XXL Nutrition

droge massa

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

Binnen een tweetal maand wil ik een cycle doen om en klein beetje droog te komen.
Ik zou graag een 3 % vetmassa verliezen en toch en twee a drietal kilo boven mijn huidig gewicht uitkomen. Ik ga niet voor de massa ma wel voor de kwaliteit
Huidige stats : 1m78; 87 kg en den 14 a 15 % vet
Doel : ongeveer 9O kg met 12 % vet

Ik dacht een kuur te doen met volgende producten (ik haat dat vele prikken dus enkel lange esters):

test enanth
boldenone
tren enanthate ( geen acetate )

laatste weekskes nog mss winny

voeding K/E/V 4O/4O/20 iets boven onderhoud (max 500)
regelmatige cardio

arimidex op O,50 om vocht tegen te gaan
en natuurlijk nakuur

Is het volgens jullie nodig om de test enanth te gebruiken tijdens de kuur of kan dat zonder voor het resultaat dat ik beoog? Sommigen vinden test enanth een must omdat tren nogal zwaar "onderdrukt"

thx
Keanu

Ik denk dat je aan winny en bold genoeg hebt voor jouw doel. Hoef je ook geen arimidex bij te nemen.

PS: wat is je kuurverleden?

Als je wilt cutten moet je dat niet doen met de 2 beste massabouwers, Tren en Test. Dat is pure overkill.
Met alleen Boldenone eventueel in combi met Winstrol kom je ver genoeg.

Tren EN Test zijn beide zware onderdukker van je axis.

keanu zei:
Hoi,

Binnen een tweetal maand wil ik een cycle doen om en klein beetje droog te komen.
Ik zou graag een 3 % vetmassa verliezen en toch en twee a drietal kilo boven mijn huidig gewicht uitkomen. Ik ga niet voor de massa ma wel voor de kwaliteit
Huidige stats : 1m78; 87 kg en den 14 a 15 % vet
Doel : ongeveer 9O kg met 12 % vet

Ik dacht een kuur te doen met volgende producten (ik haat dat vele prikken dus enkel lange esters):

test enanth
boldenone
tren enanthate ( geen acetate )

laatste weekskes nog mss winny

voeding K/E/V 4O/4O/20 iets boven onderhoud (max 500)
regelmatige cardio

arimidex op O,50 om vocht tegen te gaan
en natuurlijk nakuur

Is het volgens jullie nodig om de test enanth te gebruiken tijdens de kuur of kan dat zonder voor het resultaat dat ik beoog? Sommigen vinden test enanth een must omdat tren nogal zwaar "onderdrukt"

thx
Keanu

• Topic Starter Topic Starter
T is enigzins cutten ma toch ook wa extra kwaliteitskilo s aankomen (2 a 3 kg boven huidig gewicht)....ev tren enanth erbij dan?

keanu zei:
T is enigzins cutten ma toch ook wa extra kwaliteitskilo s aankomen (2 a 3 kg boven huidig gewicht)....ev tren enanth erbij dan?

Ik ben vorig jaar licht gaan cutten met alleen winstrol en heb 6 kilo's gepakt (met een lager vet percentage dus). Ken nog iemand anders die een bold + winny cycle heeft gedaan en 10 kilo heeft gepakt met iets minder vet.

Niet dat jij per se zoveel kilo's gaat pakken, maar luister naar Elmo. Het is overkill en zoals je zelf al zegt geen tren zonder test gebruiken. Bold en misschien nog winny erbij en je zult zeker tevreden zijn. Staar je ook niet blind op die kilo's. Als je droger word oog je ook een stuk gespierder.

Wat is een goede dosering...
dacht aan :
week 1-2 : 800 mg boldenone
week 3-8 : 4OO mg boldenone
week 4-8:5O mg winny tabs each day

Goed?
(Laatste kuur zat ik aan 5OO-750 mg sus/week)

Grtz
Keanu

Vergis je niet in het feit dat Bold. voor cutten lastig kan zijn vanwege je toegenomen honger gevoel. :)

keanu zei:
Wat is een goede dosering...
dacht aan :
week 1-2 : 800 mg boldenone
week 3-8 : 4OO mg boldenone
week 4-8:5O mg winny tabs each day

Goed?
(Laatste kuur zat ik aan 5OO-750 mg sus/week)

Grtz
Keanu

Ziet er goed uit. Ga zelf ook met dezelfde middelen aan de slag, echter zonder frontload, en dan trek ik 'm door naar 10 weken.

ik zou later beginnen met je winnie tabs!!!

week 6 t/m 10 winny tabs

hierdoor eindigt je kuur met een korte ester (eigenlijk geen ester als ik me niet vergis)
en kan je direct met je nakuur beginnen!!
boldenone heeft namelijk een halfwaarde tijd van 3 wkn!

ik denk dat je idd wel massa hiermee kunt pakken en wat droger kan worden,
van bold schijn je het befaambe "honger" syndroom te krijgen, probeer dan iets meer eiwitten te eten, en hou dan je kh in de gaten, dan komt het volgens mij helemaal goed met je wensen!! :)

succes

ff offtopic maar mischien wel een intresante vraag over dat honger gevoel

zijn er ook middellen (natuurlijk danwel niet-natuurlijk) om dat hongergevoel te onderdrukken?
dan heb ik het natuurlijk niet over ellende als speed en weet ik t allemaal, maar iets wat voor bodybuilders intressant kan zijn
(al klinkt dit een beetje vaag omdat veel eten altijd goed voor ons is geweest)
kuzie

reusje20 zei:

zijn er ook middellen (natuurlijk danwel niet-natuurlijk) om dat hongergevoel te onderdrukken?
dan heb ik het natuurlijk niet over ellende als speed en weet ik t allemaal, maar iets wat voor bodybuilders intressant kan zijn
kuzie

Anavar pakt bij mij toch het hongergevoel weg en is dus ideaal om te cutten. ;)

grtz :D

Klein vraagje nog waar ik moelijk uitraak...ik wil dus beetje vet cutten en beetje droge massa erbij...cutten is onder onderhoud van calorieen gaan en voor massa moet ik boven onderhoud gaan...
Is het een goed idee dat ik bij deze cycle op onderhoud blijf zitten, dus niet eronder of erboven...
Moet ik clen/eca onmiddellijk bij deze cycle introduceren of moet dat pas als de boldenone "inkickt" (dus na 4/5 weken)?
thx
Keanu

reusje20 zei:

kuzie

Ephedrine HCl erbij als je toch gaat cutten.

Terug
Naar boven