AndroidHealthClinic

Droog trekken

Jaren kuren en dan nog de basics niet kennen, goeie!

We ben jij man !heb er al jaren kuren opstaan
Ik weetwat ik doe man wil gewoon een procent of 5 zakken heb nog nooit gecut op aas vraag gewoon beetje raad !niet jou domme praat!

Je inderdaad beter gaan powerliften.

:roflol:

Wtf is dit? En waarom telkens als ik of iemand anders iets over bodybuilding zeg begint er iemand over powerlifting :roflol:. Precies of de bodybuildertjes hier hebben een minderwaardigheidscomplex.
Als je bang bent om zwaar te liften is misschien korfballen of monopoly spelen meer iets dat bij je past.

Wtf is dit? En waarom telkens als ik of iemand anders iets over bodybuilding zeg begint er iemand over powerlifting :roflol:. Precies of de bodybuildertjes hier hebben een minderwaardigheidscomplex.
Als je bang bent om zwaar te liften is misschien korfballen of monopoly spelen meer iets dat bij je past.
Jezus gast ik maak maar een grapje, verder alles goed? :spaz:

Verder lift ik denk ik zwaarder dan jij als ik je logje zie, maar dat is ook helemaal niet belangrijk verder.

Mirin gains...

AwTUczUI_400x400.jpg

• Like
Waarderingen: REJ
We ben jij man !heb er al jaren kuren opstaan
Ik weetwat ik doe man wil gewoon een procent of 5 zakken heb nog nooit gecut op aas vraag gewoon beetje raad !niet jou domme praat!
Als je al zoveel ervaring hebt waarom open je dat 3 topics over hetzelfde...

Dat droogtrekken is dat trekken zonder glijmiddel? Dat kan prima met test e man dat is ook op oliebasis

Altijd al droog getrokken en nooit problemen mee gehad. Alleen tijdens de examens vroeger moest ik na een tijdje wel wat oppassen. Volgens mij kan het dus perfect als je het een beetje aanvoelt.

Terug
Naar boven