Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt meer over de meeste mensen op dbbde meeste mensen op dbb trainen al 3+ jaar en komen nog niet eens in de buurt van dit fysiek.

Is dit dezelfde guy? Heel ander fysiek joh, ik zeg 5 jaar natural XD. Maar deze guy heeft zeker wel gesnoept.Met alle respect , als u dit een beachboy fysiek noemt ... hoe noemt u jouw fysiek dan ? Intensieve zumba ?
Hier onbewerkte foto's
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
100 mensen die gezegd hebben dat het naturel te behalen is, maar geen enkele die er ook daadwerkelijk zo bijstaat![]()
Ja het slaat echt compleet nergens op. Alle experts hier die even precies vertellen hoeveel jaar je er voor nodig hebt mits je de juiste mindset en dedication hebt.Inderdaad, en dan gaan gokken hoe lang je erover doet...
Ja het slaat echt compleet nergens op. Alle experts hier die even precies vertellen hoeveel jaar je er voor nodig hebt mits je de juiste mindset en dedication hebt.
De man mét dedication, de juiste mindset, vele jaren training...........Zijn fysiek doet me denken aan die van greg sampaio btw

Hahaha ik denk dat het puur optimisme en hoop is, niets mis mee toch? Dat houd je tenminste gemotiveerd.De man mét dedication, de juiste mindset, vele jaren training...........
Én 6 kuurtjes
Geen offence, ik kuur zelf ook, maar sommigen denken veel te makkelijk over sommige fysieken![]()
Zijn fysiek doet me denken aan die van greg sampaio btw

G-men, Minuhhh, Massalah, Skinnie, jij, zo kan ik er nog genoeg opnoemen.
Geen offence, ik kuur zelf ook, maar sommigen denken veel te makkelijk over sommige fysieken![]()