Fitness Seller

droogtrainen

Maarten1989

Novice
Waardering
0
zou me graag willen droogtrainen maar welk kt schema past het beste bij cardio? ben nu een tijdje met een splitschema bezig en zou graag nu wat vet wegtrainen maar heb gelezen dat het beste een fullbody shema is samen met de cardio?

Ligt aan je trainings ervaring met FB of UB/LB kan het heel goed. Ten eerste zou ik je dieet eens gaan aanpakken dit is het belangrijkste punt daarna kun je starten met 1-2 dagen cardio in de week. Zou zelf kiezen voor HIIT.

vetwegtrainen = cutten van voeding en langer cardio...niets meer , niets minder

een sixpack word niet in de sportschool maar in de keuken gemaakt

Als je hard traint, veel reps enzo verbrandt je ook zat caloriën en vet enzo! Werkt bij mij goed! :D

• Topic Starter Topic Starter
dat is bij al niet het geval. zal dus proberen een redelijk goed voedingsschema maken en gwn cardio toevoege na men kt. alleen heb nog een vraagje. heb al regelmatig gelezen dat cardio voor het ontbijt het beste is maar hoe zit het dan met de kt? moet je die dan gwn in de loop van de dag dan doen?

• Topic Starter Topic Starter
zou iemand me kunnen helpen met men calorienbehoefte? Ik snap het niet echt op de sticky. het eerste heb ik berekend en kwam op de 1846 kcal dat ik verbrand zonder iets te doen. dus moet ik nu men aantal verbrande kcal erbij tellen van de cardio en kt en daarna 500 erafdoen om op onderhoud te zitten? sorry voor de noob vragen maar je moet ergens beginnen.

je verbrand 1846 zonder IETS te doen, heel letterlijk NIETS (hele dag in bed liggen), dit moet je dan vermenigvuldigen met een activiteitsfactor, minimaal x1.2 dacht ik, en voor kantoorwerk is dit x1.4 ofzo (etc)

Terug
Naar boven