Hoi,
Binnen een tweetal maand wil ik een cycle doen om en klein beetje droog te komen.
Ik zou graag een 3 % vetmassa verliezen en toch en twee a drietal kilo boven mijn huidig gewicht uitkomen. Ik ga niet voor de massa ma wel voor de kwaliteit
Huidige stats : 1m78; 87 kg en den 14 a 15 % vet
Doel : ongeveer 9O kg met 12 % vet
Ik dacht een kuur te doen met volgende producten (ik haat dat vele prikken dus enkel lange esters):
test enanth
boldenone
tren enanthate ( geen acetate )
laatste weekskes nog mss winny
voeding K/E/V 4O/4O/20 iets boven onderhoud (max 500)
regelmatige cardio
arimidex op O,50 om vocht tegen te gaan
en natuurlijk nakuur
Is het volgens jullie nodig om de test enanth te gebruiken tijdens de kuur of kan dat zonder voor het resultaat dat ik beoog? Sommigen vinden test enanth een must omdat tren nogal zwaar "onderdrukt"
thx
Keanu
Binnen een tweetal maand wil ik een cycle doen om en klein beetje droog te komen.
Ik zou graag een 3 % vetmassa verliezen en toch en twee a drietal kilo boven mijn huidig gewicht uitkomen. Ik ga niet voor de massa ma wel voor de kwaliteit
Huidige stats : 1m78; 87 kg en den 14 a 15 % vet
Doel : ongeveer 9O kg met 12 % vet
Ik dacht een kuur te doen met volgende producten (ik haat dat vele prikken dus enkel lange esters):
test enanth
boldenone
tren enanthate ( geen acetate )
laatste weekskes nog mss winny
voeding K/E/V 4O/4O/20 iets boven onderhoud (max 500)
regelmatige cardio
arimidex op O,50 om vocht tegen te gaan
en natuurlijk nakuur
Is het volgens jullie nodig om de test enanth te gebruiken tijdens de kuur of kan dat zonder voor het resultaat dat ik beoog? Sommigen vinden test enanth een must omdat tren nogal zwaar "onderdrukt"
thx
Keanu