XXL Nutrition

Droge mond verpest bulk

sandow

Dutch Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m77
Vetpercentage
4%
Heey.
Doordat ik een medicijn moet nemen heb ik de laaste tijd veel last van een van de bijwerkingen, een ontzettend droge mond, het voelt zo droog als de rand van mijn plastic beeldscherm en als ik een slok water neem is hij daarna weer meteen droog.
Ik kan hierdoor geen brood, kip, mie e.d. meer eten en daardoor val ik weer af tijdens mijn bulk.

Weet iemand van jullie misgien hoe ik dit kan verhelpen of wat voor andere dingen ik kan eten? Want alleen op kwark en shakes leven is ook niet goed.

uhm
nat eten eten? havermout/brinta met veel melk. kwark? kip en rijst in de blender? bah, maar als je echt wilt.
aan lekker eten ruiken, bevordert speeksel productie.

hoelang duurt het nog? dat je medicijnen moet nemen?

Heey.
Doordat ik een medicijn moet nemen heb ik de laaste tijd veel last van een van de bijwerkingen, een ontzettend droge mond, het voelt zo droog als de rand van mijn plastic beeldscherm en als ik een slok water neem is hij daarna weer meteen droog.
Ik kan hierdoor geen brood, kip, mie e.d. meer eten en daardoor val ik weer af tijdens mijn bulk.

Weet iemand van jullie misgien hoe ik dit kan verhelpen of wat voor andere dingen ik kan eten? Want alleen op kwark en shakes leven is ook niet goed.

aan je nick te lezen denk ik al dat ik weet welke.

Dosis minderen.

uhm
nat eten eten? havermout/brinta met veel melk. kwark? kip en rijst in de blender? bah, maar als je echt wilt.

hoelang duurt het nog? dat je medicijnen moet nemen? anders gwn wachten maar

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

ho double post, hoe delete ik een post?

Havermout/brinta met melk en whey.

• Topic Starter Topic Starter
aan je nick te lezen denk ik al dat ik weet welke.

Dosis minderen.
Ik weet niet waar jij aan denkt maar dat zal het wel niet zijn;)
Neem concerta (een ritalinvorm) voor mijn ADHD. Moet eigenlijk elke dag. Ben er pas mee begonnen, heb gelezen dat de bijwerkingen als droge mond na een paar weken verdwijnen, maar het is al een paar weken geweest en de bijwerking is nog niet verminderd. Is ook veel erger dan ik had verwacht.

Maar ehm, doping, in Sandow's tijd???

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

uhm
Aan lekker eten ruiken helpt bij mij niet. Maar kip met rijst in de blender blijft toch droog? Moet ik het dan met iets verdunnen? Want ik kan me niet voorstellen met wat

Kip met water in blender is een optie, als je het tenminste binnenkrijgt.

Ik heb overlaatst een docu gezien over ADHD patiënten. Blijkt dat medicijnen meer nadelen dan voordelen hebben.

Nu omega-3 capsules doen wonderen heb ik mij laten vertellen.
Is trouwens goed supplement voor doorsnee bb.

Proberen waard?

Ik weet niet waar jij aan denkt maar dat zal het wel niet zijn;)
Neem concerta (een ritalinvorm) voor mijn ADHD. Moet eigenlijk elke dag. Ben er pas mee begonnen, heb gelezen dat de bijwerkingen als droge mond na een paar weken verdwijnen, maar het is al een paar weken geweest en de bijwerking is nog niet verminderd. Is ook veel erger dan ik had verwacht.

Maar ehm, doping, in Sandow's tijd???

Sandoz = merk van methylphenidaat aka ritalin. w en z staan op dezelfde plaats op respectievelijk qwerty en azerty. Dus ik dacht aan een pun erop. Iets tever gezocht :D

Ik had het toevallig juist dat het methylphenidaat is is maar mijn denkwijze was toch anders.

PS: ik krijg het ook van ritalin. Ander middel zoeken?

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

omega-3 is een goed supplement maar toch krijgt het op sommige gebieden iets te veel krediet van de homeopatische garde... Helpt voor mij geen fl**ker op dat gebied, en ik zat aan 20gram/dag.

