XXL Nutrition

droomfysiek : naturel haalbaar ?

• Topic Starter Topic Starter
Als je dit al als onhaalbaar ziet, dan moet je stoppen met trainen (tenminste als deze fysiek je doel is).

Dit is momenteel idd men droomfysiek . Eénmaal dit bereikt (indien mogelijk) zal ik wss een ander (groter) droomfysiek hebben ...

Dedication is er , we zullen zien wat de tijd brengt ;)

Zeker wel haalbaar met flink veel discipline....hard trainen en GOED eten!!! Duurt langer dan kuren uiteraard..maar denk wel dat dit haalbaar is ja.

Waarom zou dit niet haalbaar zijn?? Omdat sommige hier dit nooit zullen bereiken betekent nog niet dat 1 op 100 000 dit natural kan behalen.

is wel haalbaar . (maar niet heel het jaar door) let op..... voor deze fotoshoot heeft hij zijn eigen ook droog getraind. En zijn eigenopgeladen. Dus ja het is haalbaar . maar je zal niet een heel jaar zo scherp staan want dat is imo wel bijna niet mogelijk. en hier zit naturel echt wel 5 jaar training in.

eerder 10 jaar trainen.

op hoeveel vet% zal deze gast staan......7/8 % ofzo ?

Als je er niet in gelooft dat dit naturel haalbaar is dan zou ik zeggen zoek een andere sport uit.

Zoveel naturals als deze lopen er hier op DBB niet rond anders. Mss hooguit 2 of 3.

Zeker haalbaar,
Maar het is wel niet echt een duidelijk foto met die schaduw en lichtinval en dan nog wat photoshop en je hebt de ideale omstandigheden.,

hahaha grappig ik zeg 4 max

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

nee 3 :P
de meeste mensen op dbb trainen al 3+ jaar en komen nog niet eens in de buurt van dit fysiek.

wel haalbaar,alleen zo droog blijven lijkt me moeilijk

de meeste hier trekken zich dan ook vaker af dan dat ze in de gym staan :rolleyes:

het enigste wat je moet hebben is discipline, een goed schema, verstand van zaken en je eigen lichaam, en een goed dieet. Het moeilijke van dat fysiek is om zo droog te blijven het hele jaar rond. Dat kan kan alleen met discipline. Verder is 3 jaar toch echt wel genoeg hoor... :rolleyes:

Terug
Naar boven