MuscleMeat

droomfysiek : naturel haalbaar ?

het enigste wat je moet hebben is discipline, een goed schema, verstand van zaken en je eigen lichaam, en een goed dieet. Het moeilijke van dat fysiek is om zo droog te blijven het hele jaar rond. Dat kan kan alleen met discipline. Verder is 3 jaar toch echt wel genoeg hoor... :rolleyes:

waarom loopt er dan nog geen 5% in de gemiddelde gym of hier op dbb zo rond?

Wie denkt dat je hier meer dan 2 jaar voor nodig hebt, stop met bodybuilding alsjeblieft.

de meeste hier trekken zich dan ook vaker af dan dat ze in de gym staan :rolleyes:

correct, 2x per dag naar de gym 7 dagen per week of soms 3x zou voor overtraining zorgen.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Wie denkt dat je hier meer dan 2 jaar voor nodig hebt, stop met bodybuilding alsjeblieft.

jij dus, maar je bent nooit begonnen met bb dus dat stoppen hoeft ook niet.

Tsjongejongjonge, iedereen zit elkaar hier af te troeven hoe snel en naturel dit haalbaar is en dat je toch vooral die discipline moet hebben.

Welnu bluffers, put your money where your mouth is en laat maar eens zien dan!

He dat is die gozer van bodybuilding.com :D.. Maareuh ik vind dat hij één van de mooiere fysieken heeft in de bb wereld die ik heb gezien. Niet zo over-the-top in mijn ogen.

Kan er niet eens een stickie gemaakt worden van de ultiem natural haalbare beachboy zodat we deze topics eens gehad hebben...?

Kan er niet eens een stickie gemaakt worden van de ultiem natural haalbare beachboy zodat we deze topics eens gehad hebben...?

ik dacht aan zoiets als dit:

cristiano_ronaldo.jpg

Laatst bewerkt:
Als dit niet haalbaar was zou er niemand nog naturel trainen. Na een jaar goed trainen en op je voeding te letten kan je dit imo al hebben. Met minder goede genen mss 2 jaar, hooguit 3.

Laatst bewerkt:
goed topic, hebben we al een topic voor.

Natural zeker haalbaar, maar dat duurt wel een paar jaar. Ik vind dat het naturel zelfs nog beter kan en foto is overigens goed bewerkt. Doet me meteen aan deze reclame denken:

http://www.youtube.com/watch?v=5CMZ5pIYBxQ

Laatst bewerkt:
Cursus-boek fotografie of wat dan ook krijg je er gratis bij, true story.

• Topic Starter Topic Starter

Met alle respect , als u dit een beachboy fysiek noemt ... hoe noemt u jouw fysiek dan ? Intensieve zumba ? :D

Hier onbewerkte foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

In 3 jaar met discipline goed te doen...

tuurlijk vrij easy haalbaar zonder aas, enkel bicepcurls jwt

In 3 jaar met discipline goed te doen...

Hmm dan vergis je je toch wel. Ik train al 3 jaar hardcore, perfecte voeding, mis nooit een maaltijd, geef 110% tijdens het trainen, slaap altijd 9-10 uur en ik drink geen alcohol en ik kom nog LANG niet in de buurt. Ik heb dan ook niet bepaald de beste genen, maar er is wel langer dan 3 jaar voor nodig. Maar haalbaar is het absoluut, ik gok voor mezelf dat het in totaal 6 jaar gaat duren.

Terug
Naar boven