AndroidHealthClinic

droomfysiek : naturel haalbaar ?

Moet toegeven dat mn mening een beetje is bijgedraaid. De foto uit de openingspost vond ik nog wel meevallen... goed droog, ideaal licht, opgepompt en nog gephotoshopt... zo zou het dan best naturel kunnen zijn.

Op die andere 2 foto's komt hij echt veel groter uit imo, en dan zijn ze volgens mij nog geeneens bewerkt.

Zeker naturel haalbaar, moet je wel dedicated BB blijven doen. En niet vergeten; Lees de Sticky's! En ook je benen trainen!

Mwa nee. Maar ik doe geen uitspraken over een gast die er verbluffend goed bij staat, en waar hij hoogstwaarschijnlijk aan zijn vormen te zien voor gekuurd heeft.

Dat jij met je 60 kg en 15% nu nog even snel gained, wil niet zeggen dat je dat over 5 jaar nog doet.

En aan je stats te zien ben je net begonnen, dan is het leuk om zoiets voor ogen te houden inderdaad. Tot je met je neus op de feiten word gedrukt.

Mwa nee. Maar ik doe geen uitspraken over een gast die er verbluffend goed bij staat, en waar hij hoogstwaarschijnlijk aan zijn vormen te zien voor gekuurd heeft.

Dat jij met je 60 kg en 15% nu nog even snel gained, wil niet zeggen dat je dat over 5 jaar nog doet.

En aan je stats te zien ben je net begonnen, dan is het leuk om zoiets voor ogen te houden inderdaad. Tot je met je neus op de feiten word gedrukt.

ben ik met je eens:)

Never ever haalbaar naturel!!!

Kijk maar eens naar Kale hier op t forum!

Wat die bereikt heeft, is ongeveer wel het max dat naturel bereikbaar is...

Denk dat Kale minimaal net zo groot is als deze gast. Lichtinval, bouw, etc zorgt echt voor een groot verschil.

Dat de meesten nooit in de buurt van die massa naturel komen is een ander verhaal.

Wat is zijn lengte?

Wel jammer dat zoveel mensen dit fysiek denigreren, dit is ongeveer het fysiek waar iedere normale man en zelfs vele bodybuilders van dromen.

En boeien of het haalbaar is of niet, 99% haalt het hier waarschijnlijk toch niet.(naturel)

Er loopt vast wel iemand rond die naturel een soortgelijk fysiek heeft gebouwd.
Dus naturel haalbaar? Ja...

Maar is het voor "jou" (wie dan ook) naturel ook haalbaar? 99% kans van niet.

Om even de vergelijking te maken:

Laten we er vanuit gaan dat Layne Norton naturel is:

laynenorton.jpg

En nu deze gast:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

'Ongeveer' even groot.

Het zal dus wel naturel mogelijk zijn (ik ben goed gelovig) voor 0,01% van de naturel bb-ers.

Om even de vergelijking te maken:

Laten we er vanuit gaan dat Layne Norton naturel is:

[Link niet meer beschikbaar]

En nu deze gast:

[Link niet meer beschikbaar]

'Ongeveer' even groot.

Het zal dus wel naturel mogelijk zijn (ik ben goed gelovig) voor 0,01% van de naturel bb-ers.
Laten we er ook maar even van uitgaan dat Ronnie Coleman naturel is!

snap dat gedoe over naturel haalbaar niet. Ga gewoon dedicated trainen en zie waar het je brengt.

Layne Norton :roflol:

dan noem dr ook een:D een van de meest genetische wonderen in de wereld aka über meso :p

snap dat gedoe over naturel haalbaar niet. Ga gewoon dedicated trainen en zie waar het je brengt.
tuurlijk moet je gewoon trainen, maar het is wel leuk om te kijken wat gasten naturel hebben behaald of haalbaar is, als je zelf niet wilt kuren. Maar zoals daster al zei je krijgt toch nooit hetzelfde lichaam als iemand anders, met of zonder as.

Die Layne Norton is wel een stuk droger, maar is hij echt naturel of beweert hij dat te zijn?
Nog nooit van hem gehoord eigenlijk.

Terug
Naar boven