MuscleMeat

droomfysiek : naturel haalbaar ?

Tuurlijk is zo'n lichaam haalbaar qua vetpercentage/spiermassa. Maar haal jezelf geen illusies in je hoofd dat je er precies hetzelfde uit komt te zien.
De vorm van de spieren etc is puur genetisch, grote kans dus dat jij er met dezelfde stats totaal anders uitziet. Verder moet je er ook rekening meehouden dat een foto van een model op een shoot een momentopname is van een shape die vaak niet lang vol te houden is, buiten het feit dat er goed opgepompt wordt, goede belichting etc...
Als je jezelf doelen wil stellen, doe je dat dus beter niet aan de hand van een plaatje, maar gewoon van bijvoorbeeld: ik wil 95kg bij 8% gaan wegen.

Wie denkt dat je hier meer dan 2 jaar voor nodig hebt, stop met bodybuilding alsjeblieft.

Hoe durf jij in gods naam nog je mening te geven ???

Denk jij een klein skeletje met een minderwaardigheidscomplex bent na het lezen van dit topic van je:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/tboyy-235134/

Post eens echte stats dan!

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Met een kaars kan jij iedereen aan stumpert :roflol:

Hoeveel zouden ze die meten, max 43 cm ofzo. Wat me wel opvalt is z'n buitenkant triceps als ie z'n armen omlaag houdt, weet iemand met welke oefeningen je dit extra stimuleert?

Ligt uiteraard aan zijn lengte en bf maar ze lijken toch een stuk groter dan de mijne en ik zit tegen de 46cm..dus.

Ligt uiteraard aan zijn lengte en bf maar ze lijken toch een stuk groter dan de mijne en ik zit tegen de 46cm..dus.

pcies....is zeker meer dan 43cm of hij moet 1,65 zijn. Die gast is echt aardig groot......zijn maar weinig mensen die dit halen hier op dbb.....

• Topic Starter Topic Starter
Jij weet wel veel van hem precies,uw vriend of zo?

Paar dagen geleden zijn account ontdekt op bodyspace ("ithinkfit") , moet je maar eens checken .

Staat allemaal in zen profiel .

En neen mijn vrienden zijn allemaal ecto's , maar ja je moet ergens beginnen hé ;)

voor de genen die twijfelen over beachboy :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
De foto die nightfly heeft gepost vind ik wel bruut, verre van een beachboy fysiek.

Zal in theorie natural wel haalbaar zijn, maar dan zal de meerderheid toch dicht tegen de 100% van zijn genetische max zitten.

In praktijk dus nagenoeg niet natural te behalen.

Hem een beachboy noemen, dan heb je volgens mij echt stront in je ogen en zit je alleen maar naar IFBB pro's te kijken als maatstaf,

Al die vetz*kken hier vinden iemand een beachboy zo gauw die blokjes heeft en geen bodybuildingpose aanneemt.

Hmm dan vergis je je toch wel. Ik train al 3 jaar hardcore, perfecte voeding, mis nooit een maaltijd, geef 110% tijdens het trainen, slaap altijd 9-10 uur en ik drink geen alcohol en ik kom nog LANG niet in de buurt. Ik heb dan ook niet bepaald de beste genen, maar er is wel langer dan 3 jaar voor nodig. Maar haalbaar is het absoluut, ik gok voor mezelf dat het in totaal 6 jaar gaat duren.

Lang niet? Als je idd nu op 92,5 zit dan had er nog wel wat meer uitgehaald kunnen worden in 3j. Denk aan iets van 95/96 kg 10% vet. Denk dat je toch aardig in de buurt komt dan. Na 2 jaar zijn de dikke gains echt afgelopen, en die 4-5 kg die je dan nog over hebt veranderen je niet van beachboy naar bber.

En hij is echt niet mega droog zoals sommigen zeggen. Dat is 9/10% vet. Als ie echt droog zou zijn (5-6%) zou dat heel anders eruit zien.

Hoeveel zouden ze die meten, max 43 cm ofzo. Wat me wel opvalt is z'n buitenkant triceps als ie z'n armen omlaag houdt, weet iemand met welke oefeningen je dit extra stimuleert?

Dat krijg je als je meer dan 1 jaar je triceps traint. 1 jaar hahahaaa. Jij bent echt grappig. CGBP en 20 kg aankomen, succes verzekerd.

Terug
Naar boven