Fitness Seller

droog trainen met as?

Je kan inderdaad nog lager in je calorieen zitten met AS,omdat anabolen eiwitspaarders zijn is de kans heel klein dat je spieren gaat verliezen.En met goede cuttincycle kan je zelfs een paar kilootjes spier opbouwen mits je dieet goed in elkaar zit.(vooral bij hoge eiwit inname).Bovendien zijn AS sterk anti-katabool.

Denk dat het ook wel ligt aan welke A.S je wilt gaan gebruiken!! dus wees eens wat duidelijker!

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik test op 250mg per week voor 12 weken en tren op 75mg ed voor 6weken lang. Na die 6 weken schakel ik over naar winstrol 50mg ed.
ik eet nu 300-350gr proteine.
ik weeg 86kg met ong 13% vet% en doel naar 6%

Zou je met deze hoeveelheid proteine en met deze as zelfs wat kilotjes winnen? ligt natuurlijk ook aan hoe ik reageer op as, maar 't is dus mogelijk

ll cool j zei:
ik gebruik test op 250mg per week voor 12 weken en tren op 75mg ed voor 6weken lang. Na die 6 weken schakel ik over naar winstrol 50mg ed.
tren is iets wat je moet laten staan tot je 4 of 5 kuurtje's hebt gehad,want wat moet je wel niet gaan gebruiken in een volgende kuur?
Maar met de stack die jij hier neerzet zal je droog worden

en droog trainen doe je door een goed dieet en veel cardio ;)

Laatst bewerkt:
ll cool j zei:

Tren en winstrol kunnen allebei worden gebruikt om droog te trainen.

Meestal wordt winstrl de laatste 6 weken gebruikt, maar er zijn ook voorstanders van Tren om de laatste paar weken te gebruiken om droog te trainen.

In principe zou je dus met deze stack goed droog moeten kunnen worden, aangezien je dus eerst een paar weken Tren gebruikt en dan paar weken winstrol. Mits je dieet goed is. (laag in de cals en laag in de vetten, hoog in de eiwitten)

ScHrOeFjE zei:
tren is iets wat je moet laten staan tot je 4 of 5 kuurtje's hebt gehad,want wat moet je wel niet gaan gebruiken in een volgende kuur?
Maar met de stack die jij hier neerzet zal je droog worden

en droog trainen doe je door een goed dieet en veel cardio ;)

Dit is m'n 4de kuur, maar dat doet er allemaal niet aan toe. Neem ik zo genoeg proteinen in. Is ong 4gr per kg bm.
Daarbij eet ik juist vrij veel vetten wat dacht ik de bedoeling is (max. 100gr) en juist laag in carbs.

Nog enige kritiek?

ScHrOeFjE zei:
En dan nog maar 86 wegen? maar goed je zit goe din je eiwitten! suc6!!

Ergens is er dan iets niet goed gegaan idd....ik denk dat ik tegen die tijd de 100kg al gepasseerd ben. ???

't is wel een goed kuurtje. Heb gelezen toen ik op 't elite membership zat, dat je best goed tren als eerste kuur kan nemen, alleen 't enige probleem is 't iedere dag injecteren, waar veel hygiene en ervaring voor nodig is. ok je hebt betere dingen om massa te bouwen, maar de kilo's die je wint zijn wel van goede kwaliteit en je wordt er erg sterk van

Terug
Naar boven