Kip met water in blender is een optie, als je het tenminste binnenkrijgt.

Ik heb overlaatst een docu gezien over ADHD patiënten. Blijkt dat medicijnen meer nadelen dan voordelen hebben.

Is trouwens goed supplement voor doorsnee bb.

Proberen waard?
Ik weet niet of ik kip met water binnen kan houden, maar ik probeer wel een klein stukje.

Wat je zegt over die medicijnen klopt, maar bij deze valt het zat mee. Heb hiervoor medicinet geprobeert en viel in 2 weken ruim 3 kilo af.

Omega-3 voor ADHD of droge mond?

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Sandoz = merk van methylphenidaat aka ritalin. w en z staan op dezelfde plaats op respectievelijk qwerty en azerty. Dus ik dacht aan een pun erop. Iets tever gezocht :D

Ik had het toevallig juist dat het methylphenidaat is is maar mijn denkwijze was toch anders.

PS: ik krijg het ook van ritalin. Ander middel zoeken?

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

omega-3 is een goed supplement maar toch krijgt het op sommige gebieden iets te veel krediet van de homeopatische garde... Helpt voor mij geen fl**ker op dat gebied, en ik zat aan 20gram/dag.

Ritalin gebruikt sinds groep 5 maar dat gaat niet meer omdat de dagen te lang worden voor de afname van ritalin, en anders moet ik 3 keer per dag een zware dosis nemen.

Hiervoor medicinet maar, zie vorige post. En nu dus concerta

Je havermout met melk in de blender doen en je kcal drinken

Ritalin gebruikt sinds groep 5 maar dat gaat niet meer omdat de dagen te lang worden voor de afname van ritalin, en anders moet ik 3 keer per dag een zware dosis nemen.

Hiervoor medicinet maar, zie vorige post. En nu dus concerta

Hate to break it to you, maar ze zijn alle3 hetzelfde stofje, methylphenidaat. Vraag aan je arts eens een ander middel, ik gebruik nu modafinil.

Er staat hier ergens nog een ander topic, waar ze dextroamp en nog iets anders gebruiken, waar me de naam van ontglipt. Ms is dat een mogelijkheid als alternatief.

Hate to break it to you, maar ze zijn alle3 hetzelfde stofje, methylphenidaat. Vraag aan je arts eens een ander middel, ik gebruik nu modafinil.

Er staat hier ergens nog een ander topic, waar ze dextroamp en nog iets anders gebruiken, waar me de naam van ontglipt. Ms is dat een mogelijkheid als alternatief.
Het klopt dat het alle 3 dezelfde stof zijn.
Maar ritalin heeft een afgifte die zorgt voor 4 uur concentratie, concerta voor 12 uur, en dat is het verschil. Zal de arts er toch naar vragen maar die kan ik alleen vrijdag bellen.

kip rijst kan je natter maken met beetje melk ofzo, beetje water mss, het hoeft alleen maar nat te zijn..
ja lekker is het niet, maarja het is het een of t ander he..

Even een offtopic vraagje; vindt je concerta beter werken dan ritalin?Ben nl. een tijdje teug gestopt met ritalin omdat ik er op den duur depressief van werd.

Even een offtopic vraagje; vindt je concerta beter werken dan ritalin?Ben nl. een tijdje teug gestopt met ritalin omdat ik er op den duur depressief van werd.
Ik moet nog aan die droge mond wennen, maar het werkt iig langer dan ritalin.
Ik kan medicinet afraden, daar werd ik echt doodziek van. Maar als je depressief word kan je mischien beter overstappen naar dextro amfetamine, staat hier ook ergens in dit topic. Ga ik mijn dokter vrijdag over vragen

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

kip rijst kan je natter maken met beetje melk ofzo, beetje water mss, het hoeft alleen maar nat te zijn..
ja lekker is het niet, maarja het is het een of t ander he..
Tja dat is zo, maar dan niet met melk..ga het proberen met bouillon;)

Je bedoelt dexamfetamine ?

Terug
Naar boven