MuscleMeat

droomfysiek : naturel haalbaar ?

Volgens mij wel ja.

hoe kom je aan mijn foto?

de meeste mensen op dbb trainen al 3+ jaar en komen nog niet eens in de buurt van dit fysiek.
Zegt meer over de meeste mensen op dbb :D

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Met alle respect , als u dit een beachboy fysiek noemt ... hoe noemt u jouw fysiek dan ? Intensieve zumba ? :D

Hier onbewerkte foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is dit dezelfde guy? Heel ander fysiek joh, ik zeg 5 jaar natural XD. Maar deze guy heeft zeker wel gesnoept.

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

beestachtig fysiek

100 mensen die gezegd hebben dat het naturel te behalen is, maar geen enkele die er ook daadwerkelijk zo bijstaat :rolleyes:

inplaats van vragen of het haalbaar is begin eens met trainen gvd :@

Ja het slaat echt compleet nergens op. Alle experts hier die even precies vertellen hoeveel jaar je er voor nodig hebt mits je de juiste mindset en dedication hebt.

Mits de juiste mindset en dedication, kan hij dit toch zeker binnen 2 jaar, 3 maanden, en 2,5 week halen.

Zijn fysiek doet me denken aan die van greg sampaio btw

De man mét dedication, de juiste mindset, vele jaren training...........

Én 6 kuurtjes

Geen offence, ik kuur zelf ook, maar sommigen denken veel te makkelijk over sommige fysieken ;)

De man mét dedication, de juiste mindset, vele jaren training...........

Én 6 kuurtjes

Geen offence, ik kuur zelf ook, maar sommigen denken veel te makkelijk over sommige fysieken ;)
Hahaha ik denk dat het puur optimisme en hoop is, niets mis mee toch? Dat houd je tenminste gemotiveerd.

Het klopt dat sommige veel te makkelijk denken over sommige fysieken, maar dit is naturel echt wel haalbaar. Hoeveel jaar dat kan ik niet zeggen, want dat is verschillend, maar zal wel wat jaartjes in zitten.

Deze man is wel wat massiever. Vond Greg op de foto's er nog redelijk dun eruit zien vergeleken met deze knaap.
Moet wel zeggen dat Greg er in de zomer in het echt vrij bruut uit zag met ze diepe v-hals :D

Woops wrong topic :P

zulke foto's zijn altijd bewerkt ...

Makkeluk.. gewoon af en toe trainuh en voetballuh en weingis snoep jwz

G-men, Minuhhh, Massalah, Skinnie, jij, zo kan ik er nog genoeg opnoemen.

no offence hoor, maar imo komen minuhhh massalah, skinnie en de rest nog niet in de buurt.......
kan er zo snel maar 2 opnoemen en dat zijn wienand en g-men

Nee hoor, Frank Zane is ook naturel haalbaar! Gewoon 3 jaar hardcore dedication.

:o

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier ff de vergelijking tss Sampaio en die gozer.

Zoals je ziet is die kerel nog wel wat buffer.

wat een kneusjes hier allemaal op de site...wel schattig overigens :o

Terug
Naar boven