AndroidHealthClinic

Droger worden

Beukhaas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Hallo! ik ben 20, 1,98 en 107 kg bij 13,6% bf , nu wil ik de komende 2 maanden gaan proberen droger te worden. Ik groei vrij snel, maar wil eigenlijk wat kwijt nu. Omdat ik niet zo makkelijk afval, zat ik eraan te denken een afslankshake te gaan gebruiken (is dit verstandig naast whey of hef ik het dan juist weer op?)

Hieronder mijn dagelijkse eten:

7:00 Ontbijt : 3 bruin brood kipfilet (of een maaltijdvervangende afslankshake)

9:30 Tussendoor: 2 bruin brood kipfilet

12:00 Lunch: 6 bruin brood kipfilet

15:00 2 bruin brood kipfilet

18:00 1 pan rijst met kip (of een maaltijdvervangende afslankshake)

20:00 whey na trainen

Zelf ben ik eigenlijk niet zo van die maaltijdvervangende shakes maar mijn oom viel er best makkelijk van af, dus zat eraan te denken en ben eigenlijk benieuwd naar jullie mening.

Verder gebruik ik nu de whey van de Tuinen, de smaak vind ik niet top maar oke voor de prijs.. Nu zat ik op internet te lezen en dacht ik eraan om na deze pot de Lean gainer aan te schaffen, (geen vet, alleen eiwitten) zou mooi zijn als ik gelijk spieren kan blijven opbouwen. Past dat beter in mijn schema dan whey??

Hoop dat jullie mij ff willen adviseren!:D

afslankshake?

• Topic Starter Topic Starter
haha ja van die dingen die je gewoon bij de drogist kan kopen..

Zorg dat je eten goed is en blijf gewoon goed eten en zorg dat je vetvrij eet en dan moet het gewoon goed gaan.

Veel KH weinig vet.

Ga je vanzelf wel wat droger worden. Of gewoon aventoe cardio na je training. Niet aan die afslankshake rommel beginnen

Laatst bewerkt:
Neem gewoon Whey Isolaat dan ...
En cardio en wat minder gaan eten .. Stickys lezen.

afslankshakes bestaan niet. Shakes is tot poeder vermalen voeding dus het is niks bijzonders.
Vraag me overigens af hoe jij 107kg bent geworden met die voeding. Volgens mij ligt je vetpercentage hoger.

Zorg dat je eten goed is en blijf gewoon goed eten en zorg dat je vetvrij eet en dan moet het gewoon goed gaan.

Veel KH weinig vet.

Ga je vanzelf wel wat droger worden. Of gewoon aventoe cardio na je training. Niet aan die afslankshake rommel beginnen

Veel koolhydraten? ??? Hier zit je fout volgens mij.

Veel KH weinig vet.

Genious :rolleyes:

afslankshakes bestaan niet. Shakes is tot poeder vermalen voeding dus het is niks bijzonders.
Vraag me overigens af hoe jij 107kg bent geworden met die voeding. Volgens mij ligt je vetpercentage hoger.

Train nu ongeveer 3 jaar, en heb niet altijd dit gegeten ;-) normaal at ik veel meer op een dag. En nee, mijn vetpercentage is echt 13%

Weinig KH en veel eiwit zul je bedoelen

Veel koolhydraten? ??? Hier zit je fout volgens mij.

Ik neem aan dat hij niet spiermassa wil verliezen?

Wat ik hem adviseer is gewoon clean bulke en niet afvallen had jezelf ookwel uit mijn antwoord kunnen opmaken. Als je kijkt naar zijn lengte en gewicht en BF dan lijkt mij dat je niet als een gek wilt afvallen en spierverlies wilt lijden. Dan ga je toch niet als een gek heel laag in KH zitten? Gewoon genoeg KH blijven eten en zo weinig mogelijk vet + genoeg eiwitten en misschien wat cardio en dan is dat helemaal niet verkeerd. Als het goed is ga je dan langzamerhand wat droger worden iig bij mij werkt dat goed.

:twitch:

Laatst bewerkt:
Veel te eenzijdig teveel brood, te weinig eiwit en vet als ik het zo kan beoordelen..

Wat zijn de waardes? Eiwit/Vet/Koolhydraten...

Wat is je onderhoud?

Wat ik hem adviseer is gewoon clean bulke en niet afvallen had jezelf ookwel uit mijn antwoord kunnen opmaken. Als je kijkt naar zijn lengte en gewicht en BF dan lijkt mij dat je niet als een gek wilt afvallen en spierverlies wilt lijden. Dan ga je toch niet als een gek heel laag in KH zitten? Gewoon genoeg KH blijven eten en zo weinig mogelijk vet + genoeg eiwitten en misschien wat cardio en dan is dat helemaal niet verkeerd. Als het goed is ga je dan langzamerhand wat droger worden iig bij mij werkt dat goed.

Opnieuw: Genious :rolleyes:

Veel kh, is relatief, misschien veel voor jou, maar voor hem is dat misschien gemiddeld.
Edit: Nu even geen tijd om alle uitleg te schrijven.

Laatst bewerkt:
Pak 'n handdoek en droog je af. :p

Pak 'n handdoek en droog je af. :p

Ja, of een wc papiertje voor zon flapdrol als jij..

De rest bedankt voor jullie bruikbare reacties, kan indd misschien meer variatie erin gooien, maar broodje kipfilet gaat er altijd wel heerlijk in!! Die afslankbende ga ik ook niet mee beginnen, maar was benieuwd naar jullie meningen en/of ervaringen.

Wat minder in de supplementen sectie lezen en wat meer in de voeding sectie brother.
Als je wilt cutten is het devies normalerwijs koolhydraten vermindern en eiwitten hooghouden

Ja, of een wc papiertje voor zon flapdrol als jij..

De rest bedankt voor jullie bruikbare reacties, kan indd misschien meer variatie erin gooien, maar broodje kipfilet gaat er altijd wel heerlijk in!! Die afslankbende ga ik ook niet mee beginnen, maar was benieuwd naar jullie meningen en/of ervaringen.

Het was gewoon als grap, neem het niet zo op je.. Kom op.

Terug
Naar boven