige gasten worden snel op hun tenen getrapt.Ik zie altijd vechtpartijen binnen en buiten de cafes/discotheken.

luppie is back!

Terug
Naar boven