Beukhaas
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo! ik ben 20, 1,98 en 107 kg bij 13,6% bf , nu wil ik de komende 2 maanden gaan proberen droger te worden. Ik groei vrij snel, maar wil eigenlijk wat kwijt nu. Omdat ik niet zo makkelijk afval, zat ik eraan te denken een afslankshake te gaan gebruiken (is dit verstandig naast whey of hef ik het dan juist weer op?)
Hieronder mijn dagelijkse eten:
7:00 Ontbijt : 3 bruin brood kipfilet (of een maaltijdvervangende afslankshake)
9:30 Tussendoor: 2 bruin brood kipfilet
12:00 Lunch: 6 bruin brood kipfilet
15:00 2 bruin brood kipfilet
18:00 1 pan rijst met kip (of een maaltijdvervangende afslankshake)
20:00 whey na trainen
Zelf ben ik eigenlijk niet zo van die maaltijdvervangende shakes maar mijn oom viel er best makkelijk van af, dus zat eraan te denken en ben eigenlijk benieuwd naar jullie mening.
Verder gebruik ik nu de whey van de Tuinen, de smaak vind ik niet top maar oke voor de prijs.. Nu zat ik op internet te lezen en dacht ik eraan om na deze pot de Lean gainer aan te schaffen, (geen vet, alleen eiwitten) zou mooi zijn als ik gelijk spieren kan blijven opbouwen. Past dat beter in mijn schema dan whey??
Hoop dat jullie mij ff willen adviseren!
Hieronder mijn dagelijkse eten:
7:00 Ontbijt : 3 bruin brood kipfilet (of een maaltijdvervangende afslankshake)
9:30 Tussendoor: 2 bruin brood kipfilet
12:00 Lunch: 6 bruin brood kipfilet
15:00 2 bruin brood kipfilet
18:00 1 pan rijst met kip (of een maaltijdvervangende afslankshake)
20:00 whey na trainen
Zelf ben ik eigenlijk niet zo van die maaltijdvervangende shakes maar mijn oom viel er best makkelijk van af, dus zat eraan te denken en ben eigenlijk benieuwd naar jullie mening.
Verder gebruik ik nu de whey van de Tuinen, de smaak vind ik niet top maar oke voor de prijs.. Nu zat ik op internet te lezen en dacht ik eraan om na deze pot de Lean gainer aan te schaffen, (geen vet, alleen eiwitten) zou mooi zijn als ik gelijk spieren kan blijven opbouwen. Past dat beter in mijn schema dan whey??
Hoop dat jullie mij ff willen adviseren!

Hier zit je fout volgens mij.