MuscleMeat

Droog worden ??

snippo

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Hey beste

Ik heb er de moed voor gevonden om nu echt wat aan men figuur te doen ik ben niet vet maar ik moet droger staan , dus nu ga ik veel gaan trainen (kracht) en heb ik net een proteine pot gekocht van 1 kg , ik neem er smorgens eentje 200 ml melk + 20 mg poeder en savonds na het trainen .
ik eet dan fruit , tonijn , kip , sla + heel de dag water .

Ben ik goed bezig of moet ik het anders aanpakken ??

Dank u voor jullie antwoord

Mvg Snippo :cool:

Wat zijn je stats?Post je huidig voeding en train schema eens, dan kunnen we eventueel zeggen of je al dan niet deftig bezig bent

Laatst bewerkt:
Met alleen een pot proteine ga je niet ver komen, het is slechts een aanvulling op je dagelijkse voeding. Ga je onderhoud maar eens uitrekenen en ga daar 500 kcal onder zitten. Mocht dit niet lukken, gewoon op onderhoud eten en het verschil maken met cardio. Lees de sticky's en draai eens een deftig schema in elkaar zou ik zeggen! Post het dan daarna even hier en dan kunnen we er feedback op geven. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik train bijne elke dag doe 2 spieren per dag ( 1 oefening 15x12x12x15 ) 4 oefeningen per spier

Qoui eten is het

smorgens : shake + appel + reepje special K

smiddags : slaadje + tonijn + kip + volkoren brood

savonds : wat de pot schaft (altijd wel gezond )

+ shake voor na het trainen opnieuw 200 ml melk + 20 mg poeder

drank = heel de dag water ongeveer 2,3 liter per dag

Ja ik train bijne elke dag doe 2 spieren per dag ( 1 oefening 15x12x12x15 ) 4 oefeningen per spier

Qoui eten is het

smorgens : shake + appel + reepje special K

smiddags : slaadje + tonijn + kip + volkoren brood

savonds : wat de pot schaft (altijd wel gezond )

+ shake voor na het trainen opnieuw 200 ml melk + 20 mg poeder

drank = heel de dag water ongeveer 2,3 liter per dag

Post ook je stats er eens bij. Dit is sowieso veel te weinig, ongeacht je stats

kan je me ff op msn adden ?

Post gewoon je vragen hier op het forum! Dan lezen meer mensen het, en dus heb jij meer/beter advies. Het is natuurlijk niet zo dat ik de sleutel tot succes in handen heb, maar ik kan je wel helpen. Maar zoals ook sharpshafert al aangaf: post je stats (lengte, leeftijd, gewicht, vetpercentage) daarna moet je even de sticky's lezen over voeding en onderhoud berekenen. Daarna begin je met het opstellen van een schema om je doel te bereiken.

Datgene wat je nu eet gaat er voor zorgen dat je lichaam in 'survival mode' terechtkomt, en dan raak je je vetreserves niet kwijt. Zorg dat je ongeveer 6x per dag eet met de goede verhouding e/k/v. Doe na je KT nog wat cardio (voer die cardio maar flink op) Hoop dat ik je nu een beetje op weg heb geholpen.

mm ja toch wel een beetje

Lengte = 1m86
gewicht = 85 kg
leeftijd 21
vetpercentage weet ik niet hoe ik het moet berekenen ;S

mm ja toch wel een beetje

Lengte = 1m86
gewicht = 85 kg
leeftijd 21
vetpercentage weet ik niet hoe ik het moet berekenen ;S

even vragen bij jou op de gym of ze dit kunnen meten en dan natuurlijk het liefst niet met zo'n fancy elektro apparaatje

Terug
Naar boven