XXL Nutrition

Drinken

Elmo786

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Beste mede bbérs

Ikzelf drink het liefst met uitgaan.

Maar mijn vraag is:

Is drank echt schadelijk voor bodybuilding of course weet ik dat te veel slecht is)

Maar mijn vraag is 1 maal in de maand zou kunnen of zelfs dat ten boze is!

Laatst bewerkt:
Als je de volgende dag niet gaat trainen is het niet erg, alleen je wordt er dik van dus dat moet je er weer af trainen. Het zorgt verder niet voor spierafbraak.

ik heb me vanaf deze week beperkt tot een paar biertjes...was eerst ook iedere zaterdag zo lam als het maar kan:p

trainen & drinken gaat gewoon niet samen

1x per maand, drink maar ;)
nu is de tijd dat we van ons studentenleven moeten profiteren !

Gewoon niet drinken:).

Als je toegeeft aan peer-pressure dan FAAL je. Je bent socaal niet vaardig, en mentaal zwak en die mentaliteit zal zorgen het nooit iets zal worden als serieuze BB'er. Vrienden die je dwingen te drinken... heb je echt zulke vrienden nodig ? Wat als ze je dwingen vreemde pilletjes te nemen, of op wacht te staan als zij een oud vrouwtje overvallen, of ...

Afgezien daarvan is een biertje op zijn tijd echt niet slecht hoor, zolang je je maar niet klem zuipt (of je geeft gewoon toe dat je een recreatieve BB'er bent).

Laatst bewerkt:
Drinken omdat je vrienden je onder druk zetten is wel een slecht excuus, als je niet wilt drinken doe het dan niet.

Ik drink zelf geen druppel alcohol, maar als je 1x in de maand wilt drinken zou ik me er niet te druk over maken.

• Topic Starter Topic Starter
Haha het is niet zo zeer dat ze me onder druk zetten maar meestal word ene zaterdag avond saai omdat iedereen uitgaat..

En okee ik weet genoeg =d

Ik drink tegenwoordig niks meer (me lever heeft het al zwaar genoeg;)) maar eerst deed ik het wel & veel, nog steeds gains gemaakt

1x p maand kan heus wel, niet drinken is natuurlijk beter. Voor je gains zal het wel meevallen.
-Drink van te voren, begin zaterdagochtend, veel water.
-Zorg voor de bekende goede bodem
-Drink tussendoor een paar x een glas water
-Neem vit B12 (van te voren of voor na bed gaan)
-Drink voor het naar bedgaan ORS (zoutoplossing), evt ZMA als je slecht slaapt op alcohol.
-Probeer 1,5-2uur voordat je naar bed gaat geen alcohol te drinken.
-Eet ook iets voor naar bed gaan, natuurlijk eiwitten maar ook wat slow carbs.
- Volgende dag weer veel drinken en fruit eten.

Daarnaast vind ik het perfecte katervoer: gebakken eieren met een tomaatje, plakje kaas en ham. Of een bamisoep met gekookte eieren en/of kip met wat groente.
Zit je zo weer op de rails.

Wat een gebazel man, drink gewoon en ga dan niet op dat soort puntjes letten.

Of drink gewoon niet.

Nooit de link begrepen tussen drinken en ontspannen genieten...

Als je toegeeft aan peer-pressure dan FAAL je. Je bent socaal niet vaardig, en mentaal zwak en die mentaliteit zal zorgen het nooit iets zal worden als serieuze BB'er. Vrienden die je dwingen te drinken... heb je echt zulke vrienden nodig ? Wat als ze je dwingen vreemde pilletjes te nemen, of op wacht te staan als zei een oud vrouwtje overvallen, of ...

Afgezien daarvan is een biertje op zijn tijd echt niet slecht hoor, zolang je je maar niet klem zuipt (of je geeft gewoon toe dat je een recreatieve BB'er bent).

NOOOOOOOOOOOO, isthisreallife.jpg

Mensen denken echt dat ze hier IFBB Pro's zijn. Drink gewoon wat je wilt. Geniet!!

Het klinkt raar, maar de meeste gains (kracht-massa) heb ik in de maanden gemaakt dat ik niet dronk.

Afwegingen afwegingen.

Het is zo ****ed up, waarom is er overal een keerzijde bij alles?

Als je super ripped wil staan, kun je niet gaan zuipen en als je dan toch gaat drinken moet je voor lief nemen dat je bb resultaten er niet bepaald op vooruit gaan...:mad::spaz:

Water

nuff said

Elk weekend laveloos -> dagen erna slecht voeding schema -> futloos op trainingen -> slechte trainingen = geen progressie.

Laatst bewerkt:
+ alchohool werkt katabool = negative gains gauranteed if too drunk fo too long

Terug
Naar boven