XXL Nutrition

Droge mond verpest bulk

is gewoon andere naam voor hetzelfde stofje.

aha ik dacht dat hij dextrose ermee in de war haalde :P

Sowieso geeft het een super fijn effect, maar ik merkte dat het wel wat zwaarder op mn maag was. Zelfs de dagen erna nog.
Opsnuiven en dan iets gaan doen waar je de concentratie voor nodig hebt! :D

tis maar tot hoever je kan denken he

goede gevulde groente / kippe soep is ook een erg goede optie denk ik.
gewoon zo'n pak van knor tomatengroente ofzo, daar zelf wat verse groente bij snijden, ballen in doen, of kippensoep van knor, etc

Rice protein?

• Topic Starter Topic Starter
Zou ik graag willen maar mijn ouders zijn er zwaar tegen om dingen te bestellen via internet, moet het doen met de whey die ze op de sportschool verkopen, en dat is niet bepaald een brede selectie (2 soorten whey en een soort creatine)

aha ik dacht dat hij dextrose ermee in de war haalde :P

Sowieso geeft het een super fijn effect, maar ik merkte dat het wel wat zwaarder op mn maag was. Zelfs de dagen erna nog.
Opsnuiven en dan iets gaan doen waar je de concentratie voor nodig hebt! :D

dextrose: rechts geroteerde glucose
dex(tro)amphetamine: recht geroteerde amphetamine

zie je het verband?

Klinkt meer als uitdroging dan een bijwerking. Hoeveel water krijg je per dag binnen?

jij wel ja

Probeer eens kauwgom,stimuleert de speekselklier denk ik,maar voor tijdens het eten heb ik geen idee,maar alles in de blender smijten zou ik niet doen,je eten mag je toch nog een beetje smaken

Probeer eens kauwgom,stimuleert de speekselklier denk ik,maar voor tijdens het eten heb ik geen idee,maar alles in de blender smijten zou ik niet doen,je eten mag je toch nog een beetje smaken
Zal die kaugom maar eens proberen, maar denk niet dat het voor tijdens het eten veel verschil maakt. De blender was ik sowiezo niet van plan want het blijft droge zooi, en kip met rijst of mie aanlengen met water lijkt me niet iets wat ik of wie dan ook lang kan volhouden.
Hoop wel dat het snel minder word, kan zelfs geen banaan meer eten zonder halverwege het kauwen een slok melk naar binnen te gieten:(

Ik heb een soort gel gekocht die tegen droge mond helpt dus topic kan opslot, toch bedankt voor de reacties.:slotje:

Terug
Naar boven